Mikä on oudoin asia, jota palstalla on väitetty wt:ksi?
Palstamammat tunnetusti haluavat kaiken, josta eivät henkilökohtaisesti pidä, olevan wt:tä. Mikä on ollut oudoin väite, johon olet törmännyt?
Itselläni on pakastin. Jossain niistä "listataan tähän wt asioita" -ketjuissa yksi mamma väitti kivenkovaan, että pelkästään wt perheellä on kotonaan pakastin.
Toinen oli, kun mamma kertoi minun olevan täydellinen wt, koska halusin opiskella eläinlääkäriksi. Eläinlääkäri on wt ammatti.
Kommentit (48)
Jos ei ole tarpeeksi paljon kirjoja.
Tämä oli yhdessä vaiheessa todellinen hitti tällä palstalla, mammat oikein kilpaili kenellä on eniten kirjahyllyjä ja toki päälle haukkuivat kaikki muut wt:ksi jos eivät säilöneet sitä toista sataa kirjaa olohuoneensa nurkassa.
Itse luen paljon, mutta en osta kuin pelkästään ne kirjat, jotka tiedän että tulen lukemaan useamman kerran, kaiken muun lainaan kirjastosta. Ja lisäksi nykyään kun on kaikki e-kirjat ja muut netissä, kirjojen puuttuminen ei sinänsä kerro ihmisen lukemisesta oikein mitään.
Mä olen wt, koska en halua asua omakotitalossa. :)
(En myöskään ymmärrä mitään oikeasta elämästä enkä ole kunnollinen aikuinen, koska haluan asua kaupungin keskustassa)
Että yksikin tatska tekee wt:n, vaikka olisi kuuden ällän sinfoniaorkesterin viulisti suoraan voguen lehdeltä asuttamassa perintökartanoa. Näin kärjistetysti.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tarpeeksi paljon kirjoja.
Tämä oli yhdessä vaiheessa todellinen hitti tällä palstalla, mammat oikein kilpaili kenellä on eniten kirjahyllyjä ja toki päälle haukkuivat kaikki muut wt:ksi jos eivät säilöneet sitä toista sataa kirjaa olohuoneensa nurkassa.
Itse luen paljon, mutta en osta kuin pelkästään ne kirjat, jotka tiedän että tulen lukemaan useamman kerran, kaiken muun lainaan kirjastosta. Ja lisäksi nykyään kun on kaikki e-kirjat ja muut netissä, kirjojen puuttuminen ei sinänsä kerro ihmisen lukemisesta oikein mitään.
Ahhaha, muistan tän! Jollain näistä oli kotonaan oikein "lukusali" täynnä kirjoja. :D
Se on ehkä myös loukkaavin että sitä väitetään wt:ksi jos antaa vauvalle korviketta. Kun nyt ihan oikeasti voi olla niin että rinnat on vaikka tubulaariset niin silloin ei välttämättä vain fyysisesti kykene tuottamaan tarpeeksi maitoa vaikka mitä tekisi.
Yhtenä päivänä se on wt että kulkee liian kalliissa ja hienoissa vaatteissa, toisena päivänä taas se että kulkee halvoissa vaatteissa.
Värjätyt hiukset on kuulemma wt:tä, siis ihan kaikki sävyt ja värit. Yleensä mammat tyytyy haukkumaan pelkästään punaisia hiuksia, mutta tällä kertaa kaikki luonnolisetkin sävyt olivat wt.
En muista ainuttakaan esimerkkiä, mutta koko termin käyttäminen suomalaisessa hyvinvointivaltiossa on lapsellista ja typerää. Sitäpaitsi suomen kielessä on kaksi mainiota, paremmin meille sopivaa sanaa: moukka ja juntti. Wt:n käyttäminen on myös naurettavaa sievistelyä: kun ei kehtaa haukkua valkoihoiseksi roskaväeksi, sanotaan, että ihminen on white trash jos on kerrostalossa asuva eläinlääkäri, jolla on pakastin ja joka käyttää kirjastoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ehkä myös loukkaavin että sitä väitetään wt:ksi jos antaa vauvalle korviketta. Kun nyt ihan oikeasti voi olla niin että rinnat on vaikka tubulaariset niin silloin ei välttämättä vain fyysisesti kykene tuottamaan tarpeeksi maitoa vaikka mitä tekisi.
Mulle taas imettäminen on fyysisesti täysin mahdotonta (syistä joita en halua avata tän enempää) ja tämän takia mun olisi pitänyt tehdä abortti.
Kodinsisustuksessa tekstitaulut missä lukee esim. Live, laugh and love. Mun mielestä ne on ihania ja piristäviä mietelauseita.
Shortsit, ymmärrän kyllä ettei perseshortsit miellytä, mutta että kaikki shorsit...
Lyhythiuksiset naiset ovat kuulemma wt, koska hiukset ovat naisen kruunu ja mitälie muuta sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Kodinsisustuksessa tekstitaulut missä lukee esim. Live, laugh and love. Mun mielestä ne on ihania ja piristäviä mietelauseita.
Ei, ne ON wt!!
Monen sadan euron laukkujen haukkuminen wt:ksi on mielestäni hieman outoa, etenkin kun white trash tarkoittaa nimenomaan (Yhdysvaltojen) todella köyhää valkoista väestöä.
Täytyy sanoa, että Suomi on todellinen hyvinvointivaltio, kun täällä roskaväkikin kävelee Michael Korsin laukku käsikynkässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ON wt!!
Sano mitä sanot, mut mun kouvolahiukset ja tekstitaulut rokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne ON wt!!
Sano mitä sanot, mut mun kouvolahiukset ja tekstitaulut rokkaa!
Niin mikä että oli? Kouvolahiukset???
Crista :/