LOKAMASUT
Tänään oli varmasti tähän asti elämäni kamalin päivä.. Aamulla olin vielä onnellinen ja täynnä jännitystä nimittäin klo 10:30 oli ensimmäinen ultra ja rv 12+1. Ultrassa kävi heti ilmi että ' ' vauva' ' vastasi rv 8 ja oli jo silloin kuollut :( Nyt olo on tyhjä ja ei voi ymmärtää tälläistä asiaa eli keskenmeno tapahtunut jo 4 viikkoa sitten ilman minkäänlaisia oireita, miten tämä voi olla mahdollista????
Ei oikein osaa ajatella mitään en ollut millään tavalla valmistautunut tälläiseen lopputulokseen.
Lääkäri antoi 3 vaihto ehtoa miten alkio saadaan pois kohdusta, ja niinpä menen torstaina kaavintaan nukutuksessa. Tuntuu tosi pahalta mutta tästä ei voi kun mennä ylös päin ja kunhan toimenpiteestä toipuu niin yrittää uudelleen..tosin mikään ei enään palaa ennalleen....
Joudun jättämään nyt lokamasut ja toivotan kaikille ihanaa ja antoisaa odotusta!
Sanna poika ja rv0
Kommentit (9)
Paljon voimia ja jaksamista santzulle. Tällaisia asioita ei voi ymmärtää miksi pitää tapahtua.
Voi Sanzu! Olen sanaton...
Voimahalaus sinulle. Koita jaksaa uskoa parempaan huomiseen!
Voi, olen todella pahoillani :( Voimia Siulle ja miehellesi, en osaa muuta sanoa.
Hinpu
Kyllä laittaa hiljaiseksi tuollainen viesti. Sanzu1, toivon sulle koko sydämestäni voimia kestää tämä tilanne. Varmasti myös kaavinta on rankka tilanne... Toivon sulle uskoa tulevaisuuteen. Toivottavasti palaat tänne pian paremmin uutisin! Halauksin, Morena
Voi kuinka surullista, osanottoni. Voimia tuleviin päiviin ja nopeaa toipumista kaavinnasta.
Tulipas PAHA mieli....Ääh, en osaa ees mitään kirjottaa....Olen syvästi pahoillani :(
Voimia ihan hurjasti suureen suruunne!!! Elämä on joskus todellakin epäreilua!!
[color=red][♥][/color][/♥]:lla Je_Ni *kyynel silmässä*
Sanzu, olen todella pahoillani teidän puolesta. Tuota kai joka odottaja sisimmässään pelkää ja sitten ei voi uskoa miten epäreilua se on... Kaikki on hetkessä pois. Voimia sinulle ja uskoa huomiseen.
Sanna
ei sitä voi ymmärtää miksi tällaista tapahtuu.
paljon jaksamista teille!
fiikuna, kera kahden enkelin