Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoinkin elämässä on kaikki kunnossa

Vierailija
27.03.2006 |

Parisuhdeongelmat ja lapsettomuus on onnellisesti ratkaistu. Elämästä voisi vihdoin nauttia. Niin enkös minä sitten huomaakin olevani ylipainoinen ja tupakoinkin, naamakin on ruma eikä vaatekaapista löydy muuta kuin riepuja... Masentaa!

Miksen nyt voi vain olla tyytyväinen ja käyttää murehtimisesta säästyneitä voimiani vaikka tupakanpolton lopettamiseen ja laihduttamiseen? Ei, taas pitää löytää uusi masennuksenaihe ettei vaan saa itseään ryhdistymään. Olen niin pettynyt itseeni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jostain kumman syystä pidät itseäsi rumana, niin jo pelkkä tupakan polton lopettaminen kaunistaa kummasti sinua!

Mutta jos et tupakasta pysty luopumaan, niin muista kuitenkin, ETTÄ JOKAINEN IHMINEN ON KAUNIS omalla tavallaan.

Sinussa ei ole mitään vikaa, ja olet hyvä ja ihana ihan tuollaisena kuin olet, muista se!

Katso nyt uudestaan peiliin, ja totea miten upea ihminen sinä olet!

Vierailija
2/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lopettaisin polttamisen vaikka naama on jo ihan ryppyinen. Tai laihdutettua vaikka läskit ärsyttää. Onneton luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska ajattelet jo näin, niin älä muuta mielipidettäsi!

t. tupakoinnin lopettanut / 10 kiloa laihtunut (luuseri myös)

Vierailija
4/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eräänlainen perustarve olla jostain asiasta onneton/masentunut tai vastaavaa. eli aina keksitään jokin asia mitä voidaan surkutella. surkutellaan ikäänkuin surkuttelun takia. tämä ei taas lopu koskaan. tässä tapauksessa vaikka siis lopettaisit tupakoinnin ja laihtuisit, niin todennäköisesti " löytäisit" uuden syyn/syyt masentua.

Vierailija
5/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ne rypyt kertovat vain eletystä elämästä,kaikille niitä tulee ennemmin tai myöhemmin!

Äläkä sitä tupakkaa niin stressaa, jonain päivänä sulle tulee mitta täyteen, ja silloin sä lopetat.

Ja ne rahat jotka sitten säästyy siitä tupakasta, käytät tietysti itseesi!

Vierailija
6/6 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä. En ole tuota itse huomannutkaan... miksi ihminen on näin TYHMÄ ettei voi olla tyytyväinen ja vahva, ja niillä voimilla sitten tehdä pientä elämäntapaparannusta. En minä halua rakastaa kilojani ja sairastua myöhemmin ties mihin tauteihin. Tupakan vaaroista puhumattakaan. Enkä halua olla tälläinen esimerkki lapsilleni. Mitta on tullut täyteen jo aikoja sitten, vain toteutus ontuu. Tyhmä kun on.