Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat valmiita opettelemaan vaikka mitä temppuja naista miellyttääkseen, mutta naiset eivät viitsi edes opetella ottamaan syvälle kur

Vierailija
18.05.2017 |

Harjoitus tekisi mestarin tuossakin asiassa, mutta kun useimpia naisia kiinnostaa lähinnä se oman klitoriksen räplääminen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomitytön tehtävä ole miellyttää suomipoikaa!

Vierailija
2/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, kyllä mä osaan syväkurkuttaa.. Osaatko sä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte opetella kun en ota suihin muutenkaan. Ällöä puuhaa.

Vierailija
4/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tehdään vain sille jota rakastaa.

Vierailija
5/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvapa mieskään osaa tyydyttävästi nuolla naista, tai suostuu ottamaan leluja peppuun naisen pyynnöstä, vähänkään erikoisemmista mieltymyksistä puhumattakaan. Totuttelukysymys vaan hei!

Vierailija
6/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä! Aion jatkossakin keskittyä oman klitoriksen räpläämiseen. Huh, miehet pelastuivat juuri seksiltä kanssani.

Vierailija
7/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Mitä muuta tähän nyt sitten sanoisi?

Vierailija
8/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ovat vai? Tähän mennessä minä olen ollut se huomattavasti viitseliäisempi ja olen erittäin hyvä suihinottaja. Ja syväkurkku on mahdotonta jos ei ole tarpeeksi pitkä.

Vierailija
9/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun näkis sen miehen joka vieläpä tekee temppuja! Niinkään yksinkertainen temppu kuin pöydän kunnollinen pyyhkiminen kun tuntuu olevan ylivoimainen.

Vierailija
10/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus: miehet ei joko halua nuolla tai ei vain osaa ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella herkkä oksennusrefleksi; niin herkkä, että meinaan oksentaa päivittäisen hampaidenpesunkin yhteydessä – ja hampaiden pesua on sentään "harjoiteltu" jo pienestä pitäen! – että jos vaan mies on henkisesti ja fyysisesti valmis mahahappoihin esarin alla ja pitkin haaroja, niin mikä jottei.

Vierailija
12/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tehdään vain sille jota rakastaa.

Tuo valhe uppoo sinisilmäisiin miehiin. Tänä päivänä yhä useampi mieskin ymmärtää mitä potaskaa se on. Axlin mulkku otetaan syvälle, aviomiehen ei.

Vierailija
13/13 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ jep. Edellisessä suhteessani se olin minä, joka otti suihin. Mieshän ei itse suostunut menemään navasta alemmas, vaikka oli toosa kuinka kaikin puolin huollettu. Että niin, kaikenlaisia temppuja joutu sekin raukka tekemään, ihan olemaan aina se ottava osapuoli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi