Hei sisustajat!
Olen aivan ihastunut ajatukseen tällaisesta pesästä terassillamme:
https://images.styleroom.fi/image/scaled/normal/jssd/1/730748-parveke.j…
Miten lähtisin toteuttamaan? Saa antaa vinkkejä :)
Kommentit (18)
Luulin että aaveella osataan auttaa :'(
Sänky terassille ja johonkin kattotelineeseen koukkua, josta roikkumaan verhoa. Tyynyjä paljon sängylle ja sitten pääseekin makoilemaan verhojen katveeseen...
Todella nätti rentoutumisnurkka. Jos itse loisin vastaavan hankkisin runkopatjan tai pari eurolavaa ja patja päälle ja sen päälle viltti. Kattoon koukku josta voi ripustaa pitsiverkon/hyttysverkon. Olen nähnyt noita verkkoja Ikeassa mutta voi ne varmaan ommella itsekin.
Olisiko teillä ideoita mistä löytäisin yhtä ihania tyynyjä ja varsinkin tuon tyyppisen viltin?
Näyttää tosiaan olevan Ikean mainos. Sinne siis kannattaa suunnistaa:)
Tuon kuvan tägeistä muuten löytyi: parveke, laatikko, säilytysratkaisu, säilytyslaatikko, verhot. Eli ilmeisesti säilytyslaatikon päälle kasattu tuo ihanuus. Onko kellään tietoa mistä löytyisi tuollainen isompi ja kestävä nätti laatikko?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tosiaan olevan Ikean mainos. Sinne siis kannattaa suunnistaa:)
Okei Ikeaan mars! :D
Rakastunut kirjoitti:
Olisiko teillä ideoita mistä löytäisin yhtä ihania tyynyjä ja varsinkin tuon tyyppisen viltin?
Viltti on Ikeasta. Mulla on tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Ootko kauan sitten ostanut? Onkohan vielä mahiksia löytää?
Rakastunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
On se varmaan 4v mulla ollut. Se on yllättävän laadukas, ei oo mennyt pesuissa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Kiitos ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut kirjoitti:
On se varmaan 4v mulla ollut. Se on yllättävän laadukas, ei oo mennyt pesuissa miksikään.
Mulla on noin samanikäinen ja on kyllä nyppyyntynyt. Tosin on jokapäiväisessä käytössäkin.
Juu! Maalaa valkoiseksi vaan - ja valkoiset mietelausetaulut rytmittävät kivasti kodikasta vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu! Maalaa valkoiseksi vaan - ja valkoiset mietelausetaulut rytmittävät kivasti kodikasta vaikutelmaa.
Ei kiitos :)
Itse hankkisin torista tms vanhan rautasängyn ja rakentaisin sen päälle tuon pesän, ikeastahan saa noita hyttysverkkojakin.
http://cdn.decoist.com/wp-content/uploads/2015/05/Wrought-iron-daybed-p…
Eikö kukaan?