Ärsyttää miehet! Mikä siinä on, että pitää esittää kiinnostunutta >:(
Taas yksi pettymys mieheen.
Ollaan nähty muutamia kertoja, viestitelty päivittäin tuntikausia. Molemminpuolista ihastusta on selvästi ollut ilmassa. Ollaan tutustuttu toisiimme, juteltu niitä näitä, jaettu melko henkilökohtaisiakin juttuja, flirttailtu jne. Mielestäni oli aivan päivänselvää, että homma on ollut johtamassa johonkin "vakavampaan". Ollaan kuin luotuja toisillemme, ja molemmat ollaan se myös sanottu ääneen! Ihan niinkuin oltaisiin tunnettu aina toisemme, olen jopa miettinyt, että tässäkö se on - "se oikea".
Vaan kuinkas ollakaan. Nyt kävi ilmi, että mies on lämppäillyt toisiakin naisia samaan aikaan ja ilmeisesti hällä on jokin vakavampi viritelmä yhden neidin kanssa. Älytöntä! Ei tullut mieleenkään! Välillämme ollut juttu on ollut jo sen verran diippiä, etten käsitä millä ajalla, energialla ja intressillä mies on edes voinut kehitellä vakavammat sutinat toisen naisen kanssa.
Hohhoijaa, taas yksi pettymys lisää. Vituttaa ja on vähän petetty olo, vaikka eihän tässä mikään pari olla oltu. Silti harmittaa, että mies harhaanjohti minua jutuillaan :( Taisin olla vaan varavaihtoehto sille toiselle paremmalle. Onko tällainen yleistäkin miesten keskuudessa? Ärsyttävää. Eikö voisi kääntää yhtä mätästä kerrallaan, pitääkö se kuono tunkea kaikkiin mättäisiin yhdellä kertaa >:(
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette tavanneet muutaman kerran ja prinsessaharhailijalla oli jo hääkirkon varaus mielessä?
Mies väisti luodin, tai ehkä jopa ohjuksen.
Ai kun kivasti sanottu :D Harhailijalla ei todellakaan ollut hääkirkon varaus mielessä, en edes naimisiin halua. Olen itsekin vapaa sielu, enkä halua tulla kahlituksi. MUTTA, tämä ei tarkoita sitä, etten haluaisi olla kahden ihmisen välisessä parisuhteessa. Ollaan tästäkin puhuttu miehen kanssa. Ei olla kumpikaan pettäjiä, mutta ei haluta mitään selän takana kyyläys-meininkiäkään.
ap
Haluan avioliiton,vaimon ja lapsia mutta en vihkimisen lisäksi älyttömiä peijaisia tai riehoja tai kemuja
Miten tämä liittyy ap:n tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tyyppi oikeasti kolahtaa ja juttu tuntuu oikealta, niin ei siinä mielestäni muita enää tapailla. Ja 3kk on ehdoton maksimi kevyelle tapailulle, jonka aikana voi vielä deittailla muita. Sen jälkeen pitää tietää jatketaanko juttua seurustellen, vai lopetetaanko siihen. Ihan ihme jahkailemiseksi ja pelaamiseksi on nykyajan tapailu mennyt.
Mielestäni on myös väärin johtaa toista harhaan omien aikeiden ja tunteiden suhteen. Jos haluaa jatkaa muiden tapailua tai ei ole niin hirveän kiinnostunut, niin minkä takia sitä ei voi sanoa suoraan? Turhaan haaskataan muiden aikaa. Enemmänhän se loukkaa tunteita, jos käy niinkun ap:lle ja törmää mieheen toisen kanssa.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja alkaa heti alkuvaiheessa kehitellä jotain "se oikea"- kuvitelmia.
Tutustuu vain rauhassa siihen toiseen ja samalla miettii mitä itse oikeasti haluaa.
Ymmärrän, ettei pitäisi olla sinisilmäinen. Olen kuitenkin jo reilusti päälle kolmekymppinen nainen ja kokemusta miehistä ja pitkistä parisuhteista on. Tällaista jalat alta vievää-tyyppiä ei ole tullut aiemmin vastaan. Ja mies ei todellakaan ole mikään hurmuri! Päinvastoin vähän outo ja omalaatuinen, ei monien mielestä varmaankaan edes kovin viehättävä. Muhun puri kyllä täysiä. Näköjään tunne ei sitten kuitenkaan ollut molemminpuolinen, vaikka näin annettiin ymmärtää.
Vittu.
ap
Aivan varmasti on. Sen takiahan hänellä nytkin oli kaksi naista yhtäaikaa. Lieneekö jäänyt kahteenkaan? Muista pitää hiljainen hetki myös sen naisen puolesta, jonka kanssa miehen näit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja alkaa heti alkuvaiheessa kehitellä jotain "se oikea"- kuvitelmia.
Tutustuu vain rauhassa siihen toiseen ja samalla miettii mitä itse oikeasti haluaa.
Ymmärrän, ettei pitäisi olla sinisilmäinen. Olen kuitenkin jo reilusti päälle kolmekymppinen nainen ja kokemusta miehistä ja pitkistä parisuhteista on. Tällaista jalat alta vievää-tyyppiä ei ole tullut aiemmin vastaan. Ja mies ei todellakaan ole mikään hurmuri! Päinvastoin vähän outo ja omalaatuinen, ei monien mielestä varmaankaan edes kovin viehättävä. Muhun puri kyllä täysiä. Näköjään tunne ei sitten kuitenkaan ollut molemminpuolinen, vaikka näin annettiin ymmärtää.
Vittu.
ap
Aivan varmasti on. Sen takiahan hänellä nytkin oli kaksi naista yhtäaikaa. Lieneekö jäänyt kahteenkaan? Muista pitää hiljainen hetki myös sen naisen puolesta, jonka kanssa miehen näit.
Erittäin hyvä pointti. Taidan sittenkin olla sinisilmäinen.
ap
Ap, ole onnellinen, että tämä paljastui näin alussa. Olit ehkä ihastunut, mutta et sentään rakastunut.
Minä olin suhteessa kiltin miehen kanssa. (Näin luulin). Rakensimme ihanan talon ja luulin, että rakkaus on molemminpuolista. Muuton jälkeen kiltti mieheni näytti todellisuuden. Hän viestitteli useiden naisten kanssa samaan aikaan seksisävytteisesti. Erosin hänestä lopulta. Oli kamalaa riuhtaista itseni irti ihanasta talosta, jossa luulin eläväni hänen kanssaan lopun elämääni. Erosta on nyt aikaa 1v7kk ja nyt voin sanoa, että vihdoin viimein olen päässyt yli.
Sinulle ap. Lopeta etsiminen. Unohda hetkeksi nettimiehet. Anna aikaa. Itse en tule menemään nettiin miehen haluun. Jos en häntä oikeassa elämässä tapaa, niin olkoon sitten niin.
Pelurin nimikirjaimet? Onkohan sama..
Vierailija kirjoitti:
Ap, ole onnellinen, että tämä paljastui näin alussa. Olit ehkä ihastunut, mutta et sentään rakastunut.
Minä olin suhteessa kiltin miehen kanssa. (Näin luulin). Rakensimme ihanan talon ja luulin, että rakkaus on molemminpuolista. Muuton jälkeen kiltti mieheni näytti todellisuuden. Hän viestitteli useiden naisten kanssa samaan aikaan seksisävytteisesti. Erosin hänestä lopulta. Oli kamalaa riuhtaista itseni irti ihanasta talosta, jossa luulin eläväni hänen kanssaan lopun elämääni. Erosta on nyt aikaa 1v7kk ja nyt voin sanoa, että vihdoin viimein olen päässyt yli.
Sinulle ap. Lopeta etsiminen. Unohda hetkeksi nettimiehet. Anna aikaa. Itse en tule menemään nettiin miehen haluun. Jos en häntä oikeassa elämässä tapaa, niin olkoon sitten niin.
Olen pahoillani, että sinulle kävi näin.
Tutustuin mieheen oikeassa elmässä, en netissä. Se oli sellainen rakkautta ensisilmäyksellä-juttu, tai niin kuvittelin (ja niin minun annettiin ymmärtää).
ap
Ei nyt ole mitään syytä hermostua, jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös feilata.
Ja kyllähän aina välillä kuulee ja tietää että jotakin on juuri onnistanut, miksi ei myös sinua ehkä joskus .
Älä katkeroidu tai anna jonkun murskata unelmiasi, tiedät että elämä on matka jonka varrella tapaa väkisinkin ei niin mukavia tyyppejä , unohda sellaiset ja jatka sen oikean etsimistä.
Onnea matkaan !
Jos joku tyyppi oikeasti kolahtaa ja juttu tuntuu oikealta, niin ei siinä mielestäni muita enää tapailla. Ja 3kk on ehdoton maksimi kevyelle tapailulle, jonka aikana voi vielä deittailla muita. Sen jälkeen pitää tietää jatketaanko juttua seurustellen, vai lopetetaanko siihen. Ihan ihme jahkailemiseksi ja pelaamiseksi on nykyajan tapailu mennyt.
Mielestäni on myös väärin johtaa toista harhaan omien aikeiden ja tunteiden suhteen. Jos haluaa jatkaa muiden tapailua tai ei ole niin hirveän kiinnostunut, niin minkä takia sitä ei voi sanoa suoraan? Turhaan haaskataan muiden aikaa. Enemmänhän se loukkaa tunteita, jos käy niinkun ap:lle ja törmää mieheen toisen kanssa.