Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
20.05.2017 |

Mieheni on kaikin puolin ihana ja hyvä. Kohtelee minua kunnioittaen, huomio, rakastaa, auttaa kotona jne. Ei mitään pahaa sanottavaa. Paitsi...
..mieheni on myös työnarkomaani yrittäjä, joka tekee 12 h työpäiviä, pahimmillaan 7 päivää vkossa. Kiireisimpinä aikoina hänen pinnansa on olematon, ja käytös on pahempaa kuin pikkulapsilla. Eilen mies onnistui pilaamaan iltani niin uskomattoman huonolla käytöksellään että hävettää kirjoittaa siitä. En käy itse ulkona/ tapaa ystäviäni juuri koskaan, ja eilen Olin sopinut meneväni yhteisen kaveripariskunnan kanssa syömään ja mahdollisesti ulos. Mieheni pyysin tietysti mukaan mutta hän ei kuulemma kiireiltään ehdi. Mainitsen vielä että elämäni on pitkälti sitä että huolehdin perheestömme miehen ollessa töissä, eikä ns. Omaa aikaa ole, ja kaikki liikenevä vapaa-aika menee mieheni kanssa.
Lähdin tapaamaan ystäviämme ja mies jäi mököttämään kotiin. Pyysin hänet lähtiessä vielä kertaalleen mukaan. Tapasin ystävämme ja mies laittoiin viestiä että liittyy seuraan. Hän tuli ja valitti taukoamatta. Murjotti, kuinka on väsynyt ja "hänet pakotettiin mukaan" ja osoitti mieltään kaikesta. Päätin sivuuttaa käytöksen, ja keskittyä ystäviimme. Pidimme hauskaa miehen kitinästä huolimatta. Hän vinkui koko illan kotiin, ja sanoin että hän voi mennä, minä jään vielä. Mies alkoi uhkailla että aikoo kävellä kotiin (10km). Sanoin että Siinähän sitten kävelee. Sitten siirryimme vielä baariin drinkeille, ja mies kiukutteli niin että käveli toisella puolella katua. En kiinnittänyt tähän huomiota. Mies ilmoitti lähtevänsä kävelemään kotiin, ja sanoin että selvä, sittenhän kävelee jos niiin haluaa. Menimme baariin ja oltuamme siellä ehkä 20 min, mies ilmestyikin sinne. Istui minua vastapäätä ja tuijotti murhaavasti sen ajan mitä olimme baarissa, vinkuen 5 min välein että haluaa kotiin (mihin vastasin aina että senkun menee, mutta se ei käynyt, minun piti tulla mukaan).
Tänään mies sitten lähti aamulla töihin käymään, syyttäen minua väsymuksestään ja oli todella vihainen minulle koska "en pidä lupauksiani". Olin kuulemma sanonut aiemmin että tulen kotiin 23 mennessä ja nyt pakotin miehen olemaan baarissa (ekaa kertaa ulkona koko vuonna) 01 asti.
Miehen käytös on ollut koko päivän todella rasittavaa, tiuskii vaan minulle ja syyttää huijariksi -kuulemma epäilee minun valehtelevan ties mistä. Sitten minulla täyttyi mitta. Elämäni on 99% arjen rumban pyöritystä ja sen mahdollistamista että mies voi tehdä uraa. Ja sen kerran kun tapaan ihmisiä, mies sabotoi kaiken. Menin lipsauttamaan että miehen mustasukkainen käytös on aivan samanlaista kuin exälläni (josta erosin jo 5 v ennen kuin tapasin mieheni, mutta joka oli väkivaltaisen mustasukkainen ja aivan sairas). Mies sai raivarin, flippasi täysin ja heitti seinään pöydältä lasisen Lyhdyn, huutaen että meidän varmaan kannattaa erota. Ja joka ikinen kerta kun riitelemme, mies ottaa aina tuon ero-kortin esiin.
Mitä ihmettä tällaisen miehen kanssa pitäisi tehdä? Kun hän taantuu täysin uhmaikäiseksi pikkulapseksi. Kun käytös on niin absurdia, että ei voi kuin suu auki tuijottaa. Ja kyllä, mies on täysin finaalissa, on pitänyt vapaapäivän viimeksi 2 kk sitten. Mutta ei kuuntele puheita siitä että löysäisi hiukan työntekoa, firma kuulemma kaatuu.

Nyt mies ei tiedä miten päin olisi kun häpeää käytöstään toisessa huoneessa. Minua ei kiinnosta edes jutella, kun harmittaa se lyhdyn rikkominen ja erolla uhittelu taas kerran. Jotenkin ymmärrän miestä, kun hän on täysin loppu, mutta liian Jäärä antamaan periksi yhtään ja hellittämään työtahtia.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan ja tiukasti, että et katsele tuollaista kiukuttelua. Käyttäytyy tosiaan kuin 3 v. uhmaikäinen.

.

Pyydä selittämään, miksi käyttäytyi noin huonosti.

(Saisi oyytää anteeksi ystäviltännekin.)

Ensikerralla jätä kotiin (kuten kiukutteleville uhmaikäisille tehdään). Mene pian uuudestaan.

Vierailija
2/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika raskaalta elämältä :(

Vierailija
4/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi oli varmaan tosi väsynyt, eikä tapahtunutta pidä ottaa raskaasti.  Ei taida viihtyä ulkona, vaan mieluummin kotona sun kanssa?

Olisit antanut jäädä kotiin vaan lepäämään. Miehesi raataa perheenne eteen kuitenkin varmaan, ei pelkästään itsensä takia?

Vierailija
5/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on täysin loppuunpalanut, mutta sinä jatkat edelleenkin miehesi henkistä alistamista?

Toivon, että mies ottaa sen eron, ei tuollaista naislasta kukaan ansaitse.

Vierailija
6/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö ap. itse töissä? jos miehesi oikeesti tekee noin paljon töitä niin ei varmaan jaksa bilettää pitkin kaupunkia vaan haluaisi vaan sun viereeen nukkumaan kotio?

Vierailija
7/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot suoraan ja tiukasti, että et katsele tuollaista kiukuttelua. Käyttäytyy tosiaan kuin 3 v. uhmaikäinen.

.

Pyydä selittämään, miksi käyttäytyi noin huonosti.

(Saisi oyytää anteeksi ystäviltännekin.)

Ensikerralla jätä kotiin (kuten kiukutteleville uhmaikäisille tehdään). Mene pian uuudestaan.

Hän lähetti jo anteeksipyynnöt ystävillemme. Selittää käytöstään sillä että oli totaalisen väsynyt, mutta halusi olla minun kanssa (ymmärrän kyllä ettemme ole ehtineet olla yhdessä varmaan pariin viikkoon, mutta se ei johdu minusta vaan siitä että hän on töissä kokoajan eikä se voi mennä niin että juuri silloin kun minä menen näkemään ihmisiä, hänen pitää saada olla minun kanssani).

Sanoin että kenenkään ei tarvitse omassa kodissaan pelätä flippailua ja tavaroiden hajottamista. Että en aio enää koskaan todistaa vastaavaa (on joskus aiemmin hermostuessaan repinyt valokuvia ja heittänyt iPadin seinään).

Ap

Vierailija
8/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että hän on aikuinen, joka käyttää henkistä väkivaltaa riitatilanteissa. Vaikka käytös on lapsekasta, niin hänellä on aikuisen vastuu. Siinäkin on iso ero ymmärrätkö sinä häntä ikään kuin valmiiksi työpaineiden kautta, vai kertooko hän itse käytöksen johtuvan stressistä tms. Älä tee päätelmiä hänen puolestaan. Hän oli kohtuuton sinua kohtaan ja sinulla on oikeus olla loukkaantunut ja odottaa asian selvittämistä. Moni ei uskaltaisi edes lähteä uudestaan illanviettoon tuollaisen jälkeen. Ei kai hän pyri eristämään sinua kotiin? 

Vierailija
9/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietysti makaa kotona, eikö niin?

Vierailija
10/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Käyn kokopäivätöissä. Sen lisäksi hoidan lapset ja kodin, siis kaikki harrastukset, kaikki, ja olen kuin yksinhuoltaja. En pyydä mieheltä mitään, ja vapaaehtoisesti osallistuu joskus arkeen niin että käy kaupassa. Minä siis todella joustan miehelle ja mahdollistan hänen uranluomisen. Olen itsekin todella väsynyt. Ja en todellakaan pakottanut miestä bilettämään yötä myöden! Siis haloo, Olin ensimmäistä kertaa koko vuonna ihmisten ilmoilla, ja nyt olenkin se ihmishirviö joka alistaa miestä? Mies voisi joka ikinen ilta tulla ajoissa kotiin ja olla kanssani, paitsi juuri eilen, koska Olin sopinut tapaavani ystäväpariskunnan jo ajat sitten (jopa järjestänyt lapset vkonlopuksi hoitoon).

Ap

Vierailija
11/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kuitenkin, että hän on aikuinen, joka käyttää henkistä väkivaltaa riitatilanteissa. Vaikka käytös on lapsekasta, niin hänellä on aikuisen vastuu. Siinäkin on iso ero ymmärrätkö sinä häntä ikään kuin valmiiksi työpaineiden kautta, vai kertooko hän itse käytöksen johtuvan stressistä tms. Älä tee päätelmiä hänen puolestaan. Hän oli kohtuuton sinua kohtaan ja sinulla on oikeus olla loukkaantunut ja odottaa asian selvittämistä. Moni ei uskaltaisi edes lähteä uudestaan illanviettoon tuollaisen jälkeen. Ei kai hän pyri eristämään sinua kotiin? 

Ohiksena voin sanoa, että noin alkoi munkin eristäminen. Tavarat lenteli tai turpaan tuli, jos menin minnekään ikinä edes selvinpäin lapsuudenkavereita tapaamaan. Itse herra kyllä meni ja teki mitä halus aina. Olin varmaan 10v kotona ja totuin siihen niin, etten eron jälkeenkään hyvällä omalla tunnolla uskalla lähteä juuri minnekään? Postraumaattista stressiäkö?

Vierailija
12/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Käyn kokopäivätöissä. Sen lisäksi hoidan lapset ja kodin, siis kaikki harrastukset, kaikki, ja olen kuin yksinhuoltaja. En pyydä mieheltä mitään, ja vapaaehtoisesti osallistuu joskus arkeen niin että käy kaupassa. Minä siis todella joustan miehelle ja mahdollistan hänen uranluomisen. Olen itsekin todella väsynyt. Ja en todellakaan pakottanut miestä bilettämään yötä myöden! Siis haloo, Olin ensimmäistä kertaa koko vuonna ihmisten ilmoilla, ja nyt olenkin se ihmishirviö joka alistaa miestä? Mies voisi joka ikinen ilta tulla ajoissa kotiin ja olla kanssani, paitsi juuri eilen, koska Olin sopinut tapaavani ystäväpariskunnan jo ajat sitten (jopa järjestänyt lapset vkonlopuksi hoitoon).

Ap

Koitapas nyt päättää, aloituksessa kerrot kuinka mies on ihana , auttaa kotona ja huomioi.

Nyt oletkin niin kovin maahantallattu marttyyri ja yksinhuoltaja?

Niin ne palstamammojen yksipuoliset värikynäkertomukset aina kummasti muuttuu.

Vierailija
13/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koitapas nyt päättää, aloituksessa kerrot kuinka mies on ihana , auttaa kotona ja huomioi.

Kyllä, sanoin että auttaa kotona sen mitä ehtii, eli käy kaupassa. Ja on ihana puoliso siitä huolimatta että keskittyy pääasiassa firmaansa. On kunnollinen, ei juo, petä tai katsele muita naisia. Mutta se ei muuta mihinkään sitä faktaa että olen kuin yksinhuoltaja.

Please, mene trollaamaan johonkin toiseen ketjuun, en jaksaisi lukea näitä mielipuolisia syyllistömisviestejä. En ymmärrä millainen ihminen saa kicksejä tuollaisesta.

Ap

Vierailija
14/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, palstalla on runsaasti todella ilkeitä päänaukojia: suurin osa miehiä, jotka vihaavat naisia. Älä välitän noista provoilijoista. Ne saa kiksejä, kun pääsevät oikein ilkeästi sanomaan naiselle.

Vierailija
15/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on täysin loppuunpalanut, mutta sinä jatkat edelleenkin miehesi henkistä alistamista?

Toivon, että mies ottaa sen eron, ei tuollaista naislasta kukaan ansaitse.

AP, palstalla on runsaasti todella ilkeitä päänaukojia: suurin osa miehiä, jotka vihaavat naisia. Älä välitän noista provoilijoista. Ne saa kiksejä, kun pääsevät oikein ilkeästi sanomaan naiselle.

Vierailija
16/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tietysti makaa kotona, eikö niin?

Vierailija
17/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tässä on se lapsi. Bilettäminen on pissikselle tärkeämpää kuin miehen hyvinvointi.

Vierailija
18/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vierailija
19/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy ihminen joka ilkeilee ja toivoo mm. Mieheni jättävän minut. Kuinka paha olo pitää Itsellään olla että kommentoi noin tuntemattomille ihmisille. En suutu, tunnen jopa myötätuntoa tuota trollaajaa kohtaan, koska hänellä on pakosti oltava äärimmäisen vaikeaa. Eihän kukaan ihminen jolla on kaikki kotona, kommentoi noin vihaisesti, kuten tuo.

Yläpeukuttakoon omia kommenttejaan, itse Aion vaan sivuuttaa ne jatkossa.

Ap

Vierailija
20/58 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset olisivat aika lailla toisenlaisia , jos aloittaja tekisi 12 tunnin päiviä viikosta toiseen, ja mies raahaisi väkisin ryyppäämään vielä sen jälkeenkin. Ja aloittajan mies valittaisi kuinka joutuu kodin ja lapset hoitamaan kun nainen käy töissä.