Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äijän käyttämä laastari kylppärin pöydällä, arvatkaa montako päivää vielä

Vierailija
20.05.2017 |

Mun mies, niin ihana kun onkin, jättää kaiken mihin sattuu. Nyt käytetty laastari ollut kylppärin altaan vieressä 4 päivää. Olen koko kylppärin siivonnut nurkkia myöten kuten joka viikko. Laastarin jätin paikalleen. Kiinnostaa tietää kuinka kauan äijältä kestää siirtää se roskikseen. Samoin käy esim käytetyille hammaslangoille, jättää altaan reunalle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika!

Vierailija
2/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo rakkaalle miehellesi kakku ja laita koristeeksi se laastari

Vierailija
4/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sä ensi kerralla oma käytetty kuukautisside laastarin kaveriksi:)

Vierailija
5/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa minimi.

Vierailija
6/17 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää, jolloin se on kuivanut niin paljon että tipahtaa lattialle , minkä jälkeen se pysyy lattialla, kunnes lopulta annat periksi ja siivoat sen pois

Vierailija
7/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Day 5, mies pussasi aamulla ja toivotti hyvää hääpäivää. Jo vuosia meidän häistä. Ihana mies, mutta laastari edelleen kylppärin altaan reunalla.

Vierailija
8/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä sä ensi kerralla oma käytetty kuukautisside laastarin kaveriksi:)

Suosittelen tätä ja kerää niitä sinne altaaseen, jotta miehen on pakko siirtää niitä jos haluaa pestä kätensä. Kun kysyy mitä helvettiä sanot että luulit että se on roskis kun se laastarikin oli siinä :o

Vierailija
9/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kaukaisen sukulaisen hautajaisissa aikaisemmin keväällä. Kotiin tultuaan jätti kassin keittiön lattialle ja se oli siinä 5 viikkoa purkamatta:D. Kun sitten lopulta sai purettua sen, oli kuin olisi isonkin urotyön tehnyt :D. Rakastan mä sitä silti.

Vierailija
10/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättäny kerran käytetyn siteen samalle paikalle, minuutin päästä kuulu huuto. Ällöttävää, en voi tohon koskea- tee jotain!!!

Vierailija
11/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän mieluiten logiikkaa vastaavissa tilanteissa, en mitään odottelua, kostoa, mykkäkoulua, se on mielestäni turhaa hommaa eikä rakenna parisuhdetta.

Sanotaan miehelle selkeästi artikuloiden ja ystävällisellä äänellä "kylppärin altaan reunalla on sun jättämä laastari, laitatko roskiin, kiitos kulta". Toistetaan tarvittaessa.

Vierailija
12/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli kaukaisen sukulaisen hautajaisissa aikaisemmin keväällä. Kotiin tultuaan jätti kassin keittiön lattialle ja se oli siinä 5 viikkoa purkamatta:D. Kun sitten lopulta sai purettua sen, oli kuin olisi isonkin urotyön tehnyt :D. Rakastan mä sitä silti.

Ymmärrän :)

Ap

Vierailija
13/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän mieluiten logiikkaa vastaavissa tilanteissa, en mitään odottelua, kostoa, mykkäkoulua, se on mielestäni turhaa hommaa eikä rakenna parisuhdetta.

Sanotaan miehelle selkeästi artikuloiden ja ystävällisellä äänellä "kylppärin altaan reunalla on sun jättämä laastari, laitatko roskiin, kiitos kulta". Toistetaan tarvittaessa.

Kiitos ajatuksesta, tota olen jo yrittäny lähemmäs kymmenen kertaa- ei silti mitään tapahdu.

Ap

Vierailija
14/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalata draamaa pikkuasiasta! Kenellä siivousgeeni siivotkoon!

Vierailija
15/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksesta, tota olen jo yrittäny lähemmäs kymmenen kertaa- ei silti mitään tapahdu.

Ap

.

Aika vaikea uskoa. Miten olet sanonut ja miten mies reagoi?

Nyt jos juttu menee jo valtataisteluksi eli olet sanonut oikeasti jo lähemmäs kymmenen kertaa ja mies "ei tottele" niin laita laastari roskiin itse, se on aika helppoa. Otat vain laastarista kiinni sormilla, viet laastarin roskiin ja peset kädet. Se on nopeampaa, kestää maksimissaan pari minuuttia, nopeampaa kuin vauvapalstailu.

Minun täytyy myös mainita, etten oikein tunne myötätuntoa ap:ta kohtaan, tämä tuntuu vähän keksityltä ongelmalta. Raaka johtopäätös, pitäiskö sun hankkia elämä?

Vierailija
16/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin samaa yksi ilta tässä keväällä! Kaksi viikkoa meni kunnes itselläni ei enää kestänyt pokka, vaan oli pakko kysyä että onko tuolla laastarilla tunnearvoa vai voisiko sen pikkuhiljaa heittää roskiin. Ei ollut eka kerta kun mieheltä jää roskat mihin sattuu, joten pakkohan aiheesta oli hieman lempeästi kettuilla. :)

Minua kyllä vaan nauratti ihan hirveästi se tilanne ja sosiaalisen kokeen epäonnistuminen. Eipä mieskään onneksi suuttunut vaan totesi vaan jotain että mitäs nyt piruilet siinä ja alkoi kutittaa mua (?!) :D Seuraavana aamuna oli heittänyt laastarin menemään.

Vierailija
17/17 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan söpöjä pikkuongelmia!! Vain pikkuidiootit kehittelevät näitä.