Sopiiko teidän mielestänne nimi Milana suomalaiselle?
Ensin ajattelin Milenaa, mutta siitä tulee jostain syystä liikaa mieleen venäläinen tai tsekkiläinen, sekä hieman sana melena vaikkei niillä mitään yhteistä olekaan.
Mila on tosi yleinen nimi täällä ja Milena tietääkseni on käytännössä sama nimi Milan kanssa, mutta mitäs mieltä olette nimestä Milana? Myönnän, että huomasin nimen räikkösten kautta, mutta se on mielestäni tosi nätti. Toinen kiva nimi olis Mimosa, mutta kumpikohan sopii paremmin suomalaiselle? Myös Melissat, Minkat, Matleenat, Madeleinet ja Matildat ollu mielessä.
Asiallisia mielipiteitä kiitos.
Kommentit (13)
Sopii, kuten myös Piera tai Pierrette.
Huippunimi!!! Sopii Suomessa ja ulkomailla.
Sopii mun mielestä ihan hyvin. Helppo sanoa ja kirjoittaa, tuttuja kirjaimia. Helppo taivuttaa jne.. miksei siis sopisi.
No kyllä sopii ja hyvin sopiikin.. onhan täällä esim nimiä Elina, Alina, Selina jne.. miten tuo Milana on yhtään vaikeampi?!
Sopii hyvin, jos siihen yhdistää tutumpia klassisia nimiä esim.
Milana Eva Maria
Milana Anna Sofia
Milana Kristiina
jne....
Esim Milana Veronica tai Milana Rebecca olisi mielestäni jotenkin liikaa...
Sopii, mutta myös muut miettimäsi nimet ovat kivoja. Suosittelen miettimään vielä niitäkin..:)
Itse tunnen Milanan, ja minun mielestäni se sopii hyvin myös suomalaiselle🇫🇮. Matildakin on hyvä!❤️
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin, jos siihen yhdistää tutumpia klassisia nimiä esim.
Milana Eva Maria
Milana Anna Sofia
Milana Kristiina
jne....
Esim Milana Veronica tai Milana Rebecca olisi mielestäni jotenkin liikaa...
Milana Eva Maria kuulostaa tosi kivalta
Nimestä Milana tulee mieleen se Italian kaupunki.
Oma nimeni on Milana, ja oon kyllä tyytyväinen. Aika harvinainen nimi, oon tavannut vain yhden samannimisen. Helposti mut sekotetaan Melinaksi tai Milenaksi. Sukunimessäni kyllä on ääkkösiä mutta ei se menoa haittaa. Kolme nimeäni Milana Elma Amanda sopii mielestäni hyvin yhteen.
Milana sopii suomalaisellekin, jos sukunimessä ei ole Öötä, äätä tai ååta, eikä montaa ärrää. Mimosa, Melissa ja Matilda on myös kivoja.