Pian alkaa ohuiden t-paitojen käyttö. Pitääkö minun hävetä ja piilotella vatsamakkaroitani?
Etenkin istuessa vyötäröläskini menevät ikävästi makkaralle.
Pitääkö minun hävetä näitä ja yrittää peitellä itseäni kuitenkin mieluummin paksun collegepaidan alle?
Kommentit (9)
Ei toki anna vaan näkyä, viis siitä mitä muut ajattelee.
Ei tarvitse hävetä, mutta jos itseäsi häiritsee, niin hanki sellaisia paitoja missä on joku erikoisempi makkaroita peittävä leikkaus tai röyhelöitä, kietaisumalli tms. Eikä ole pakko hankkia niitä kaikista vaaleimpia ja läpinäkyvimpiä tiukkoja paitoja.
Siis pitääkö häpeämiseen saada lupa joltain muulta henkilöltä? En ymmärrä aloitusta.
Jos sinua hävettää ja häiritsee makkarasi, niin sitten pidät peittävää vaatetta. Jos sinua ei kiinnosta muiden ajatukset, niin pukeudut kuten haluat.
Ei, anna palstalaisille aihetta viettää kesä koneen ääressä kertomassa kuinka jollain randomilla oli vatsamakkaroita ja lähde itse biitsille.
Minä pidän paitoja, jotka eivät kiristä makkaroiden kohdalla eli tarpeeksi suuria, laskeutuvia vaatteita.
Onhan sitä nyt muitakin vaatteita olemassa kuin ohut t-paita tai paksu collegepaita. Mun puolestani voit käyttää mitä tykkäät, mutta esim. puuvillakangasta tai pellavakangasta oleva paita laskeutuisi kauniisti niiden makkaroiden yli.
No mä en itse ymmärrä miksi täytyy pitää sellaisia lörppänäohuita hiutulapaitoja, joista läskit kuultaa läpi, kun kerran on olemassa kunnon kangaspaitojakin. Mutta jos sä haluat pukeutua niihin velttoihin trikoisiin, hyväksy sitten ne läskisi, tai laihduta ne pois.
Sinullahan on paita päällä.