Huomenna mökille
Kamala pakkaaminen ja pähkäily, mitä sinne pitää viedä. Ensin on vuorossa suursiivous ja illalla pääsee ihanaan saunaan. Läppärin ja puhelimen jätän suosilla kotiin. Ah, mikä autuus.
Kommentit (9)
Sesongin avauksessa on joka vuosi tunnelmaa. Toivotan hauskaa mökkilomaa!
Hyvää ruokaa ja juomaa, luettavaa. Eipä sitä muuta tarvi. Mukavaa mökkeilyä 😊
Minä myös! <3
Ihanaa päästä mönkimään multaan pitkäastä aikaa :) Ja saunaan, oikeaan saunaan ja ihana rauha <3 <3 <3
Rakas Puutarhani <3
Nauttikaa! Mä olen käynyt helmikuusta lähtien joka toinen viikonloppu ja nyt alkaa olla puut kaadettu ja pilkottu, puutarha kunnossa ja perunamaa käännetty. Vielä on kompostien tyhjennys ja korjaus, uusien kasvien istutus, betonin valantaa ja saunan terassin rakentaminen.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa! Mä olen käynyt helmikuusta lähtien joka toinen viikonloppu ja nyt alkaa olla puut kaadettu ja pilkottu, puutarha kunnossa ja perunamaa käännetty. Vielä on kompostien tyhjennys ja korjaus, uusien kasvien istutus, betonin valantaa ja saunan terassin rakentaminen.
Jestas sentään. Säähän oot ahkera. T:ap
Me köydään joka viikonloppu kesät talvet. Haravointi on kesken kun on satanut niin paljon muuåtta muuten on kaikki tehty. Nyt laittelen kasvihuoneen.
Meikä vuokramökkeilee. Rusinat pullasta. Aina valkkaan sen tien päässä olevan mökin keskeltä puskaa. Koira saa juosta vapaana ja puut on pilkottu ja esilämmitetty siisti tupa.
Suvun mökki on työleiri. Kolkko koko ekan viikonlopun..
Vierailija kirjoitti:
Meikä vuokramökkeilee. Rusinat pullasta. Aina valkkaan sen tien päässä olevan mökin keskeltä puskaa. Koira saa juosta vapaana ja puut on pilkottu ja esilämmitetty siisti tupa.
Suvun mökki on työleiri. Kolkko koko ekan viikonlopun..
Eka viikonloppu on meilläkin aina täynnä tohinaa. Muuten me sitten ollaankin rentoja mökkeilijöitä ja vaan nautiskellaan. T:ap
Ah mikä autuus ku ei oo mökkiä! Kukin tavallaan.