Mikä on oudoin asia, jota palstalla on väitetty wt:ksi?
Palstamammat tunnetusti haluavat kaiken, josta eivät henkilökohtaisesti pidä, olevan wt:tä. Mikä on ollut oudoin väite, johon olet törmännyt?
Itselläni on pakastin. Jossain niistä "listataan tähän wt asioita" -ketjuissa yksi mamma väitti kivenkovaan, että pelkästään wt perheellä on kotonaan pakastin.
Toinen oli, kun mamma kertoi minun olevan täydellinen wt, koska halusin opiskella eläinlääkäriksi. Eläinlääkäri on wt ammatti.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodinsisustuksessa tekstitaulut missä lukee esim. Live, laugh and love. Mun mielestä ne on ihania ja piristäviä mietelauseita.
Ei, ne ON wt!!
Sano mitä sanot, mut mun kouvolahiukset ja tekstitaulut rokkaa!
Niin mikä että oli? Kouvolahiukset???
Googleta.
"Lävistykset"
Mammat tosin autuaasti aina unohtaa, että ne perus korvareijätkin ovat lävistykset siinä missä mikä tahansa muukin...
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksiset naiset ovat kuulemma wt, koska hiukset ovat naisen kruunu ja mitälie muuta sontaa.
Höh, mulle on taas sanottu, että pitkät hiukset on wt, kun olivat kuulemma liian pitkät (vyötärölle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodinsisustuksessa tekstitaulut missä lukee esim. Live, laugh and love. Mun mielestä ne on ihania ja piristäviä mietelauseita.
Ei, ne ON wt!!
Sano mitä sanot, mut mun kouvolahiukset ja tekstitaulut rokkaa!
Niin mikä että oli? Kouvolahiukset???
Googleta.
Aaa!!! Toi on se, millä uhkailen miestä. Et lihon 30 kiloa ja leikkaan toispuolitukan jonka värjään pöljän väriseksi. Syytä uhkailulle en muista.
Purjehdus ja golf tuomittiin eräässä keskustelussa varmaksi wt-merkiksi. Ei sillä, etteikö niitä harrasteta ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa, mutta keskustelijan mukaan VAIN wt-väki niihin sortuu.
Ei. Tämä erityisesti on WT. Lidlistä hankitun velour-oloasun kanssa kallis merkkilaukku!
Käyttäjä2079 kirjoitti:
En muista ainuttakaan esimerkkiä, mutta koko termin käyttäminen suomalaisessa hyvinvointivaltiossa on lapsellista ja typerää. Sitäpaitsi suomen kielessä on kaksi mainiota, paremmin meille sopivaa sanaa: moukka ja juntti. Wt:n käyttäminen on myös naurettavaa sievistelyä: kun ei kehtaa haukkua valkoihoiseksi roskaväeksi, sanotaan, että ihminen on white trash jos on kerrostalossa asuva eläinlääkäri, jolla on pakastin ja joka käyttää kirjastoa.
Moukka tai juntti ei tarkoita samaa kuin wt. Wt ei myöskään tällä palstalla tarkoita samaa kuin Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä erityisesti on WT. Lidlistä hankitun velour-oloasun kanssa kallis merkkilaukku!
Oijoi, kuuma! Kummat jalkaan, korkkikset vai lenkkarit?
Yh-äitinä olen automaattisesti wt.
Mulla on nyt täydellinen tyyli haussa, eli velourasu, mk laukku, tämä kouvolatukka ja lievä ylipaino... Sit kauppaan lasten kanssa joilla paskaset haalarit päällä kesät talvet ja miehelle vaimonhakkaajapaita ja kaljamaha, verkkarit tietty ja kulahtaneet kiiltonahkakengät.
Maalatut seinät. Että esimerkiksi yksi seinä on tummempaa tai vaaleampaa sävyä kun muut. Myös kaikki muut värit paitsi valkoinen oli jonkun mielestä.
Yleensäkin et yksi ainoa asia voi tehdä jostakusta wt:n. Jos olet lääkäri, asut arvostetulla asuinalueella, harrastat teatteria ja ooperaa, mutta jos sinulla on se tatuointi, tai poltat tupakkaa, tai tykkäät juoda oluen grillailun merkeissä, olet niin wt.
Vierailija kirjoitti:
Maalatut seinät. Että esimerkiksi yksi seinä on tummempaa tai vaaleampaa sävyä kun muut. Myös kaikki muut värit paitsi valkoinen oli jonkun mielestä.
Jossain vaiheessa kuitenkin valkoisella sisustaminen oli wt.
Omasta mielestäni av-mammailu on tosi wt. Siksi en myönnä käyväni täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksiset naiset ovat kuulemma wt, koska hiukset ovat naisen kruunu ja mitälie muuta sontaa.
Höh, mulle on taas sanottu, että pitkät hiukset on wt, kun olivat kuulemma liian pitkät (vyötärölle).
Ei AV-raati ole ikinä tyytyväinen! :D
Yleensä ne jotka itse oikeasti kuuluu wt-kastiin, niillä on se kovin tarve kategorisoida muut wtksi, jotta itsellä ois ees vähän parempi olo......
Jos olet käynyt amiksen olet automaattisesti wt. Pahimpia ammatteja on kampaaja ja lähihihoitaja. Myös kaikki työttömät on automaattisesti wt.
Tupakan kellastuttamat valkoiset paskaiset kännykänkuoret, mikä niissä on wt???