Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pakottaa myymään autoja hänen puolestaan

Vierailija
19.05.2017 |

Eli minun myyminäni menevät kuulemma paremmin kaupaksi.

En tiedä autoista yhtään mitään, tuskin muistan edes rekkaria, en tykkää ajamisesta. ahdistaa kun mulle tulee autokyselyitä sähköpostiin. En kaipaa lisästressiä elämääni, oon muutenkin ahdistushäiriöinen ja oon ottanut rauhottavaakin tän takia. Mies ei ymmärrä vaan on vaan että "elämässä pitää tehä joskus asioita joista ei tykkää".

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran kauppaa lapsen fillarista sähköpostilla ja kun menin katsomaan ja kyselemään pyörästä vastassa oli vaimo. Mistään se ei tiennyt mitään paitsi ettei ole lupa tinkiä.... arvaa ostinko.

Vierailija
2/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks mies pilannu jo oman nimensä autokaupoissa ja siks käyttää sua nyt myymiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran kauppaa lapsen fillarista sähköpostilla ja kun menin katsomaan ja kyselemään pyörästä vastassa oli vaimo. Mistään se ei tiennyt mitään paitsi ettei ole lupa tinkiä.... arvaa ostinko.

Kuinka paljon siitä lapsen pyörästä nyt pitäisi osata kertoa

Vierailija
4/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mies autokauppaa työkseen? Vaikuttaa omituiselta.

Vierailija
5/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Haluaisin tehdä ne huijaukset ihan omissa nimissäni. Älä ihmettele sitten outoja kyselyitä ja vahingonkorvauksia kun myyty tavara onkin ollut jotain muuta kuin paperissa lukee.

Vierailija
6/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon siitä lapsen pyörästä nyt pitäisi osata kertoa

Ikä, mitä huoltoa tehty, missä se lamppu on joka ilmoituksessa mainittiin ja oli sovittu että katsoo mun vaihtopyörää.... vaimolle oli annettu lupa hyvittää fillarista muutama kymppi kun myin sen itse seuraavalla viikolla 150 eurolla. Eli olin menossa tekemään kauppaa enkä kauppaan ostamaan ns. hintalapulla.

Vierailija
7/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kyseleyhin tyyliin, että auto on ollut miehesi käytössä, sinä et tiedä asiasta sen enempää, mutta mies on vahingossa sinun s.postin ilmoitukseen (tai mies on laittanut sinun sähköpostin ilmoitukseen, kun olet auton omistaja rekisteritiedoissa). Lisätietoja voi kysyä mieheltäsi ja perään miehen s.posti ja/tai puhelinnumero.

Toinen vaihtoehto on, että vastaat osaamisesi mukaan. Eli tyyliin auto punainen ja hyvin se on kauppareisuuilla kulkenut. Et tiedä sen enempää, mutta ostajaehdokas on tervetullut katsomaan ja koeajamaan.

Miestä tietenkin ärsyttää, kun huomaa, että autokauppa sinun tyyliin ei ole ehkä ihan sitä mitä mies ajattelee, mutta laittaapa sitten seuraaviin ilmoituksiin omat yhteystietonsa.

Vierailija
8/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa kyseleyhin tyyliin, että auto on ollut miehesi käytössä, sinä et tiedä asiasta sen enempää, mutta mies on vahingossa sinun s.postin ilmoitukseen (tai mies on laittanut sinun sähköpostin ilmoitukseen, kun olet auton omistaja rekisteritiedoissa). Lisätietoja voi kysyä mieheltäsi ja perään miehen s.posti ja/tai puhelinnumero.

Toinen vaihtoehto on, että vastaat osaamisesi mukaan. Eli tyyliin auto punainen ja hyvin se on kauppareisuuilla kulkenut. Et tiedä sen enempää, mutta ostajaehdokas on tervetullut katsomaan ja koeajamaan.

Miestä tietenkin ärsyttää, kun huomaa, että autokauppa sinun tyyliin ei ole ehkä ihan sitä mitä mies ajattelee, mutta laittaapa sitten seuraaviin ilmoituksiin omat yhteystietonsa.

Tai: "tuohon pihalle tuo mies tuon punasen romun hinas viime viikolla ja nyt kuulemma pitäis saada myytyä hyvään hintaan. mies sanoi että katto sen perään sen verran että pitäs koeajon kestää käynnissä."

Vierailija
9/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulle tulee kalliiksi käydä oikeutta ostajien kanssa, kun he huomaavat tulleensa huijatuiksi.

Vierailija
11/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, minun ei tarvitse myydä SINUN autojasi."

Tuossa sulle ihan valmis lause sanottavaksi sille miehellesi. Olet aikuinen nainen ja päätät itse asioista.

Vierailija
12/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äijä joku luottotiedoton jobbari?

10 autoa vuoteen kun vekslaa alkaa verottaja kyselemään perään.

Vierailija
13/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se heti! Voit syyllistyä rikokseen ja oikeus ei usko ettet tiennyt. Olen ollut seuraamassa tuollaista oikeudenkäyntiä jossa vaimo tuomittiin kun teki miehen puolesta asioita.

Vierailija
14/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ollaan harmaalla vyöhykkeellä kohden rikosta, jos bisneksiä ei voi tehdä omalla nimellä.

Vierailija
15/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hämärältä, itse pysyisin asiasta erossa. Ei mies voi tuollaiseen pakottaa, ja jos yrittää, niin kannattaa miettiä haluatko tosiaan olla sellaisen miehen kanssa...?

Vierailija
16/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei itse tee asioita, joista ei tykkää, tai joissa ei ole oikein hyvä?

Näin enemmän elämää nähneen ämmän neuvo: yritä päästä siitä miehestä eroon ennen kuin uppoa yhä syvemmälle siihen suohon, johon olet nyt autokaupoilla painumassa.

Oikeasti sinun on ihan turha edes yrittää myydä sellaisia autoja, joita ei ole rekisteröity sinun nimiisi. Ja onko sinulla mitään käsitystä, kuinka paljon SINÄ joudut maksamaan veroja, vakuutuksia ja muita maksuja niistä autoista, joita sinä myyt?

Tarkista omilla pankkitunnuksilla tietosi Trafin sivulta ja ylläty.

Vierailija
17/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela bisness miehellä, ihan skeidaa voi myydä ilman seuraamuksia, kun ei nainen näistä mitään voi ymmärtää.

Vierailija
18/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et kieltäydy?

Vierailija
19/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle tulee kalliiksi käydä oikeutta ostajien kanssa, kun he huomaavat tulleensa huijatuiksi.

Huijatuksi missä asiassa?

Vierailija
20/31 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijatuksi missä asiassa?

Jossain asiassa josta syystä AP:n mies ei uskalla omalla nimellä myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi