Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida olla ihan puhtaat jauhot Bernerin pussissa lastensairaalahuijauksessakaan...

Vierailija
18.05.2017 |

"Tapaus liittyy Niemisen vuonna 2013 tekemään juttuun Helsinkiin rakenteilla olevasta lastensairaalasta, jonka voimahahmona Berner tuolloin oli. Kyse on siis ajasta ennen ministeriyttä.

Nieminen oli antanut jutun Bernerille etukäteen tarkastettavaksi, jolloin Berner oli vaatinut lukuisilla puheluilla ja sähköposteilla muutoksia juttuun. Nieminen ei niihin suostunut.

– Minun kannalta oli hämmentävää, että kun Berner tajusi, että minä rivitoimittajana en aikonut taipua, niin hän pyysi erittäin merkittävässä asemassa olevan henkilön ottamaan yhteyttä asiasta Helsingin Sanomien päätoimittajaan, Nieminen kertoo."

http://yle.fi/uutiset/3-9621143

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko huijauksessa olla puhtaat jauhot pussissa?

Onkohan tuolla Bernerillä puhtaita jauhoja oikein missään? Hirvittävä opportunisti.

Vierailija
22/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot on näistä korjailuvaatimuksista hiljaa, kun tekevät sitä aika monet itsekin.

Pitäisi paljastaa pahimmat korjailijat, mutta en halua/jaksa sekaantua mihinkään, olen iloinen, että pääsin siitä porukasta eroon.

Vaatimukset olivat ihan uskomattomia liittyen jopa sanavalintoihin. Ensin sanotaan jotain, usein aika harmitonta, ja sitten aletaan vääntää siitä, mitä onkaan sanottu ja mihin sävyyn.

Toivoisin, että toimittajia tulisi tässä enemmän esille.

T. toimittajana työskennellyt tiedottaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi