Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehet! Mikä siinä on, että pitää esittää kiinnostunutta >:(

Vierailija
19.05.2017 |

Taas yksi pettymys mieheen.

Ollaan nähty muutamia kertoja, viestitelty päivittäin tuntikausia. Molemminpuolista ihastusta on selvästi ollut ilmassa. Ollaan tutustuttu toisiimme, juteltu niitä näitä, jaettu melko henkilökohtaisiakin juttuja, flirttailtu jne. Mielestäni oli aivan päivänselvää, että homma on ollut johtamassa johonkin "vakavampaan". Ollaan kuin luotuja toisillemme, ja molemmat ollaan se myös sanottu ääneen! Ihan niinkuin oltaisiin tunnettu aina toisemme, olen jopa miettinyt, että tässäkö se on - "se oikea".

Vaan kuinkas ollakaan. Nyt kävi ilmi, että mies on lämppäillyt toisiakin naisia samaan aikaan ja ilmeisesti hällä on jokin vakavampi viritelmä yhden neidin kanssa. Älytöntä! Ei tullut mieleenkään! Välillämme ollut juttu on ollut jo sen verran diippiä, etten käsitä millä ajalla, energialla ja intressillä mies on edes voinut kehitellä vakavammat sutinat toisen naisen kanssa.

Hohhoijaa, taas yksi pettymys lisää. Vituttaa ja on vähän petetty olo, vaikka eihän tässä mikään pari olla oltu. Silti harmittaa, että mies harhaanjohti minua jutuillaan :( Taisin olla vaan varavaihtoehto sille toiselle paremmalle. Onko tällainen yleistäkin miesten keskuudessa? Ärsyttävää. Eikö voisi kääntää yhtä mätästä kerrallaan, pitääkö se kuono tunkea kaikkiin mättäisiin yhdellä kertaa >:(

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan liian yleistä ja siksipä en enää jaksa uhrata ajatustakaan parisuhteelle.

Sinkku N39

Vierailija
22/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan liian yleistä ja siksipä en enää jaksa uhrata ajatustakaan parisuhteelle.

Sinkku N39

Sepä ei meitä haittaa, kun on nuorempiakin, jotka tulevat aivan itsekin iskemään.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja alkaa heti alkuvaiheessa kehitellä jotain "se oikea"- kuvitelmia.

Tutustuu vain rauhassa siihen toiseen ja samalla miettii mitä itse oikeasti haluaa.

Vierailija
24/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerkesin hieman ihastuakin yhteen mieheen ja hän minuun, mutta... Sillä oli niin pieni kikkeli, että ei jatkoon. Muuten olisi ollut lähes täydellinen mies. Oli siis oikeasti todella pieni ja ohut, sellainen mikropenis. Ihmetteli kai miksi kiinnostukseni yhtäkkiä lopahti... En tietenkään todellista syytä hänelle kertonut.

Vierailija
25/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis helposti voi olla kiinnostunut monesta misusta yhtä aikaa, ei tarvitse olla esittämistä.

Tämä on jotain mitä mä en vaan pysty ymmärtämään. Tuntuu ihan uskomattomalta että joku voi olla oikeasti kiinnostunut samaan aikaan useammasta, itsellä ainakin se kiinnostus/ihastus aiheuttaa sen että en edes näe muita miehiä.

N40

No, ihmiset ovat erilaisia. Kuka olisi uskonut?

En minäkään pysty ymmärtämään, miksi jotkut haluavat lapsia tai voivat uskoa jumaliin, mutta kyllä se vain totta on.

Vierailija
26/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla liian sinisilmäinen ja alkaa heti alkuvaiheessa kehitellä jotain "se oikea"- kuvitelmia.

Tutustuu vain rauhassa siihen toiseen ja samalla miettii mitä itse oikeasti haluaa.

Sanoisin, että ne samat odotukset ovat myös vastapuolella. Jos itse etsit jotain häikäisevää, niin luultavasti olet löytänyt vastaparisi joka tekee samoin.

Sinkkumies

Vierailija
27/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis helposti voi olla kiinnostunut monesta misusta yhtä aikaa, ei tarvitse olla esittämistä.

Tämä on jotain mitä mä en vaan pysty ymmärtämään. Tuntuu ihan uskomattomalta että joku voi olla oikeasti kiinnostunut samaan aikaan useammasta, itsellä ainakin se kiinnostus/ihastus aiheuttaa sen että en edes näe muita miehiä.

N40

No, ihmiset ovat erilaisia. Kuka olisi uskonut?

En minäkään pysty ymmärtämään, miksi jotkut haluavat lapsia tai voivat uskoa jumaliin, mutta kyllä se vain totta on.

Kasvukokemukset ratkaisevat 90%. Jos me oltaisiin synnytty johonkin kulttuuriin missä on ihan ok olla pari vaimoa tai pari miestä, niin se olisi meistä ihan luonnollista.

Sinkkumies

Vierailija
28/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Ei tää nyt taida mikään mies juttu olla, kyllä sinkkunaisetkin pelaa useampaa peliä samaan aikaan.

Vierailija
29/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotas, kun tämä toinen nainen ei olekaan kiinnostunut miehestä, niin ottaa sinuun taas yhteyttä. Eli olet varalla ja taas olet muka "soulmate". Monella ihmisellä on taito mukautua juuri sellaiseksi, kuin toinen haluaa ja totuus voi olla jotain aivan muuta. Eli välttämättä nämä teidän yhtäläisyydet ei ole totta, vaan mies on tekeytynyt sinulle "täydelliseksi", jotta saa pimperoa tai seuraa tylsiin iltoihin.

Pää pystyyn, äläkä ainakaan anna kenenkään leikkiä sinulla!

Hyvä pointti! Tosin nämä yhtäläisyydet ovat tulleet ilmi lähinnä siten, että mies on kertonut jotain itsestään ja minä olen ollut, että "ei voi olla totta, kuin minun suustani". Harmittaa, hän vaikutti olevan kaikinpuolin sitä mitä miehessä etsin ja arvostan. Pettymys :( Löydänköhän koskaan "sitä oikeaa", en kai :(

ap

No, miten tuli ilmi, että hänellä on muitakin? Kertoiko itse rehellisesti vai kuulitko jostain muualta?

Hän kertoi, että joskus on naisia, mutta ei hän mikään pelimies ole. Kuulema enemmän sitoutuvaa sorttia, arvostaa parisuhdetta ja kumppanuutta. Maalaili mielikuvia siitä, kuinka tehtäisiin sitä ja tätä yhdessä kesällä ja syksyllä. Nautittaisiin toistemme seurasta ja tutustuttaisiin toisiimme lisää. Oli aidosti kiinnostunut minusta ja jutuistani, ja toisinpäin. Puhuttiin paljon unelmista ja tulevaisuudenhaaveista, jotka nekin kohtasivat.

Hän kärähti kävelemällä minua vastaan kaupungilla tämän toisen naisen kanssa. Kiehnäten ja käsi kädessä! Että sellaista. Näytti vähän hätääntyneeltä, mutta ei tietenkään sanonut mitään. Enkä minäkään. Jatkoin monttu auki matkaa ja pillahdin itkuun kun pääsin kotiin. Tästä on nyt muutama päivä aikaa, ei ole miehestä kuulunut mitään, tietenkään. 

ap

Vierailija
30/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua

Vierailija
31/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotas, kun tämä toinen nainen ei olekaan kiinnostunut miehestä, niin ottaa sinuun taas yhteyttä. Eli olet varalla ja taas olet muka "soulmate". Monella ihmisellä on taito mukautua juuri sellaiseksi, kuin toinen haluaa ja totuus voi olla jotain aivan muuta. Eli välttämättä nämä teidän yhtäläisyydet ei ole totta, vaan mies on tekeytynyt sinulle "täydelliseksi", jotta saa pimperoa tai seuraa tylsiin iltoihin.

Hyvä pointti! Tosin nämä yhtäläisyydet ovat tulleet ilmi lähinnä siten, että mies on kertonut jotain itsestään ja minä olen ollut, että "ei voi olla totta, kuin minun suustani". Harmittaa, hän vaikutti olevan kaikinpuolin sitä mitä miehessä etsin ja arvostan. Pettymys :( Löydänköhän koskaan "sitä oikeaa", en kai :(

ap

No, miten tuli ilmi, että hänellä on muitakin? Kertoiko itse rehellisesti vai kuulitko jostain muualta?

Eräs tuttavani deittaili myös tätä miestä. Mielestäni ihan ok, vähän ottaa miehestä selvää.

ap

Höh, tämä EI ollut oikean ap:n kirjoittama!

ap

Vierailija
32/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ettei pitäisi olla sinisilmäinen. Olen kuitenkin jo reilusti päälle kolmekymppinen nainen ja kokemusta miehistä ja pitkistä parisuhteista on. Tällaista jalat alta vievää-tyyppiä ei ole tullut aiemmin vastaan. Ja mies ei todellakaan ole mikään hurmuri! Päinvastoin vähän outo ja omalaatuinen, ei monien mielestä varmaankaan edes kovin viehättävä. Muhun puri kyllä täysiä. Näköjään tunne ei sitten kuitenkaan ollut molemminpuolinen, vaikka näin annettiin ymmärtää.

Vittu.

ap

Vierailija
33/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt samoin. Ihastuin todella ja luulin, että tässä ollaan matkalla johonkin erityiseen. Selvisi, että ihan samalla tavalla oli viestitellyt toisillekin naisille. Lopulta ymmärsin, että tunteeni ovat yksipuolisia ja mies on vaan tuollainen peluri.

Noita tunnevammaisia pelaajia löytyy aika paljonkin, ikävä kyllä. Löydä siinä sitten aidosti kiinnostunut mies kun noit feikkejä huijareita riittää...

Niitä riittää niin miehissä kuin naisissa. Naishuijareiden tapauksissa vain nämä miehet haukutaan takiaisiksi, jotka ei ymmärrä deittailua. Taitaa olla kovasti yleistynyt nykyään tuo monien kanssa tapailu. Enää ei tarvitse kirjottaa kirjettä ja odottaa paria päivää sen perille menoa tai edes löytää kalenterista yhteistä aikaa tapaamisille. Nykytekniikan avulla voi viestitellä helposti vaikka olisi ulkomailla käymässä. Ja jos ei töiden jälkeen muuta harrastusta ole, niin illassa viestittelee helposti tunnin useammankin kanssa.

Vierailija
34/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Ei tää nyt taida mikään mies juttu olla, kyllä sinkkunaisetkin pelaa useampaa peliä samaan aikaan.

Itse en ainakaan halua pelata mitään pelejä kenenkään kanssa. Jos kiinnostaa niin mitä siinä turhaan pelailemaan ja vielä vähemmän silloin kun ei kiinnosta.

Vierailija
35/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän kertoi, että joskus on naisia, mutta ei hän mikään pelimies ole. Kuulema enemmän sitoutuvaa sorttia, arvostaa parisuhdetta ja kumppanuutta. Maalaili mielikuvia siitä, kuinka tehtäisiin sitä ja tätä yhdessä kesällä ja syksyllä. Nautittaisiin toistemme seurasta ja tutustuttaisiin toisiimme lisää. Oli aidosti kiinnostunut minusta ja jutuistani, ja toisinpäin. Puhuttiin paljon unelmista ja tulevaisuudenhaaveista, jotka nekin kohtasivat.

Hän kärähti kävelemällä minua vastaan kaupungilla tämän toisen naisen kanssa. Kiehnäten ja käsi kädessä! Että sellaista. Näytti vähän hätääntyneeltä, mutta ei tietenkään sanonut mitään. Enkä minäkään. Jatkoin monttu auki matkaa ja pillahdin itkuun kun pääsin kotiin. Tästä on nyt muutama päivä aikaa, ei ole miehestä kuulunut mitään, tietenkään. 

ap

Ihme, ettei hätäpäissään keksinyt mitään surkeaa selitystä tuosta toisesta naisesta.

Kyllä näitä miehiä on, joilla on sutinaa siellä ja täällä ja kaikki ovat muka niitä sielunkumppaneita.

Minulle on tullut Tinderissäkin niin monet tutut varatut miehet vastaan, joista tiedän lähes 100 varmuudella, että heidän kumppanit ei hyväksy mitään avointa suhdetta.

Vierailija
36/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet muutaman kerran ja prinsessaharhailijalla oli jo hääkirkon varaus mielessä?

Mies väisti luodin, tai ehkä jopa ohjuksen.

Vierailija
37/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ettei pitäisi olla sinisilmäinen. Olen kuitenkin jo reilusti päälle kolmekymppinen nainen ja kokemusta miehistä ja pitkistä parisuhteista on. Tällaista jalat alta vievää-tyyppiä ei ole tullut aiemmin vastaan. Ja mies ei todellakaan ole mikään hurmuri! Päinvastoin vähän outo ja omalaatuinen, ei monien mielestä varmaankaan edes kovin viehättävä. Muhun puri kyllä täysiä. Näköjään tunne ei sitten kuitenkaan ollut molemminpuolinen, vaikka näin annettiin ymmärtää.

Vittu.

ap

Ne pahimmat on just tuollaisia!! Lankesin samanlaiseen. Oon myös kolmekymppinen.

Vierailija
38/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo viestittely ja yhteydenpito just nimenomaan ole sitä rauhassa tutustumista?

Vierailija
39/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahahahah.

Vierailija
40/71 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas miehenä ärsyttää tuo yleistävä otsikko, ihan kuin kaikki miehet tekisivät noin. Miehistä todella pieni osa tekee noin. Miehistä aika pienellä vähemmistöllä on niin paljon vientiä että on mahdollisuus tapailla useita, ja niilläkin joilla on, suuri osa ei tee tuota koska itsekin haluaa vakaviin suhteisiin.

Olen pahoillani että kohtasit naisilla leikkivän pelimiehen, mutta haluan muistuttaa että parempiakin miehiä on.

Parempi onni ensi kerralla :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi