Miksi joillain naisilla (esim. minulla) ei vaan kerry rintojen kohdalle rasvaa? Siis käytännössä yhtään?
Vaikka lihoisin, niin ei. Ja näin normaalipainoisenakin minulla on PALJON rasvaa reisissä, pakaroissa ja olkavarsissa. Miehillekin kasvaa tissit ja jopa lapsille jos ovat lihavia. Mutta ei minulle, 37-vuotiaalle naiselle. :(
Kommentit (33)
Pienet tissit on parasta! Olen 29-vuotias nainen 172cm 58kg ja tissit on b-kuppi ollut aina. Isot tissit tekee jotenkin ''ison'' näköiseksi, sillä mielestäni kaikki isotissiset naiset näyttävät lihavilta. Ja miehiä mulla on aina riittänyt ;)
Pienet tissit on todella kauniit. Ole Ap ylpeä rinnoistasi! Pari isotissistä ystävääni on sanonut, että vihaavat rintojaan.
Kauneutta ei ole vain yhdenlaista.
Pienet tissit tekee ylävartalosta kauniin ja siron näköisen. Turhaa stressaat ap!
Oon ite urheilija, harrastan juoksemista ja kuntosalia, mulle olis isot tissit ihan kamala järkytys. Mulla on A-B kuppi enkä missään nimessä haluais, että tissit enää kasvaa. Olen 22v joten pelkään niiden hieman vielä kasvavan, mutta koitan urheilulla pitää ne pieninä.
En aio lapsiakaan tehdä vaan siksi, koska pelkään ja uskon tissien kasvavan paljonkin raskauden myötä. OLen niin sinut itseni ja tissieni kanssa, etten halua niiden muuttuvan! Tissit on pienet, urheilulliset, käytännölliset ja kiinteät, tämä on tosi hyvä!!
Ap on varmasti nätti nainen. Arvosta itseäsi ja kehoasi, olet hyvä noin! Ei sinun tarvitse yhtään muuttua, anna kehon olla sellainen mikä se on. :)
Ei ole olemassa tietynlaisia ja oikeanlaisia rintoja. Rintoja on isoja, keskikokoisia ja pieniä, kaikki ne ovat kauniita omalla tavallaan. Henk.koht kauneimpana pidän pieniä rintoja, ovat yleensä terhakkaampia ja kiinteämpiä.
Mitäs sitten? Jos ei kerry, niin ei kerry. Jokainen ihmiskeho on erilainen ja saakin olla.
Mulla ei oo rintoja yhtään (kudosta eikä rasvaa), pelkkää nahkaa:( Häpeän ihan hirveästi niitä ja menen kyllä todellakin ottamaan silikonit heti kun on varaa! Vaikuttaa itsetuntoon ihan hirveesti. Mua on lohduteltu että liiveillä saa vaikutelman edes jotenkin ja eihän kukaan niitä vaatteiden läpi näe, mutta ei se auta kun minä tiedän itse miten rumat ne ovat:(
Miksi ihmiset aina tulevat kertomaan että pienet tissit on kauniit. No niin on, olen samaa mieltä. Olisin ikionnellinen jos mulla olisi pienet tissit. Mutta kun ei ole. On vain litteä rintakehä ja nännit. Ap
Mun "tissit" on samankokoiset kun painoin 45 kg ja nyt 65-kiloisena. Tuntuu vaan niin uskomattomalta että miten voi lihoa 20 kg eikä tissit kasva YHTÄÄN!? Edelleen aa-kuppi :( Maha sitten taas sen näköinen että olisin raskaana. Tuntuu että koko 20 kg on mennyt vain ja ainoastaan mahaan. Tissejä en tule koskaan saamaan :( N28
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaankin mutkikkaiden geneettisten, ravitsemuksellisten, liikunnallisten ja muiden tekijöiden aikaansaama kokonaisuus. Mulla fyllinkiä kertyy tisseihin ja reisien sisäsyrjiin, kun taas persus on mallia lankku ja lantio kapea.
Sama. Sisäreisistä läski lähtee vieläpä ihan viimeisenä, sitten kun tissit ovat jo pienentyneet. Niin alas en aio tosin painoa hilata, että tisseistä jäisi vain nahkapussit, eli reiteni hinkkaavat sitten ikuisesti yhteen. Kesällä hame ilman sunkahousuja on yhtä kuin sisäreidet verillä. Painoindeksini on 22
No ei ota. Voin sanoa tämän varmuudella. :) Mieheni on kyllä komea ja pitkä ja hyvä, mutta en sanoisi, että minulla on "kilpailijoita". Meille naimisiinmeno tarkoittaa elinikäistä sitoutumista toiseen. Kaikille se ei varmasti tarkoita sitä samaa. Se että minulla on minitissit ei liity mitenkään tuohon, että "naimisissakin pitäs suhteesta huolta pitää". Jos mieheni olisi halunnut silaribimbon, hän olisi varmasti sellaisen hankkinut. Ja minä en olisi alkanut 8 vuotta sitten seurustelemaan miehen kanssa, joka kaipaa silaribimboa.