Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausmyrkytyksestä...??

27.03.2006 |

Oireisiinhan kuuluu päänsärky, kuinka kauan/paljon teitä (joilla on kokemusta kyseisestä vaivasta) on särkenyt ennen kun olette käyneet tarkistuttamassa asiaa vai oletteko käyneet?? jotenkin vaan mietityttää kun koko yön on särkenyt ja edelleenkin siis, eikä särkylääke auta. Paineet on kyllä ollut tähän asti alhaiset eikä pissassakaan itään ole ollut.. Tuleekohan tässä jotenkin vainoharhaiseksi... :/

Viikkoja siis 36+5

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..esikkoa odottaessa rv 39+. Minulla ei tuolloin vielä ollut oireita ja sen paljasti ainoastaan rutiinipissanäyte neuvolassa. Minusta sinun kannattaa ottaa heti yhteyttä neuvolaan, sillä eihän paineiden ja virtsan tarkastus nyt iso juttu ole!

Sansku ja Milli 7+0

Vierailija
2/2 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudessa mulla verenpaine koholla ja seurailin lukemia päivittäin. yhtenä iltana tajuton pääkipu tuli ja puolessa tunnissa paineet nousi todella korkeelle.en uskaltanut ottaa särkylääkettä kun luulin et sitten en havaitse raskausmyrkytystä vaan menin ensiapuun ja sieltä passittivat äitipolille. olin äitipolilla tarkkailussa yön yli paineet tasoittu eikä virtsassa koko aikana ollut valkuaista. lääkäri siellä kerto et jos särkylääke ei auta niin silloin voi kyseessä olla raskausmyrkytys.

sassa 26+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla