Mikä on oudoin asia, jota palstalla on väitetty wt:ksi?
Palstamammat tunnetusti haluavat kaiken, josta eivät henkilökohtaisesti pidä, olevan wt:tä. Mikä on ollut oudoin väite, johon olet törmännyt?
Itselläni on pakastin. Jossain niistä "listataan tähän wt asioita" -ketjuissa yksi mamma väitti kivenkovaan, että pelkästään wt perheellä on kotonaan pakastin.
Toinen oli, kun mamma kertoi minun olevan täydellinen wt, koska halusin opiskella eläinlääkäriksi. Eläinlääkäri on wt ammatti.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne jotka itse oikeasti kuuluu wt-kastiin, niillä on se kovin tarve kategorisoida muut wtksi, jotta itsellä ois ees vähän parempi olo......
No ei kyllä. :D wt ei yleensä edes tunnista itseään valkoroskaksi.
Olen pohtinut mikä asia EI ole wt av-raadin mielestä?
Mä olen myös palstan mukaan valkoista roskaväkeä koska olen vain ensihoitaja. Saattaisi olla aika tukalat paikat, kun kukaan ei olisi alemmin koulutetuissa ammateissa kuin yliopisto.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni av-mammailu on tosi wt. Siksi en myönnä käyväni täällä :D
Hah, sama. :D Käyn täällä pelkästään incognito -välilehdillä, ettei tartte poistella sivuhistoriaa.
Joskus ruskettuminen oli wt, mutta myös ruskettumaton oli myös wt. Rusketusraitojakaan ei saisi olla, mutta nakunakaan ei saisi aurinkoa ottaa eikä ainakaan käyttää itseruskettavaa ja aurinkoa ei myöskään saisi "ottaa", vaan pitäisi ruskettua luonnollisesti. Ilman niitä rajoja tietenkin.
On tämä elämä vaikiaa.
Iittalan Taikamukit ja Vallilan Kelohonka-verhot :D
Etenkin wt-keskustelut on tosi wt kun niiden tarkoitus on vaan haukkua muita. Mutta ihan huumorillahan me, eikö? :D