Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa poikien äidit, Pelottaako tämä? poikien äidit, Pelottaako tämä? Vierailija klo 18:34 | 18.5.2017 http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005216476.html Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1 Kommentit (6) Vierailija 1/6 | klo 18:36 | 18.5.2017 Ei pelota. Työnantajalla on yleensä oikeus määrätä töihin ulkomaille, jos työ sitä edellyttää. Jos on töissä puolustusvoimissa, niin työnä on sotiminen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 Vierailija 2/6 | klo 18:37 | 18.5.2017 Kyllä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/6 | klo 18:37 | 18.5.2017 Ei, koska mun poika saa halutessaan vapautuksen intistä. Mutta on kyllä perseestä tollanen laki. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1 Vierailija 4/6 | klo 18:37 | 18.5.2017 koskee kantahenkilökuntaa, ei varusmiehiä tai reserviä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 0 Vierailija 5/6 | klo 18:38 | 18.5.2017 Tuon pitäisi olla vapaaehtoista. Oman maan puolustamisen ymmärrän. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 6/6 | klo 18:39 | 18.5.2017 Vierailija kirjoitti:Ei, koska mun poika saa halutessaan vapautuksen intistä. Mutta on kyllä perseestä tollanen laki. Miksi? On täysin vapaaehtoista jäädä töihin puolustusvoimiin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/6 | klo 18:36 | 18.5.2017 Ei pelota. Työnantajalla on yleensä oikeus määrätä töihin ulkomaille, jos työ sitä edellyttää. Jos on töissä puolustusvoimissa, niin työnä on sotiminen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
Vierailija 3/6 | klo 18:37 | 18.5.2017 Ei, koska mun poika saa halutessaan vapautuksen intistä. Mutta on kyllä perseestä tollanen laki. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 1
Vierailija 4/6 | klo 18:37 | 18.5.2017 koskee kantahenkilökuntaa, ei varusmiehiä tai reserviä Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 0
Vierailija 5/6 | klo 18:38 | 18.5.2017 Tuon pitäisi olla vapaaehtoista. Oman maan puolustamisen ymmärrän. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 6/6 | klo 18:39 | 18.5.2017 Vierailija kirjoitti:Ei, koska mun poika saa halutessaan vapautuksen intistä. Mutta on kyllä perseestä tollanen laki. Miksi? On täysin vapaaehtoista jäädä töihin puolustusvoimiin. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0
Ei pelota. Työnantajalla on yleensä oikeus määrätä töihin ulkomaille, jos työ sitä edellyttää. Jos on töissä puolustusvoimissa, niin työnä on sotiminen.
Kyllä.
Ei, koska mun poika saa halutessaan vapautuksen intistä. Mutta on kyllä perseestä tollanen laki.
koskee kantahenkilökuntaa, ei varusmiehiä tai reserviä
Tuon pitäisi olla vapaaehtoista. Oman maan puolustamisen ymmärrän.
Miksi? On täysin vapaaehtoista jäädä töihin puolustusvoimiin.