Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen köyhyys,lyhyys ja kaljuus ärsyttää

Vierailija
21.05.2017 |

Mitä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos joku tekee tosissaan tälläsen alotuksen. Mies parka jonka vaimo on läpimätä.

Vierailija
22/29 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön, sinkku, 193 cm ja hiukset ulottuvat olkapäille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono, oisit ees kirjottanu litanian selityksiä ko. aiheista, mutta ei.... huono trolli on huono trolli.

Vierailija
24/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, itse olen suht. varakas n. 100 tonnia vuodessa, on omakotitalo pk-seudulla, pari saksalaista autoa tallissa jne. Pituuttakin on 180 cm. Hiukset ei toki ole mitenkään paksut ja vedänkin usein höylällä pois, paremman näköinen.

Mutta mutta, meillä tapellaan jatkuvasti, mikään ei ole koskaan hyvin, ärsytän vaimoani suunnattomasti ja olen pilannut hänen elämänsä. Itselleni ei tosin ole vielä valjennut, millä lailla olen hänen elämänsä pilannut, mutta yhtä tuskaa se kuulemma on. Eli ei se vaimo täälläkään tyytyväinen ole, vaikka asiat näennäisesti kunnossa olisikin.

bitches, cant live with them or without them? right bro?

Onhan se noinkin. Tosin, kyllä mä uskoisin, että erossakin tuosta naisesta voisi hyvin olla. Intressit yhdessäoloon toki on sen verran vahvat, että antaa olla vaan.

Vierailija
25/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus-kaiken se kestää...Vai kestääkö ?

Vierailija
26/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijan riiputissisyys,yleinen homssuisuus , rupsahtaneisuus ja rupsuttelukin jo  ei oiken sytytä,mitä teen  ? Laitanko makkaratehtaalle suoraan ?

joo, ja ota ap:sta uusi puolisko.

Vierailija
27/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. En todellakaan haluaisi katsella naista, joka ajattelee minusta tuolla lailla. Ansaitsen kunnioitusta, rakkautta, ihailua ja halutuksi tulemista, ja jos toinen ei kykene näihin tarpeisiin vastaamaan, hän ei ole minulle sopiva kumppani.

Vierailija
28/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa jos joku tekee tosissaan tälläsen alotuksen. Mies parka jonka vaimo on läpimätä.

Kyllä niitä vain on. Omankin kanssa jatkuvaa tappelua, mutta ei vähempää voisi kiinnostaa mitä huutaa. Säälittää vaan noiden muiden puolesta jotka eivät osaa olla välittämättä.

Vierailija
29/29 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen?

Keksi parempi provo.