Varokaa kun käytätte Booking.comia (vanha pariskunta joutui huijatuksi)
http://avecsofie.indiedays.com/2017/05/17/be-nice-to-people-and-help-th…
Pariskunta oli varannut asunnon Booking.comin kautta. Perille tultuaan he huomasivat ettei mitään asuntoa ollutkaan. Olivat Pariisissa ilman majapaikkaa.
"Olen lukenut vastaavanlaisia kokemuksia Booking.com:sta itse, mutta ikinä en ole joutunut vastaavanlaiseen tilanteeseen. Suosittelenkin siis katsomaan miltä linkatut hotellit näyttävät ja tarkastamaan onko hotelleilla omia sivuja tai vaikka refejä, niin välttyy tällaisilta ikäviltä yllätyksiltä. Kukaan ei nimittäin halua, että loma alkaa tällaisella tavalla.
Ps. En tarkoita, että koko Booking.com -sivusto on huijausta, siellä vain saattaa olla huijareita kun millä tahansa muullakin sivustolla."
Kommentit (3)
Olin booking.comissa töissä ja siellä on takuu maksaa asiakkaalle toinen majoitus jos alkuperäineb majoitus on feikki tai ei vastaa kuvausta. Pariskunta voi mahdollisesti saada rahat takaisin bookingilta mutta heidän olisi ensisijaisesti pitänyt soittaa heille. Bookingilla on todella paljon listauksia eikä account managerit ehdi käydä niissä kaikissa.
Hyvä tarkistaa vaikkapa tripadvisor.comista ennen hotellin varausta.
Varasin just tuota kautta mökin Leviltä ensi pääsiäiseksi. Epäilytti kun 3mh mökki oli 480e 4pv. Vastaavaan aikaan muut halvimmatkin alk. 700-800e. Sitten ilmaantui kokemuksiin mielipide joltain että hinta ei ollut se mitä luvattiin.
Tuli viesti että tarvittais varausmaksu vaikka piti olla ilman mitään maksuja voimassa 30pv ennen varausaikaa. Katsoin yhteystietoja niin venäläinen suuntanro ja ihan ihme s.posti tyyliin xyz.wyn.gfq123.hjx....
Peruin mökin.