Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytiin elokuvissa mieheni kanssa ja sali tuli täyteen - eräs mies ei suostunut siirtymään naisensa kanssa

Vierailija
19.05.2017 |

Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.

Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enää asu Suomessa.

Vierailija
142/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen perus-p a l i s k u n t a. Nimenomaa paliskunta.

Poronhoitoalueen paikallisorganisaatio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen siirtymään joutuneista istui jokatapauksessa sillä tuolilla, jolla se toinen aluksi istui. Kuinka kauheaa on oikeasti siirtyä yksi paikka? Menikö siis vain toiselta tämän pariskunnan osapuolella elokuvanautinto pilalle? Mikäli narisija oli siis se pariskunnan mies, miksei nainen antanut omaa paikkaansa hänelle, niin mies olisi ainakin saanut istua toisella ostamallaan paikalla? Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä.

Aapeen puolella :D

Vierailija
144/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten te sitten olitte varanneet paikat eli miksi ette ottaneet vierekkäisiä paikkoja, jos halusitte vierekkäin? En minä siirry maksamaltani paikalta minnekään, viereiselle vapaalle paikalle saa tietenkin kuka tahansa istua, en minä siitä ole maksanut.

Toiseksi ketään ei määrätä vaihtamaan paikkaa numeroidussa näytöksessä.

Meille sanottiin että ottaisimme nuo pariskunnan penkkien viereiset paikat koska sali oli jo täynnä. Vain siis nämä kaksi paikkaa olivat jäljellä. Lipunmyyjä sanoi että tietenkin saamme istua vierekkäin kun tämän pariskunnan molemminpuolin oli tyhjää.

Ap

Nimenomaan näin toimitaan, koska tuo pariskunta oli todennäköisesti varannut ne vastoin sääntöjä (ellei sitten kassalla ollut kömmähdys)

No mitä hemmettiä oikein selität, ei ole mitään sääntöä :,D ei edes epävirallista sellaista. Katsoa kun lipuista maksaa, niin saa valita ihan just sen paikan jonka haluaa, olettaen että se on vapaana. Se yksi vapaa paikka siellä välissä ei ketään tapa, eikä estä elokuvateatteria saamasta tuloja - itse menin yksin katsomaan sen edellisen star wars- elokuvan, sain paikan ihan keskeltä salia kun joku huomaavainen porukka oli jättänyt yhden penkin raon oman porukkansa ja toisen porukan väliin. Minä sain täydellisen paikan ja elokuvateatteri sai rahansa.

Ap on väärässä ja idiootti. En minäkään siirtyisi paikalta jonka olen varta vasten valinnut ja josta olen maksanut. Ja lisäksi luulen, että elokuvateatterin henkilökunta on sanonut jotakuinkin näin: "voitte ostaa nämä liput ja pyytää itse näitä kahta henkilöä siirtymään yhden penkin verran sivumpaan, mutta en voi luvata että siirtyvät. Haluatteko silti ostaa liput vai mennä seuraavaan näytökseen?"

Vierailija
145/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ylpeä roskaväen edustaja.

Vierailija
146/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat valinneet paikat niin että toisen vieressä oli yksi tyhjä paikka. Eivät suostuneet siirtymään :D Henkilökunta tuli selvittämään asian ja näin pariskunta saatiin siirrettyä. Pariskunnan mies alkoi kiroilla kun henkilökunta oli lähtenyt. He olivat kuvitelleet voivansa istua maksamillaan paikoilla ja me mieheni kanssa olisimme istuneet kaksi penkkiä välissämme. Huhhuh.

Mistä tällaisia ihmisiä oikein tulee? Miksi menevät leffaan jos on noin vaikeaa?

Rehellisesti sanottuna minäkin kuvittelen ja oletan, että  voin istua tasan sillä paikalla minkä olen maksanutkin.

Mutta jännä provo kumminkin.

Näitä paikkojen säätäjiä on junissa.  Jos ostan istumapaikan ikkunan vierestä, niin haluan istua koko sen 4 tuntia siinä, enkä oven suussa käytävän vieressä vain sen vuoksi, että matkustan yksin. 

Vierailija
147/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varaan paikat aina niin, että jää yksi tyhjä minun ja seuraavien väliin. Haluan enemmän tilaa itselleni. :) toimin näin jatkossakin.

Vierailija
148/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna minäkin kuvittelen ja oletan, että  voin istua tasan sillä paikalla minkä olen maksanutkin.

Mutta jännä provo kumminkin.

Näitä paikkojen säätäjiä on junissa.  Jos ostan istumapaikan ikkunan vierestä, niin haluan istua koko sen 4 tuntia siinä, enkä oven suussa käytävän vieressä vain sen vuoksi, että matkustan yksin. 

Minä taas otan mieluummin käytävän puolelta paikan, koska siinä on enemmän tilaa ja muutenkin voi hypätä pois paikaltaan ilman, että pyytää toista väistämään. Usein vieressä oleva on vielä nukahtanut, jolloin häntä on ärsyttävä alkaa herättämään.

Toki jos on paljon tavaraa, niin silloin ikkunapaikka on helpompi, jotta ei tarvitse hyppiä pois edestä jos toinen haluaa käydä vessassa. Minulla on kuitenkin nykyään lähinnä puhelin tai kirja, joten aika helppo nousta edestä. 

Vierailija
149/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varaan aina "ilmaa ympärilleni" olen introvertti jota ahdistaa ihmisten lähelle tunkeminen. Katson, että ahaa tuossa on 4 ihmistä ja tuossa välissä 3 tyhjää ja sitten taas varattu, ja valitsen sen keskimmäisen kolmesta tyhjästä :) Sitten siihen saattaa tulla joku yksinäinen tai sitten ei, yleensä ei.

Vierailija
150/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kusipäistä jengiä täällä :D

Jos ensimmäinen pariskunta on mulkkuuttaan pyrkinyt saamaan itselleen tyhjiä penkkejä molemmille puolilleen ja ne paikat on kuitenkin myyty ap:lle ja tämän miehelle, niin miten se penkin verran siirtyminen vaikuttaa ensimmäisen pariskunnan elämään? Joka tapauksessa..

Mulkkuuttaan?! Tottakai jokainen voi pyrkiä ja moni haluaakin ympärilleen tyhjää tilaa. Ilmeisesti tästä lähtien suosituissa näytöksissä kannattaa istua hiljaa ja näytellä ettei tunne kaveriaan, niin ei voi pyytää siirtymään "kumppanin viereen". ahahah. Porvoon provo oli kyllä aika hyvä!

Vierailija
151/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paikan voi käyttää, mistä on maksanut. Toki fiksu ihminen ei tee tällaista, ainakaan jos kauniisti pyydetään. Oliko kommunikoinnissanne vikaa, jos piti henkilökunta pyytää avukasi asiassa, jossa olitte periaatteessa väärässä? Minä olisin istunut ostamalleni paikalle, jos kaunis pyyntö ei tuota tulosta.

Vierailija
152/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo niin aikuinen ihminen, että pystyn istumaan ilman puolisoni kädestäpitämustä elokuvissa 😂

Entä jos eroaisit ja löytäisit sen oikean, ja olisitte ensitreffeillä?

Vierailija
153/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varaan paikat aina niin, että jää yksi tyhjä minun ja seuraavien väliin. Haluan enemmän tilaa itselleni. :) toimin näin jatkossakin.

Entä jos minä varaankin sen paikan itselleni? Miten se suunnitelmasi paikan tyhjäksi jättäminen tuollaisessa tilanteessa hyödyttää? :)

Vierailija
154/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes leffaa voi kattoo, et tarttee istuu vierekkäin? Kyllä me mieheni kanssa pystytään olemaan erossa pari tuntia. Yhyy.

Vierailija
155/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin käydä yksin elokuvissa mutta lopetin kun eräänä hiljaisena arki-iltapäivänä pieneen melko tyhjään saliin tuli viereeni vanhanko äiti alakouluikäinen lapsi. He rupesivat tappelemaan kanssani siitä, joudunko siirtämään takkini "heidän" paikoiltaan"... Siis jos tilaa on, eikö voi jättää yhtä väliä ja jättää minut rauhassa katsomaan?

Tilanne meni niin ptikälle että nainen alkoi haukkua minua hulluksi tyttärensä kuullen (siis oikeasti, opetatko tuollaisia käytöstapoja lapselle :D)  muille katsojille.

Luovutin, kun toiselle puolelle viime tipassa iski teinijoukko ja siirryin eturiviin. Onneksi elokuva ei vastannut odotuksia, ja lähdin kesken pois.'

En tämän "savustuksen" jälkeen enää uskalla teatteriin yksin :D :D

Sinkut, pitäkää silti puolenne, meitä sorsitaan kaikkialla! :D

Vierailija
156/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää siirtyä, jos pyydetään ja kaikki paikat on muuten täynnä salissa. Näin toimitaan automaattisesti missä tahansa joukkotapahtumassa tai ruuhkabussissa. On vähän törkeetä omien paikkojen lisäksi varata yksi tai 2 välipaikkaa ilmaiseksi, niin että ei tarvi istua kenenkään vieressä tai että saa takin siihen. Ei tarvi mennä elokuvateatteriin, jos ei osaa käyttäytyä tai ei kestä muita ihmisiä.

Toisaalta jos sali on aika tyhjä, niin silloin on varaa pitää kiinni itselle varaamista paikoista. Eikä tyhjemmässä salissa tarvi ketään pyytää siirtymään. 

Vierailija
157/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes leffaa voi kattoo, et tarttee istuu vierekkäin? Kyllä me mieheni kanssa pystytään olemaan erossa pari tuntia. Yhyy.

Niin, ja jotkut toiset taas on elämänsä ekoilla treffeillä.

Vierailija
158/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkäsin käydä yksin elokuvissa mutta lopetin kun eräänä hiljaisena arki-iltapäivänä pieneen melko tyhjään saliin tuli viereeni vanhanko äiti alakouluikäinen lapsi. He rupesivat tappelemaan kanssani siitä, joudunko siirtämään takkini "heidän" paikoiltaan"... Siis jos tilaa on, eikö voi jättää yhtä väliä ja jättää minut rauhassa katsomaan?

Tilanne meni niin ptikälle että nainen alkoi haukkua minua hulluksi tyttärensä kuullen (siis oikeasti, opetatko tuollaisia käytöstapoja lapselle :D)  muille katsojille.

Luovutin, kun toiselle puolelle viime tipassa iski teinijoukko ja siirryin eturiviin. Onneksi elokuva ei vastannut odotuksia, ja lähdin kesken pois.'

Olihan se nainenkin varmaan hullu, mutta itse olisin sinuna vaan siirtynyt hieman tai ottanut takkini pois heidän maksamaltaan paikalta, eiväthän he tienneet oliko viereisille paikoille tulossa ihmisiä vai ei.

Vierailija
159/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sä pidit takkiasi jonkun toisen varaamalla ja maksamalla paikalla. Ja sun mielestä se joka vaati sua ottamaan tavarasi pois hänen paikaltaan oli huonotapainen? Sun olis pitänyt saada pitää takkiasi siinä paikalla ja tämä toinen olis pitänyt istua jossain muualla. Normaalit käytöstavat omaava ihminen olis ottanut takkinsa pois toisen paikalta heti, ilman urputtamista. Sulla kun ei ollut siihen paikkaan mitään oikeutta. Jokainen saa varata paikkansa ja myös istua siinä. Oli se sali sitten miten tyhjä hyvänsä.

Kaikenlaisia sekopäitä sitä onkaan. Kuvitellaan, että ostamalla yksi elokuvalippu saa varata toisenkin paikan ja pompottaa muita katsojia mielin määrin. Ja voi voi kun sinkkuja niin sorsitaan kun eivät saa pitää takkejaan muiden paikoilla. Juu, kyllä onkin kauheaa sorsimista. Ihan itkettää...

Vierailija
160/162 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä pidit takkiasi jonkun toisen varaamalla ja maksamalla paikalla. Ja sun mielestä se joka vaati sua ottamaan tavarasi pois hänen paikaltaan oli huonotapainen? Sun olis pitänyt saada pitää takkiasi siinä paikalla ja tämä toinen olis pitänyt istua jossain muualla. Normaalit käytöstavat omaava ihminen olis ottanut takkinsa pois toisen paikalta heti, ilman urputtamista. Sulla kun ei ollut siihen paikkaan mitään oikeutta. Jokainen saa varata paikkansa ja myös istua siinä. Oli se sali sitten miten tyhjä hyvänsä.

Kaikenlaisia sekopäitä sitä onkaan. Kuvitellaan, että ostamalla yksi elokuvalippu saa varata toisenkin paikan ja pompottaa muita katsojia mielin määrin. Ja voi voi kun sinkkuja niin sorsitaan kun eivät saa pitää takkejaan muiden paikoilla. Juu, kyllä onkin kauheaa sorsimista. Ihan itkettää...

Kaikki ok? :D