Olen ylpeä Leijonista ja he pelasivat hyvin ja sijoittuvat hyvin :)
Minä en ala Leijonia ja Marjamäkeä haukkumaan, 1. Ja 3. Erä pelattiin todella hyvin. En olisi tänä vuonna uskonut, että Suomi on 4 parhaan joukossa. Hieno sijoitus! Toivottavasti huomenna voitetaan Venäjä, sillä finaalin voittaa taatusti Kanada ja hopea onneks häpeä.
Kiitos Leijonille, tsemppiä huomiseen peliin! 4 parhaan joukko on hyvä :) pistä peukku ylös, jos olet samaa mieltä ja kannustat Leijonia.
Kommentit (17)
Hopea hävitään, mutta pronssi voitetaan.
Olen ylpeä Tre Kronorista: olivat suvereeneja!
Jep. Hienosti ovat sijoittuneet. Ranskan häviön jälkeen en olisi ikinä uskonut, että neljän parhaan joukossa ollaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä Tre Kronorista: olivat suvereeneja!
Huomenna häviävät hopeata. ;)
Ruotsilla 18 nhl pelaajaa, Suomella 3. Suomi oli todella HYVÄ!
Suomi pääsee sm-liigan pelaajilla 4 parhaan joukkoon! Hyvä me! :)
Huomenna on sitte Kanadan voitonjuhlat :)
Ja kaksi Ruotsin maalia tuli kuitenkin tuomaripelin ansiosta ylivoimalla.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Jos miettii tätä joukkuetta, niin ovathan he älyttömän hyvin pärjänneet. Mielestäni tämän päivän peli oli 2. Erää lukuun ottamatta oikein hyvää pelaamista. Ruotsilla kuitenkin melkein kaikki nhl tähtiä.. Siihen nähden eivät olleet hääppöisiä jos miettii itse pelaamista. Suomalaisten jäähyjen takia saivat pari maalia :D
No paskojahan noi leijonat oli. Ruotsi hallitsi koko pelin. Huomenna venäjä nöyryyttää suomen ja jää se pronssi mitallikin saavuttamatta.
Suomi hävisi tahallaan, halusivat päästä pelaamaan Venäjän kanssa.
Huomenna on taatusti odotettavissa todellista teatterin näytelmää, kuten Venäjän peleissä aina. :D
Vierailija kirjoitti:
No paskojahan noi leijonat oli. Ruotsi hallitsi koko pelin. Huomenna venäjä nöyryyttää suomen ja jää se pronssi mitallikin saavuttamatta.
Huomenna Kanada nöyryyttää Ruotsin ja hopea on todellinen häviö kun pelataan finaalissa. Ei kukaan "voita" hopeaa.
Ei sijoituksia kukaan muista. Ei edes kaikkia voittoja. Kuka muistaa esim Tsekin kaikki maailmanmestaruudet?
Hah... tää on niin tätä. Kateelliset suomalaiset kun häviävät Ruotsille niin aletaan toivoa Ruotsin häviötä finaalissa.
Todella lapsellista. Itse luonnollisesti kannatan altavastaajaa, tässä tapauksessa naapurimaata!
Samaa mieltä. Hyvä Suomi! Huomenna Kanada voittoon!