Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työttömät pakotetaan ilmaistöihin perustan oitis yrityksen

Vierailija
19.05.2017 |

Ja käärin rahat taskuun.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä toki kokeilla... mutta mitkä rahat?

Vierailija
2/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksen tuoton? Villi arvaus =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointi toimii.

Vierailija
4/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki, jee jee ! Yrittäjänä elo on niin ihanaa, not...

Vierailija
5/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustan pöytälaatikkofirman, jonka nimellinen toimiala voi olla mikä vain. Liikevaihto on nolla euroa. Otan työttömiä palkattomiksi palvelijoikseni, jotka saavat harjoitella imurointia ja auton renkaiden vaihtoa.

Vierailija
6/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä!

Vierailija
7/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella miten idioottimaisia ehdotuksia päättäjien suusta tuleekin. Kuka tuota ilmaistyötä ehdotti? Kivaa, kun toiselle maksetaan palkkaa ja toiselle ei. Ei ole loppuun asti ajateltu.

Vierailija
8/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen yrityksen tarvi edes tuottaa. Työttömistä maksetaan työnantajalle 11 Euroa/pv, joten keksii vaan jotain höpöhöpöä ja ottaa niitä esimerkiksi 30 alkuunsa, niin saa itselleen palkan siitä. :)

Vierailija
9/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyvät vakuutukset, moon työntekijänä niin kömpelö

Vierailija
10/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tekisit sillä huonosti motivoidulla osaamattomalla vittuuntuneella porukalla? Miten saisit ne tekemään töitä ilmaiseksi mutta silti hyvin?

Vierailija
11/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys kuuluu, miksi työttömien pitäisi tehdä ilmaiseksi töitä? Oikeesti mitä vittua, miksei siitä sitten vaan makseta palkkaa? Ihan törkeetä. En mäkään tänne töihin tulis ilmaseks raataan, en varmasti.

Vierailija
12/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tekisit sillä huonosti motivoidulla osaamattomalla vittuuntuneella porukalla? Miten saisit ne tekemään töitä ilmaiseksi mutta silti hyvin?

eikä ap:lla ole edes mitään ideaa miten saisi itselleen rahaa, joten siellä olisi rahaton komentelemassa rahattomia. Harjoitteluksi kutsumalla jo nyt voi hankkia orjia.

Vierailija
13/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös suunnittelin perustavani yrityksen, johon otan näitä palkattomia työkokeilijoita. Heidän ei tarvitse tehdä mitään, ovat vain palkkalistoillani ja saavat näin olla rauhassa työvoimaviranomaisten kiusalta. 

Vierailija
14/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset orjat ajavat piruuttaan toimivankin firman äkkiä nurin ;)

Vierailija
15/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hyvä yrityksille. Kiva kun palkkakulut leikataan tätä kautta pois ja firman tulos kasvaa. Toki siitä verottaja raapaisee osansa, mutta osingot kasvaa. Tai yrittäjä voi itse nostaa isompaa palkkaa ja firman tulos ei kärsi siitä. Nyt voinkin potkia vakituiset tyhjän ruinaajat pois ja ottaa pikku hiljaa tilalle työttömiä. Vuosi on hyvä aika, ehtii perehdyttää ja hyötyä kunnolla.

Oliko se niin että myös yritykset sais sen päivittäisen korvauksen vai koskisiko ainoastaan kuntia?

Tietysti hyödynnän tämän jutun. Ei ole minun vika, jos päättäjät päättää..

Vierailija
16/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset orjat ajavat piruuttaan toimivankin firman äkkiä nurin ;)

Äkkiäkös ne piruilijat menee vaihtoon 😉

Vierailija
17/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lukekaa koko juttu! Kyse ei ole kaikista työttömistä, vaan pienestä osasta muutamassa kunnassa ja kyse vapaaehtoisuudesta. Tämä porukka on jo työelämästä syrjäytynyttä, sairastakin porukkaa, joilla ennestään oikeus kuntouttavaav työtoimintaan. Ihanko oikeasti haluatte heitä yrityksiinne ja mitä luulette heistä hyötyvänne? Alimmillaan olisivat töissä 4t/vk. Itse kannattaisin tälle porukalle eläkeselvittelyä ennemmin.

Vierailija
18/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista työkokeilijoista on enempi harmia, kuin hyötyä. Pomo niitä palkkailee välillä mun riesoikseni työkkäristä, kun ilmaiseksi saa. 

Koko ajan pitää olla joku neuvomassa ja opastamassa. Näin ainakin meillä.

Sinkkumies

Vierailija
19/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä ap:lla ole edes mitään ideaa miten saisi itselleen rahaa, joten siellä olisi rahaton komentelemassa rahattomia. Harjoitteluksi kutsumalla jo nyt voi hankkia orjia.

No enhän mä niin tyhmä ole, että sulle mun idean tässä kertoisin. ;)

Vierailija
20/36 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrityksen tuoton? Villi arvaus =)

Paljonko työtön kuntouttavaan työtoimintaan osallistuva tytön tuottaa? Minun kokemukseni mukaan työpanos on melko pieni tuottavuuden osalta.