Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi henkilökohtaisen avustajan pitää omata pianonsoittotaito?

Vierailija
20.05.2017 |

Selailin huvikseni avoimia työpaikkoja, ja tällainen ilmoitus pisti silmään. Eikös siinä pitäisi hakea avustajaa pakollisiin toimiin, joista ei itse selviä, eikä mitään viihdyttäjää? Onko tuollainen edes sallittua laittaa tuollainen kriteeri? :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtäisin jos se katsottaisi eduksi, mutta kun PITÄÄ.

Ap

Vierailija
2/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, nuo ilmotukset on välillä tylsän illan viihdettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos avuntarvitsija itse maksaa palkkasi, niin en näe siinä ongelmaa että avustaja viihtyttää häntä pianon soitolla.

Vierailija
4/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin juuri toimistoassistentin paikasta, jossa piti kyetä kehittämään koko yrityksen taloushallinnon yksikön toimintaa.

Mun mielestä kuulosti assarille aika kovalta vaatimukselta, niiden keskipalkatkin taitaa huidella siinä 2200e/kuussa, vähemmän mitä minä tienasin kassalla.

Vierailija
5/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos avuntarvitsija itse maksaa palkkasi, niin en näe siinä ongelmaa että avustaja viihtyttää häntä pianon soitolla.

Sitten se ei ole enää avustaja vaan viihdyttäjä tai pianisti, palkkaus on sitten eri.

Vierailija
6/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaativat vaikka mitä.Itse avustin aikoinani kesän ajan naista joka uskoi kaikenmaailman energia ja enkelihoitoihin.Olisi halunnut minun osallistuvan "energiameditaatioihinsa". Siinä meni kyllä raja. Onneksi työ kesti vain 3kk. Oli sekin kokemus.:D

Vierailija
7/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa superedullisen piano-open. Jos palkkaisi sellaisen erikseen, joutuisi maksamaan jopa 40e/tunti.

Vierailija
8/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei olisi? Jos avustettava on kaavaillut että avustaja voisi välillä soittaa hänelle jotain tai avustaa siinä, niin silloin se on ihan validi kriteeri.

Vierailija
9/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattessa avustajan saa kaikkeen, mitä muuten tekisi ilman rajoitteita. 

Tätä voi kritisoida. Pitääkö veronmaksajien todella osallistua kissan ulkoilutukseen valjaissa? Tämä nimittäin oli tehtävänkuvassa yhdessä paikassa. 

Vierailija
10/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajan pitää muutenkin olla moniosaaja ja tietää kaikki kelan, sossun ja terveydenhuollon kiemuroista alkaen. Äkkiä sitä kyllä oppi yhtä sun toista, kun selvitteli asioita avustettavan puolesta.

Pianonsoittotaitoa ei ole kyllä vielä vaadittu, jossakin ilmoituksessa oli vaatimuksena ranskalaisten lettien osaaminen.

Vierailija
11/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vaaditaan vielä lähihoitajan pätevyys, mutta palkkaus on silti avustajan palkka, eli vielä pienempi.

Vierailija
12/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on  mielessä valmiina joku, jonka haluaa tehtävään ja tuollaisella vaatimuksella voi perustella juuri tämän henkilön valinnan tehtävään?

Vierailija
13/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä mollissa on ilmoitus henkilökohtaisen avustajan paikasta, jossa vaaditaan ajokorttia, autonkorjaustaitoja ja autoalasta kiinnostuneisuutta :)

Vierailija
14/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajan palkalla (jonka kunta maksaa) on haluttu myös kampaajataitoinen jolla fysioterapiakoulutusta. Kolme kärpästä yhdellä iskulla - siis kolme ammattilaista ilmaiseksi -- kätevää !

Vierailija
15/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi vaatia? Tottakai työntekijältä saa vaatia mitä lystää, kunhan se ei loukkaa hänen yksityisyyttään tai ole muutoin nöyryyttävää ja se on jo työpaikkailmoituksessa ilmoitettu. Mikä siinä on niin ihmeellistä, että joku tykkää kuunnella kun hänelle soitetaan pianoa? 

Vierailija
16/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä mollissa on ilmoitus henkilökohtaisen avustajan paikasta, jossa vaaditaan ajokorttia, autonkorjaustaitoja ja autoalasta kiinnostuneisuutta :)

Just.

Unohtamatta omaa autoa jolla kuskata omalla bensoilla avustettavaa kuin.........säästyy ne taksisetelit....????

Vierailija
17/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan nyt. Silloin on kyse VIIHDYTTÄJÄSTÄ jolle maksetaan VIIHDYTTÄJÄN eli tässä tapauksessa MUUSIKON palkka !!! Muusikon palkkaus on ihan eri asteikolla kuin avustajan !!!!!

Ei silloin ole kyse  enää mistään AVUSTAJASTA!!!!!

Kas kun ei haluta jotain tangokuningasta tai cheekkiä viihdyttämään henkilökohtaisen avustajan ominaisuudessa!!!

Vierailija
18/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi vaatia? Tottakai työntekijältä saa vaatia mitä lystää, kunhan se ei loukkaa hänen yksityisyyttään tai ole muutoin nöyryyttävää ja se on jo työpaikkailmoituksessa ilmoitettu. Mikä siinä on niin ihmeellistä, että joku tykkää kuunnella kun hänelle soitetaan pianoa? 

Kyse on nyt siitä, että raha tulee kunnalta. 

Silloin ei ihan mitä vain saa vaatia, mutta näköjään voi. Onko mielestäsi kissan ulkoilutus veronmaksajien piikkiin menevä asia?

Vierailija
19/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaattessa avustajan saa kaikkeen, mitä muuten tekisi ilman rajoitteita. 

Tätä voi kritisoida. Pitääkö veronmaksajien todella osallistua kissan ulkoilutukseen valjaissa? Tämä nimittäin oli tehtävänkuvassa yhdessä paikassa. 

Ensin hommataan veronmaksajien rahoilla avustaja.

Sitten hommataan kissi ja valjaat.

Saa se avustaja sitten pikkasen puuhaa.

Vierailija
20/55 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti toki löytyy itsellä mutta autonkorjaustaito on niin ja näin. Mitäpä sitten jos apua tarvitsevan auto ei tule kuntoon henkilökohtaisen avustajan toimesta eli voiko joutua korvausvastuuseeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme