Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa myymään autoja hänen puolestaan

Vierailija
19.05.2017 |

Eli minun myyminäni menevät kuulemma paremmin kaupaksi.

En tiedä autoista yhtään mitään, tuskin muistan edes rekkaria, en tykkää ajamisesta. ahdistaa kun mulle tulee autokyselyitä sähköpostiin. En kaipaa lisästressiä elämääni, oon muutenkin ahdistushäiriöinen ja oon ottanut rauhottavaakin tän takia. Mies ei ymmärrä vaan on vaan että "elämässä pitää tehä joskus asioita joista ei tykkää".

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle tulee kalliiksi käydä oikeutta ostajien kanssa, kun he huomaavat tulleensa huijatuiksi.

Huijatuksi missä asiassa?

Huijatuksi siinä asiassa, että auto ei olekaan sitä ap ymmärtämättömyyttään sanoo.

Vierailija
22/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että ei kai ne autot ole jotain varastettuja? Sinun nimissäsi saa paremmin myytyä, kun olet rikosrekisteritön? Toivottavasti olen kuitenkin väärässä...

Miten hyvin tunnet miehen? Kauanko olette olleet yhdessä? Rakastatko todella häntä ja hän todella sinua? Eihän hän käytä sinua mitenkään muutoin hyväksi tai mahdollisesti huijaa? Onko hänellä luottotiedot kunnossa, onko hänellä jotain rikostaustaa tms.? Tiedätkö, miksi hänen aiemmat suhteensa ovat menneet poikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi et kieltäydy?

Olen alusta lähtien sanonut etten halua. Mutta jotenkin se vain puhui mut ympäri, ekalla kerralla se lupasi siitä mulle 500e vaivanpalkkaa, rahoista sain todellisuudessa ehkä satasen. Lähinnä siksi en halua myydä näitä koska ahdistaa nää sosiaaliset kontaktit noihin random äijiin. Nytkin itku kurkussa sanoin puhelimessa miehelle että en halua myydä näitä autoja, ja mies löi luurin korvaan. Ja "kostaa" tämän minulle siten että jos itse joskus haluan vaikka viettää aikaa miehen kanssa (esim. haluaisin yhdessä kävelylle ulos tms rentouttavaa), niin se ei suostu "koska säkään et suostu tekemään mitä mä haluan (=myymään autoja). Eli se kostaa mulle siten että meidän yhteinen aika vähenee. Tää kuulostaa aivan helvetin pahalta näin kirjoitettuna, tiedän. Mies ei tunnu olevan moksiskaan siitä kuinka voin henkisesti niin huonosti tän jutun takia.

ap

Vierailija
24/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja, "en suostuis myymään", jne jne.. minä taas lähtisin kuin kuppa töölöstä jos puoliso tollasta ehdottelis, en siis vain kieltäytyisi vaan saisi jäädä ihan itsekseen "bisneksiään" pyörittelemään.

Vierailija
25/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuulostaa oikeasti niin pahalta kirjoitettuna, kun luin ton tekstini :( En edes viitsi kirjoittaa tähän kaikkea koska te olisitte ihan huuli pyöreinä että mitä vittua.

ap

Vierailija
26/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli autokaupoilla olevat miehet, kyselkää vaan hyvällä omallatunnolla lisätietoja niistä vitun autoista, ap on ihmiskaupan uhri joka pakotetaan myymään autoja ja hän kärsii ja ahdistuu siitä! vitun siat. tämä ei eroa mitenkään prostituutiosta, ihmiskaupasta!

Vierailija
27/31 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä olet sen miehen kanssa?

Ymmärrät itsekin, että se mies ei rakasta sinua vaan käyttää hyväkseen. Ymmärrät, että mies tekee sinun olosi pahaksi. Vastaako se sinun käsitystäsi hyvästä ihmissuhteesta.

Miksi siis et ala elää omaa mukavaa, itsenäistä elämääsi? Pelkäät suunnattomasti yksinäisyyttä, mutta mikä sinulla voisi olla huonommin, jos tuo mies ei olisi kiusaamassa ja ahdistamassa sinua?

Vierailija
28/31 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran kauppaa lapsen fillarista sähköpostilla ja kun menin katsomaan ja kyselemään pyörästä vastassa oli vaimo. Mistään se ei tiennyt mitään paitsi ettei ole lupa tinkiä.... arvaa ostinko.

Miten et ollut kysynyt pyörästä kaikkea tarpeellista jo sähköpostiviestittelyssäsi? Ja hintaa?Pyörähän on se mitä se on, siinähän sä näet millainen se on kun katsot.

Vierailija
29/31 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä autoja tulee ihan ahdistukseen asti myytäväksi? Nyt ei kyse ollut yhdestä tai kahdesta autosta vissiin.

Vierailija
30/31 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle tulee kalliiksi käydä oikeutta ostajien kanssa, kun he huomaavat tulleensa huijatuiksi.

Jos yksityisenä myy, niin perävalotakuu.

Vierailija
31/31 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää kuvio sit menee, mies ostaa autoja, ne rekisteröidään sulle ja sitte sä myyt vai oletko vaan se, jonka nimi on ilmoituksessa, näytät autot ja otat rahat?

Voiko kyseessä olla jotain hämärää, varastettuja autoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä