Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä häpeää palovammojani, ei halua minua mukaan kaveriporukan yhteiselle kylpyläreissulle

Vierailija
19.05.2017 |

Minulla on suuria palovammoja mm. koko toinen reisi edestä ja takaa, käsivarressa ja kaulan alueella.

Yhteinen kaverimme suunnitteli viikonlopuksi kylpyläreissua ja kysyi ensin poikaystävältä (minä en vielä tuolloin tiennyt) Hän oli väittänyt, että minulla on muuta menoa mutta hän pääsee kyllä. Minulle sanoi, että lähtee tapaamaan vanhaa luokkakaveriaan.

Nyt tuli viesti tältä reissun järjestäjältä että enkö voisi perua menojani kun olisi niin kiva jos kaikki pääsisivät tulemaan. Olin tässä kohtaa luonnollisesti ihan kysymysmerkkinä kunnes hän selvensi asian. No, soitin poikaystävälle että mikä tämä tällainen temppu oli ja hän myönsi, että "no niissä sun palovammoissa olis sit kiva selittely kaikille, sun parasta mä ajattelin"

Huokaus. Toisaalta haluaisin kovasti mennä, mutta toisaalta on kiusallista jos poikaystävä selkeästi häpeää minua siellä ja vaivaantuneena selittelee muille mistä vammani ovat tulleet yms.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä keskusteluja, kun ap unohtaa vastata kysymyksiin, tai "unohtaa", aka provo, kunhan vain sai kourallisen maukkaita vastauksia, ja siinä se sit. Monetkin tähän keskusteluun vastasi alta muutaman minuutin sitten aloituksen, en kyllä tajua, jos totta on, niin unohtaa tarkastaa vastaukset itselleen tärkeästä keskustelunaloituksestaan

Vierailija
22/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas näitä keskusteluja, kun ap unohtaa vastata kysymyksiin, tai "unohtaa", aka provo, kunhan vain sai kourallisen maukkaita vastauksia, ja siinä se sit. Monetkin tähän keskusteluun vastasi alta muutaman minuutin sitten aloituksen, en kyllä tajua, jos totta on, niin unohtaa tarkastaa vastaukset itselleen tärkeästä keskustelunaloituksestaan

Ehkä unohti, mutta kyllä tällä palstalla on myös harvinaisen hankalaksi tehty ei-kirjautuneille omien aloitusten seuraus. Sorry ohis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25% palanut eikä yksikään kanssani ollut mies ole hävennyt arpiani. Päin vastoin,  minua on rohkaistu käyttämään jopa shortseja, joita itse en ole koskaan kehdannut jalkaani laittamaan.

Vierailija
24/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikaisemmin käynyt kylpylässä esim muiden poikaystäviesi kanssa?  Oletko uinut muualla?

Vierailija
25/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä tsekkailemaan ketjua, koska ap on trolli porvoosta.

Vierailija
26/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan mahdoton ajatus, että ajatteli vain oikeasti sinun parastasi? Toki jos on jo aiemmin näyttänyt olevansa pinnallinen ja häpeävänsä, niin jättäisin tuollaisen.

Tätä mietin itsekin.. Josko mies oikeasti ajattelee että olisi sinulle helpompaa, jos itse olet asian suhteen ollut kovin vaivaantunut.

Vierailija
27/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
28/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko kuvan niistä palovammoistasi

Vierailija
29/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa minäkin voisin huutaa perus palstamantraa, eli "jätä se sika, ansaitsen parempaa". Tuollainen selkärangaton vetelys ei ansaitse fiksua naisystävää (kuten AP vaikuttaa olevan). Luulin, että tällaisia juttuja käy vain salkkareissa.

M38

Vierailija
30/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paikalla, töissäkin kun täytyy käydä. Kaveriporukassa ovat nähneet rintakehän ja käden palovammat osittain eivätkä ole sanoneet niihin juuta eikä jaata. tietävät kyllä että olen polttanut itseni nuorena. Ap

Vierailija
31/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että poikaystävä on nuori ja höhlä mutta tarkoittaa hyvää, ja on ihan aidosti kuvitellut että suojelee rakasta tyttöystäväänsä epämukavalta tilanteelta. Jutelkaa nyt ainakin ensin.

Vierailija
32/32 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikkis yritti vaan jotenkin suojella sua. Hoiti kyllä asian törpösti. Kysy siltä suoraan, että häpeileekö se niitä sun vammoja vai oliko tosiaan kyse siitä, että luuli tilanteen olevan kiusallinen sulle. Jos kyseessä vielä nuorehko ihminen, niin tuo voi olla vaan totaalista ajattelemattomuutta. Sano sille poikkikselle, että olet ihan sinut palovammojen kanssa, etkä tarvitse erityistä suojelua niiden takia. Selität kysyjille ihan itse, jos kysyvät niistä jotain. Poikkiksen ei tarvitse tästä eteenpäin niistä välittää. Kysy vielä miksi se poikkis halus ite lähteä kuitenkin mukaan eikä ollu valmis jäämään sun kanssa kotiin. Anna sille tyypille vielä mahdollisuus, mutta jos käytös ei parane niin jätä se sika.