Valittavat sinkut on rasittavia
Mä en vaan tajua mistä ne valittaa?
Itse olen ollut puoli vuotta sinkkuna, 10 vuoden avioliitto takana. En ole moneen vuoteen voinut näin hyvin kuin nyt.
Mun mielestä on kerrassaan vaan ihanaa nauttia tästä vapaudesta ja siitä, että saa tehdä mitä lystää. Saan flirttailla ja nauttia miesten huomiosta. En kerta kaikkiaan ymmärrä mikä tässä tilassa on vikana. Kaiken lisäksi olen yh-äiti. Lapsi on joka toinen viikonloppu isänsä luona.
Voisin ollavaikka loppu elämäni sinkku!
Kommentit (9)
Ei ole provo vaan ihan totta!
Miksi tää olisi provo?
Valittavat ihmiset ylipäätään ovat rasittavia. Ihan sama ovatko sinkkuja tai mitä muuta tahansa. Ja sun elämän ihanuudesta... hitto, kun ei yhtään kiinnosta. :D
En ymmärrä miten on niin vaikea löytää kumppani?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on niin vaikea löytää kumppani?
On ihmisiä, jotka sopivat tosi monen kanssa yhteen ja sitten on ihmisiä, jotka eivät sovi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua mistä ne valittaa?
Itse olen ollut puoli vuotta sinkkuna, 10 vuoden avioliitto takana. En ole moneen vuoteen voinut näin hyvin kuin nyt.
Mun mielestä on kerrassaan vaan ihanaa nauttia tästä vapaudesta ja siitä, että saa tehdä mitä lystää. Saan flirttailla ja nauttia miesten huomiosta. En kerta kaikkiaan ymmärrä mikä tässä tilassa on vikana. Kaiken lisäksi olen yh-äiti. Lapsi on joka toinen viikonloppu isänsä luona.
Voisin ollavaikka loppu elämäni sinkku!
- Kun osaa iloita yksin, niin voi iloita usein. Mutta sanoisin, että olet, ehkä hieman jäävi sanomaan, koska sinulla on "jo" kokemusta pitkästä parisuhteesta, eli siitä josta moni sinkku haaveilee. - Joskus tuntuu tylsältä kun huomaa, että sinkkuudesta pitävät eniten he, jotka ovat parisuhteessa ja vähiten ne jotka ovat ns. ikisinkkuja. Mutta hyvähän se on, jos ihminen viihtyy ja nauttii yksinolosta; silloin ehkä osaa antaa arvon toisillekin paremmin.
Puoli vuotta on lyhyt aika. Tule kertomaan sitten vaikka neljän vuoden kuluttua, onko edelleen kivaa. Voi olla, mutta ei kannata alkuhuumassa kuvitella saman kestävän ikuisesti sinkkuudessakaan.
T. Sinkku, jonka avioerosta on jo vuosia
Mitä ihmeen hyvää sinkkuudessa on? Mistä hyvästä muka jäisin parisuhteessa paitsi?
Huono provo.