Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupaisat kuvat todistavat: Halvan vaatteen tilaaminen netistä on lähes aina huono idea

Vierailija
18.05.2017 |

http://www.is.fi/mystyle/art-2000005216132.html

Kannattaa tilata kiinakrääsää :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitä tahansa kannatakaan tilata. Ja jos tilaa, ne senttimitat pitää katsoa, ei kiinalaisten m-koko ole sama kuin vaikka eurooppalaisten.

Vierailija
2/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut yli 10 vuotta vaatteeni ja kenkäni Kiinasta. Samoin tilaan nykyisin lasteni vaatteet. Huonot ostokset voi laskea yhden käden sormilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tilannut yli 10 vuotta vaatteeni ja kenkäni Kiinasta. Samoin tilaan nykyisin lasteni vaatteet. Huonot ostokset voi laskea yhden käden sormilla

Hyvä että sinua on onnistanut, itse tilasin kerran takin ebaysta, ensimmäisellä viikolla takin selkäosassa oleva kangas meni rikki.

Ap

Vierailija
4/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikaisia kokemuksia esimerkiksi Cellbesistä. Useamman tilausta ja suurin osa hyvää kamaa ja paljon huokeammalla kuin mitä vastaavan saisi kivijalkakaupasta. Joukossa myös virheellisiä tuotteita tyyliin rintsikat, joissa yksi olkain neulottu kiinni niin että on aika kierteellä. Laadunvalvonnassa siis ongelmaa. Silti ostan tuolta jatkossakin.

Laskutuksen oikaisu toiminut hyvin kuten myös palautus kun on käytetty pakettiautomaattia. Kyllä siinä rumbassa on päässyt varsin hyvälle tuntipalkalle. Jos laadunvalvonta toimisi firman päässä niin säästäisivät posti- ja pakkauskuluja runsaasti.

Vierailija
5/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen näkee katukuvassa, että suomalaiset tykkää nettikaupoista. Vaatteet on huonolaatuisia riepuja, eivätkä istu kunnolla. Pihi suomalainen ei satsaa laatuun vaatteissa.

Vierailija
6/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen näkee katukuvassa, että suomalaiset tykkää nettikaupoista. Vaatteet on huonolaatuisia riepuja, eivätkä istu kunnolla. Pihi suomalainen ei satsaa laatuun vaatteissa.

Vaan kun normihintaiset tuotteet kivijalkakaupassa ovat yleensä aivan samaa kiinankuraa kuin netistäkin ostettuna, ainoana erona kovempi hinta.

Pihi suomalainen joutuisi maksamaan vaatteistaan todella kovan hinnan jos haluaisi laatua. Sitäkin on tarjolla, mutta kun vaatteen tekeminen kunnolla kunnollisista raaka-aineista maksaa rahaa ja aikaa niin eipä sitä haluta. Samalla hinnalla kun saa kymmeniä kiinanrytkyjä.

Itselleni vaatteet ovat suurelta osin pelkkää käyttökamaa.

Vierailija
7/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kiinanrytkyjä, en Kiinasta enkä kaupasta. Ostan mieluummin vähemmän ja laatua.

Vierailija
8/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten ostamani H&M:n t-paita (4.95) on jo reikäinen, 15 vuotta sitten ostamani Pepe Jeansin pitkähihainen paita (alennuksesta silloin noin 15e) on edelleenkin käytössä. Kyllä vaatteiden laaduissa todellakin on eroa.

Vierailija
9/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin hääpukuni Kiinasta omilla mitoilla. Tuli täydellinen ja hinnaltaan minulle sopiva. :) otin riskin mutta kannatti!

Vierailija
10/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan vaatteen ostaminen mistä tahansa on huono idea. Paitsi jos saa laatuvaatteen käytettynä halvalla.

Vierailija
11/11 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinarytkyjen tilaajat siis tukevat mielellään ihmiskauppaa, naisten ja lasten sortoa, alipalkkausta ja veronkiertoa.