Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin taas ylimääräiseksi kaverisuhteissa

4everalone
18.05.2017 |

Minulla on käynyt näin jo aiemmin 3 muun naiskaksikon kanssa, mutta nyt kävi 4:nnen kerran ja kyseessä siis "parhaat" ystäväni. Jäin taas kolmanneksi pyöräksi ja mua ei pyydetä yhteisiin rientoihin ja tapaamisiin mukaan. musta on ihan ok, että nämä vähemmän hyvät "kaverit" ei ota mua 3. pyöräkseen, mutta se että parhaat "ystäväni" tekevät näin jo monetta kertaa peräkkäin tuntuu pahalta. Feidaanko naiskaverit ja alan vain miesten kanssa hengaamaan. Oma mies mulla on ja aina töissä ja koulussa yritän ystävystyä vain miesten kanssa. Paljon helpompia tapauksia. Onko mussa jokin vikana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tunne että ryhmissä aluksi minusta kiinnostutaan ja mä olen kiinnostunut muista. Yhtä äkkiä kaikki tuntuu muodostaneen piirejä ja mä vain oon yksin. Oon kaikkien kaveri mutta en kenenkään ystävä ja roikun monien porukoiden liepeillä. Sama toistuu aina kaikkialla kouluissa ja työpaikoilla ja harrastuksissa ja naapureissa ja missä ikinä.

Vierailija
2/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää naisten keskinäinen pariutuminen on kyllä koomista. Onneksi miehillä voi olla useampiakin ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei oon vähä äijämäinen ja heitän roisia ja sekoa läppää mut oon tosi sydämellinen. Onneks mulla on mun mies ja hyvät välit äitiini ja muihin sukulaisiin. Ilman miestäni mulla ei ois "ketään" kelle uskoutua.

Ihan vitunhanurista noi akkojen pariutumiset. Yliopistossaki AINA ukkojen kaa tauoilla lärpätän paskaa. Akoille en ees jaksa vaivautua, ellei oo joku "normi" nainen kyseessä

AP

Vierailija
4/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sinun puheet karkoittaa naiset ympäriltäsi.

Paranna tapasi ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
5/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama kohtalo. Musta kiinnostutaan kaverina ensin, muhun tutustutaan ensin, mutta olen kai sitten lopulta tutustuttaessa niin kertakaikkisen tylsä, että unohdun ja muu porukka tiivistyy sydänystäviksi silmieni alla. Olen miettinyt, että kenties en avaudu tarpeeksi? Joskus netissä lueskellessani olen nimittäin törmännyt tällaiseen teoriaan, että ystävystyminen vaatii "uhraamista", jotta tuttuus voi todella syventyä. Pitäisikö minun vuodattaa dramaattiset erot, pettämiset, hiivatulehdukset ja muut, että molemminpuolinen luottamus syntyisi? Vai mikä hitto on vikana?

Vierailija
6/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon huomannut, että naisten piirit on varsinki työpaikoilla pienet. Esim töissä periaatteessa helppo tutustua uusiin ihmisiin, mutta et sä uutena yhtä syvälle niihin kuppikuntiin (joita on monta) pääse helposti, ku et oo ollu 10 vuotta töissä talossa. Sitten kun yrität olla kaikkien kaveri niin toi puhu noille me ei voida leikkii sun kaa peli alkaa.

Vierailija
7/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oon myös 2. vaihtis, eli kun toinen ei pääse niin sitten mut kyllä pyydetään mukaan.

Jotenkin rasittavaa. Oon päättänyt katkaista läheisiin ystäviini välit, ainakin toistaiseksi

AP

Vierailija
8/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee se, jos olosi tästä helpottuu :D Ikäsi muuten?

Vierailija
9/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ethän käyttäydy ystäviesi seurassa liian ylhäisesti?

Vierailija
10/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kaikki ystävyyssuhteet kunnossa, ei tarvitse huolehtia yksin jäämisestä. -M45

Vierailija
11/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29 - vuotias. Ensi viikolla 30. Eipä huvita ystäville synttäripileitäkää järjestää enää

Vierailija
12/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysin sama kohtalo. Musta kiinnostutaan kaverina ensin, muhun tutustutaan ensin, mutta olen kai sitten lopulta tutustuttaessa niin kertakaikkisen tylsä, että unohdun ja muu porukka tiivistyy sydänystäviksi silmieni alla. Olen miettinyt, että kenties en avaudu tarpeeksi? Joskus netissä lueskellessani olen nimittäin törmännyt tällaiseen teoriaan, että ystävystyminen vaatii "uhraamista", jotta tuttuus voi todella syventyä. Pitäisikö minun vuodattaa dramaattiset erot, pettämiset, hiivatulehdukset ja muut, että molemminpuolinen luottamus syntyisi? Vai mikä hitto on vikana?

Jos jäät liian etäiseksi ystävillesi? He kokevat että sinua ei ole helppoa lähestyä. Ystävyyteen kuuluu asioiden jakaminen keskenään, onko sinulla jokin hyvä syy olla kertomatta jotain? Jos on niin miksi? En sano, että kaikki hiivatulehduksista lähtien pitäisi jakaa keskenään, mutta kyllä sitä nyt haluaa omaan ystävään edes jotenkin tutustua.

Vierailija
13/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29 - vuotias. Ensi viikolla 30. Eipä huvita ystäville synttäripileitäkää järjestää enää

No tuleeko sinne ketään, jos katkaiset vielä ne välitkin (ystäviin)?

Vierailija
14/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti etäisyydestä ole kyse. Kyse enemmänkin siitä, että akat vain valitsevat yhden ja kolmatta aletaan automaattisesti karsimaan vähän sivummalle. Ikiaikainen fakta. Huono tosin

AP

Vierailija
15/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika tiivis ystäväporukka koulussa ja Pk-seudulle muutti yllättävän monta.

Hän on ihan kiva ihmisenä, mutta jos hänen kanssaan on kaksin, on hyvin tylsää seuraa.

Kaikki on kallista ja on varaa mäkin kahviin. Tilaa kummatkin, jotta saa kahvipassiin leimat kummastakin, tietenkin maksan omani.

Kertoo kaiken ihanan perheestä, kun lapsilla menee koulu niin hyvin ja mies on niin ihana ja puutarhassa kasvaa kaikkia kukkia, niin tylsää.

Ei tulisi mieleenikään pyytää häntä ulos, mutta jos näemme isommalla porukalla , on tervetullut, silloin puhumme paljon vanhoista ajoista ja kukaan ei tyrkytä esim tietoja lasten koenumeroista.

On myös aikoinaan kehunut miehensä kanssa suhdetta, mies on hänen paras ystävänsä. Joten viettäköön ystäväaikaa miehensä kanssa.

Vierailija
16/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti etäisyydestä ole kyse. Kyse enemmänkin siitä, että akat vain valitsevat yhden ja kolmatta aletaan automaattisesti karsimaan vähän sivummalle. Ikiaikainen fakta. Huono tosin

AP

No et varmaan voi asialle sitten mitään tehdä?

Vierailija
17/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täydelliset ihmiset ei kiinnosta.

Vierailija
18/22 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohops!Väärä ketju :D

Vierailija
19/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohops!Väärä ketju :D

Ai, harmi, minusta tämä vastaus nimittäin oli todella hyvä näkökulma! Juuri tuohon, että ystäväehdokkailta kaipaa jonkinlaista avautumista ja tarttumapintaa, ja se luottamus on helpompaa rakentaa heikkouksille kuin kertomuksille teennäisen täydellisestä elämästä.

Vierailija
20/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei oon vähä äijämäinen ja heitän roisia ja sekoa läppää mut oon tosi sydämellinen. Onneks mulla on mun mies ja hyvät välit äitiini ja muihin sukulaisiin. Ilman miestäni mulla ei ois "ketään" kelle uskoutua.

Ihan vitunhanurista noi akkojen pariutumiset. Yliopistossaki AINA ukkojen kaa tauoilla lärpätän paskaa. Akoille en ees jaksa vaivautua, ellei oo joku "normi" nainen kyseessä

AP

Sympatiani olivat puolellasi siihen saakka, kunnes luin tämän viestisi. Oletko koskaan miettinyt, johtuisiko ulkopuoliseksi jääminen siitä, että muut naiset vaistoavat ylimielisen ja aggressiivisen suhtautumisesi heitä kohtaan? Se, kuinka vitunhanurista akat mielestäsi ovat todennäköisesti heijastuu käytökseesi etkä vaikuta viestisi perusteella mitenkään sydämelliseltä. Pikemminkin saan mielikuvan omaa erinomaisuuttaan korostavasta wannabe-koviksesta, jonka mielestä on coolia teilata muut oman sukupuolen edustajat.