Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain naisilla (esim. minulla) ei vaan kerry rintojen kohdalle rasvaa? Siis käytännössä yhtään?

Vierailija
18.05.2017 |

Vaikka lihoisin, niin ei. Ja näin normaalipainoisenakin minulla on PALJON rasvaa reisissä, pakaroissa ja olkavarsissa. Miehillekin kasvaa tissit ja jopa lapsille jos ovat lihavia. Mutta ei minulle, 37-vuotiaalle naiselle. :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko oikeasti painat ja minkä pituinen olet?

Vierailija
2/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on mikrotissitentti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm pitkä ja painan 66 kg. Ap

Vierailija
4/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta.

Vierailija
5/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Sinua onnisti suomityttögeenijakotilaisuudessa!

Vierailija
6/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... en tiedä. Minullakin on mikrotissit, mutta olen sinua kymmenen kiloa kevyempi. En tiedä, kertyisikö niihin rasvaa, jos painaisin enemmän. Olen naimisissa, joten ei onneksi ole tarvetta ajatella tissejä.

Vierailija
7/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaankin mutkikkaiden geneettisten, ravitsemuksellisten, liikunnallisten ja muiden tekijöiden aikaansaama kokonaisuus. Mulla fyllinkiä kertyy tisseihin ja reisien sisäsyrjiin, kun taas persus on mallia lankku ja lantio kapea.

Vierailija
8/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset tissit sulla on ap?

Vierailija
9/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ylimääräinen vatsaan ja peppuun, tissit on pienet. Meillä kyllä myöskin suurin osa suvun muistakin hoikista naisista on pienitissisiä esim. äitini sisko ja hänen kolme tytärtään plus minä, mutta sitten taas äidilläni ja äidin äidillä on sellaiset ihan "normaali" kokoiset rinnat. Olisi kyllä kiva tietää, miksi rasva kertyy eri ihmisillä niin eri paikkoihin ja miksi sitten me jotkut naiset jäämme paitsi niiltä "naisellisuuden symboleilta", jos näin voisi sanoa.

Vierailija
10/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan onnellinen, ettei oo joku tissipervo repimässä. Isoja kun ei saa piiloon, mutta pienet voi topata.

Ihmiset vaan on erilaisia. Arvosta itseäsi.

Vierailija
11/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan yleensä rintoja, olen urheilija/liikunnallinen ne olisivat vaan tiellä.... en ymmärrä naisia joilla on isot rinnat ja harrastavat urheilulajia missä oikeastaan rinnat pomppivat... mua rupeis ärsyttään.....väkisinkin niistä rasvaa lähtee.... silikoneja en ottais vaikka maksettais.

Vierailija
12/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan aa-rinnat. Mutta rintaliivien kanssa ne näyttävät sivustakin katsottuina ihan sopusuhtaisilta suhteessa muuhun vartalooni. Ja kukaan muu kuin puolisoni ei näe minua alasti, joten mitäpä se haittaa.

Vierailija
13/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki ylimääräinen keskittyy vaan mahaan. Ei pullistu tissit, eikä perse. Ärsyttävää. Jotkut kadehtii hoikkuuttani, turha vaiva, juu ei ole liikakiloja, mutta ei ole vyötäröäkään, kiitos ruumiinrakenteen.

Vierailija
14/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samanlaiselta normaalilta ongelmalta kuin miesten mikropenis. Sen kanssa on vain elettävä. Tosin naisille helpompaa korjata asia, jos näin haluaa. Miten sun itsetunnon laita on? Oisko siinä pohtimista?...

Vierailija
15/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... en tiedä. Minullakin on mikrotissit, mutta olen sinua kymmenen kiloa kevyempi. En tiedä, kertyisikö niihin rasvaa, jos painaisin enemmän. Olen naimisissa, joten ei onneksi ole tarvetta ajatella tissejä.

Voihan se sun ukkos avioeron ottaa vaikka olette jo naimisissa..? Siis sory mutta oli ihan pakko kommentoida tähän kohtaan tota että ei se naimisissa olo vaikuta tisseihin mitenkään. Kyllä naimisissakin pitäs suhteesta huolta pitää ja naimisissa olevillakin on kilpailijoita.

Mutta varmasti sun tissit on silti ihan hyvät, en mä sitä sano!

Vierailija
16/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeasti ole tissejä ollenkaan. Ei niitä pieniäkään. Jollain kevyesti topatulla topilla saa huijattua pienet rinnat, mutta mitkään vaatteet ei istu päällä. Urheillessa helppoa joo, mutta kyllähän se tuskaa tuottaa olla tämmöinen friikki.Ja kun takapuoli ja reidet on muodokkaat, niin vartalo on todella epäsuhta. Ruma. Outo. Ap

Vierailija
17/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot rinnat, mutta ovat kyllä ihan selvää rintakudosta, eivät rasvaa. Joten ei se rasva meillä isorintaisillakaan välttämättä rintoihin kerry. Elämä on. Minulla ei levene lantio. On tyhmää olla 10cm leveämpi rinnan kuin lantion kohdalta.

Vierailija
18/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se liittyy naishormoneihin tai jotain. Olen yläkropastani ihan mies, mutta reisiin kyllä riittää pehmeyttä, 173/57. Mutta molempien raskauksien myötä ilmestyi rinnat, joista tuli synnytyksien jäljiltä jättiläismäiset koripallot. Niistä riitti maitoa omille yli vuoden ajaksi ja siihen päälle 35litraa luovutusmaitoa alkukuukausilta. Imetyksen jälkeen kuivuivat taas kokoon, onneksi sen teki nahkakin.

Vierailija
19/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geneettistä. Mulla kertyy kaikki keskivartaloon jo lapsesta asti, alipainoisenakin kädet ja jalat on tikut mutta litteästä mahasta voi vain haaveilla. Olen tavannut naisia joilla on mielettömät bosat, selkärasvaa ja tikkujalat, ja sellaisia joiden yläosa on kokoa xs ja alaosa xl.

Vierailija
20/33 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa samanlaiselta normaalilta ongelmalta kuin miesten mikropenis. Sen kanssa on vain elettävä. Tosin naisille helpompaa korjata asia, jos näin haluaa. Miten sun itsetunnon laita on? Oisko siinä pohtimista?...

Rintojen ja peniksen koko eivät ole millään lailla verrattavissa keskenään.