Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset kysyvät mieheltä onko joku nainen kaunis???

Vierailija
18.05.2017 |

eikö tuo ole 100% alistavampaa kuin mikään mu sovinistinen käytös ja ylläpitää ajatusmallia , että naisen tärkein arvo on kauneus?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuinka? Nyt oli outo aloitus. Eikö saisi kysyä, jos kiinnostaa mitä mieltä mies jostain naisesta on?

Vierailija
2/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kuinka? Nyt oli outo aloitus. Eikö saisi kysyä, jos kiinnostaa mitä mieltä mies jostain naisesta on?

Saa toki, mutta ei kannata kysyä kysymyksiä, joihin ei kestä kuulla rehellistä vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät itse sitä voi nähdä.

Tietty toiset, ne itsekeskeiset, luulevat että voivat, luulevat että se on miehet jotka eivät ymmärrä kauneuden päälle :DDD

Vierailija
4/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset oikeasti kysy miehen mielipidettä vaan ainoastaan pyytää mieheltä vahvistuksen omalle mielipiteelleen. Varsinkin jos nuori nainen kysyy jostakin itseään vanhemmasta naisesta onko hän miehen mielestä kaunis ja mies sanoo "kyllä on", niin nainen saa itkupotkuraivarin.

Vierailija
5/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naisella on tylsää ja siksi se kaipaa riitaa aikaiseksi jotta tulisi jotain säpinää.

Vierailija
6/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vaan voi keskustella, mutta minusta naisen mielipide naisten kauneudesta on ihan yhtä arvokas kuin miestenkin. Eivät naiset ole olemassa vain miehiä varten, eivätkä myöskään kaunistaudu vain miehiä varten.

Itse nuorempana olin miesten silmissä paremman näköinen kuin naisten, koska olin hoikka ja isorintainen, mutta en kovin tyylikäs. Nyt keski-ikäisenä olen tyylikäs ja huoliteltu, mutta kroppa on antanut vuosille vähän periksi, joten tilanne on luultavasti päin vastoin. Silti minusta on kiva, kun joku nainen ihailee pukeutumistani tai värivalintojani.

Vierailija
7/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen testaa miestä. Luultavasti nainen haluaa kuulla miehen suusta vastaukseksi "ihan ok" tai "aika tavallisen näköinen" tai "ihan kaunis, mutta sä oot kyllä kauniimpi". Vahingossakaan ei saa sanoa, että "nyt kun kysyit niin täytyy sanoa, että on kyllä hiton kaunis." Varma keino saada nainen repeytymään kaikista turvavöistään on kehua vieraan naisen ulkonäköä. Nainen kokee, että tämä on siltä itseltään pois, eikä mies rakastakaan häntä. Tosiasia on kuitenkin se, että miehen mielestä maailmassa on hitosti kauniimpia naisia kuin se oma naisystävä tai vaimo. Tätä ei kukaan uskalla tietenkään kumppanilleen sanoa, koska riita on varma ja mökötys sen mukainen.

Vierailija
8/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Naiset eivät tajua että tuollaiset kysymykset lisäävät miesten kiinnostusta nimenomaan niihin kauniisiin naisiin. Se johtuu siitä että jos nainen ihailee kaunista naista se on merkki miehelle siitä että kaunis nainen on parasta mitä on. Eli mies haluaa naisen joka on arvostettu naisten keskuudessa. Se on statussymboli niin kuin kallis auto tai kello.

Naiset älkää palvoko kauneutta! Näyttäkää että ette mieti muiden naisten mahdollista kauneutta vaan pyrkikää näyttämään että teissä on se viisaus, mitä miehissä on. Miehet eivät mieti samoin miesten ulkonäköä. Eli eivät esim tee keskusteluja avllä joissa kysyisivät että kuka on komein näistä jne. Samaa taas naiset tekevät aivan liikaa. Se vain ruokkii ajatusta siitä että naisen arvostetuin ominaisuus on kauneus.

Itse te itsellenne ja toisillenne teette hallaa puhumalla aina naisten kauneudesta tai rumuudesta

Vierailija
9/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ylipäätään kysyvät miehiltä yhtään mitään. Eivät he miehen mielipidettä kysy vaan vahvistusta omalleen. Ole siinä sitten telepaatti mikä on "oikea" vastaus.

M

Vierailija
10/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen kuvan jossa on mielestäni kaunis nainen, tai nainen jota muut pitävät kauniina mutta itse en, saatan kysyä mielenkiinnosta. En mä livenä kuitenkaan kysele.

Vierailija
11/18 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset oikeasti kysy miehen mielipidettä vaan ainoastaan pyytää mieheltä vahvistuksen omalle mielipiteelleen. Varsinkin jos nuori nainen kysyy jostakin itseään vanhemmasta naisesta onko hän miehen mielestä kaunis ja mies sanoo "kyllä on", niin nainen saa itkupotkuraivarin.

Ja erityisesti silloin jos tuo mieskin on vanhempi ja samanikäinen kuin tuo nainen jonka ulkonäöstä mielipidettä kysytään. Nuorille naisille on hyvin tärkeää että miehet pitävät nuoria naisia kauniina mutta ei muita.

Vierailija
12/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki, mutta ei kannata kysyä kysymyksiä, joihin ei kestä kuulla rehellistä vastausta.

Ei aina tarvitse olla rehellinen.

Vierailija
13/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvitse olla rehellinen.

Yrittäkää nyt päättää.

Vierailija
14/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja epävarmuus itsestään aiheuttavat sen, että vertaa itseään muihin.

Vierailija
15/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahin kysymys mitä nainen voi tehdä, on: "onko tuo nainen kauniimpi kuin minä?". Siinä pitää olla poliitikon kyvyt vastaamisessa. Eli pystyy puhumaan pitkään antamatta mitään vastausta mihinkään suuntaan. 

Vierailija
16/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minua ei ainakaan loukkaa se, että mies pitää muitakin naisia kauniina. Olen ihan terveellä itsetunnolla varustettu ja tietoinen siitä, etten todellakaan ole mikään miss universum, vaikka ihan nätti olenkin.

Mielestäni on mielenkiintoista keskustella siitä, miten eri tavalla mies arvioi naisten kauneutta kuin minä. Me näemme ihan eri asioita kauniina.

Vierailija
17/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaavat miehiään.

Vierailija
18/18 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin kysymys mitä nainen voi tehdä, on: "onko tuo nainen kauniimpi kuin minä?". Siinä pitää olla poliitikon kyvyt vastaamisessa. Eli pystyy puhumaan pitkään antamatta mitään vastausta mihinkään suuntaan. 

"Lukeeko otsassani 'idiootti'?"

"Tuohon en koske pitkällä kepilläkään."