Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin lääkärimiehen! Missä ne liikkuvat?

Vierailija
18.05.2017 |

Haluaisin itselleni lääkärimiehen puolisoksi, miten nappaan sellaisen? Missä liikkuvat vapaa-ajalla?
En nyt viitsi huvikseen mennä pyörimään sairaaloiden kanttiineihin, vaikka sopiva yksilö tulisikin siellä vastaan niin mielentila ei oikein ole oikea tuossa ympäristössä.
Mitä lääkärit harrastaa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden kanssa hammaslääkärit avioituvat? Suuhygienistien? Toisten hammaslääkärien? Hoitajien? :D

Vierailija
42/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut vielä tähän mennessä yhtäkään hyvännäköistä tai normaalia mieslääkäriä. Upeita ja kauniita naislääkäreitä olen tavannut.

Naislääkärit on aika estoisia, ja niillä saattaa kihahtaa aika pahasti jos niiden kätsin viekin joku hoitsu.

Hoitsut vie aika usein lääkärimiehet. Ihan faktaa. Mieslääkärit haluavat naishoitajia, kun taas naislääkärit eivät kelpuuta mieshoitajia.

Kenen kanssa naislääkärit pariutuu, kun lääkärimiestä ei riitä kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka palstan sairaanhoitajista tunnustaa harrastaneensa epäsiveää seksuaalista toimintaa lääkärin kanssa sairaalassa?

Vierailija
44/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut vielä tähän mennessä yhtäkään hyvännäköistä tai normaalia mieslääkäriä. Upeita ja kauniita naislääkäreitä olen tavannut.

Naislääkärit on aika estoisia, ja niillä saattaa kihahtaa aika pahasti jos niiden kätsin viekin joku hoitsu.

Hoitsut vie aika usein lääkärimiehet. Ihan faktaa. Mieslääkärit haluavat naishoitajia, kun taas naislääkärit eivät kelpuuta mieshoitajia.

Kenen kanssa naislääkärit pariutuu, kun lääkärimiestä ei riitä kaikille?

Eläinlääkärin, jos on eläinrakas.

Finanssialan pukutyypin kanssa, jos ei.

Vierailija
45/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun tuntemat sairaanhoitajat seurustelevat/ovat avoliitossa/avioliitossa bisnesmiehen tyyliin ekonomin kanssa. Tai sitten insinöörin.

Vierailija
46/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni on lääketieteen kandi. Alettiin kylläkin olemaan yhdessä jo vuosia ennen kuin päätyi opiskelemaan alaa. En siis osaa sanoa, missä juuri lääkärit tai sellaiseksi tulevat viettävät vapaa-aikaansa. Valmistumista vaille oleviin lääkäreihin voi törmätä varmaankin opiskelijabileissä. Tosin on paljon porukkaa, jotka eivät noihin kekkereihin edes lähde.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että eivät lääkärit välttämättä ole niin hyviä puolisoita kuin voisi ajatella. Osa on naimisissa työnsä kanssa, osa on todella ylimielisiä "Jumalasta seuraavia", jotkut ovat todella tylsiä ja tieteellisiä persoonia ja osa tekee työtä pelkästään statuksen ja rahan takia. Yritäppä siis löytää itsellesi lääkäripuoliso, joka ei ole mitään noista yllä mainituista. Jos haluat hyvätuloisten elättäjän, niin niitä löytyy kyllä muistakin ammattikunnista.

Vierailija
47/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ite lääkikseen; aika monet pariutui opiskeluaikana kurssikaverien kanssa. Tosin sitten ei kyllä ole tarvetta saada hyvin tienaavaa miestä, kun voi ihan itse ansaita rahansa.

T. Lääkisläinen

Vierailija
48/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen olet?

M29 (lääkäri)

Itsenäinen, kokeilunhaluinen, tiedonjanoinen ja ei-pinnallinen. Niin ja 30-vuotias. Harrastan liikuntaa (lenkkeilyä ja pilatesta) ja pidän eläimistä.Haluan lähipiiriini itseäni paljon älykkäämpiä ihmisiä, koska rakastan uuden oppimista. Edustusvaimopuoleni on vasta kehitysvaiheessa, se voi olla kenties kompastuskiveni tavoitteeseeni pääsyssä.

Minkälainen mies sinä olet? Ja minkä alan lääkäri?

ap

190cm ja 85kg sopivasti lihaksikas ja sivutyönä teen mallikeikkoja. Olen av-lääkäri, kaikkien av-mammojen märkien päiväunien kohde.

M29 (lääkäri)

Huutonaurua. kolmikymppiset lääkärit ei ehdi muuta kuin päivystää, nukkua ja syödä juosten sen mitä ehtivät. Pitääpä huomenna kysyä meidän talon nuorilta lääkäreiltä, onko mallikeikkaa riittänyt. Luultavasti tukehtuvat sämpyläänsä.

Vierailija
49/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit valitsevat koulutetun puolison. Ei ikinä tyyliin parturi/kampaaja tai kaupan täti.

Vierailija
50/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit avioituvat todella usein hoitajien kanssa. Tuntuu, että hoitaja-lääkäripareja on vielä enemmän kuin lääkäri-lääkäripareja :D

Hoitajat ja lääkärit eivät edes työpaikalla pidä näppejään erossa toisistaan.

Herra mun jee! Kuka ne työt tekee, jos me vaan pelehditään töissä? Ei se sairaalamaailma mikään Holby City ole, usko huvikses.

Vierailija
51/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin lääketieteen kandina lääkis tytön, mutta ne ri halua minua niin kuin ei kukaan mukaan tyttö ole koskaan halunnut.

Vierailija
52/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiden kanssa hammaslääkärit avioituvat? Suuhygienistien? Toisten hammaslääkärien? Hoitajien? :D

Aika usein toisten hammaslääkärien ja lääkärien kanssa. Meillä on paljon yhteisiä opiskelurientoja denttarien kanssa, ja preklinikassa yhteisiä kurssejakin. Siellä ihmiset tutustuu. Omista kurssikavereistani aika moni on pariutunut hammaslääkisläistenkin kanssa, vielä useampi tietty toisten medisiinarien kanssa.

T. Se lääkisläinen

Vierailija
53/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka palstan sairaanhoitajista tunnustaa harrastaneensa epäsiveää seksuaalista toimintaa lääkärin kanssa sairaalassa?

Ei varmaan kukaan tunnusta mutta voin sanoa sivusta seuranneena, että sitä tapahtuu helvetisti. Ehkä se kuoleman läheisyys saa ihmisellä vietit nousemaan pintaan.

Olin itse töissä sairaalassa muutaman vuoden. Tulin miesvaltaiselta alalta ja voin sanoa, että jos samaa moraalia olisi esittänyt edellisessä työpaikassa niin potkut olisi tullut kuukaudessa. No ei siinä mitään, kyllä sitä kaikkeen sopeutuu. Valehtelematta kyllä voin sanoa, etten ole ikinä pannut niin paljon kuin silloin. Ilmeisesti maine kiiri, ja sairaalassahan se kiirii, niin että puutteessa olevat naisia, niin hoitsuja, sihteereitä kuin lääkäreitäkin, alkoi olla melkein jonossa odottamassa oven takana että pääsisi pantavaksi. No ei nyt ihan noin mutta melkein. Toisaalta minkä minä sille voin, en minä mitään munkin lupausta ollut antanut niin että annoin palaa. Sain silloin käsityksen, jota mieltä olen edelleenkin, että Suomessa ei panna naisia tarpeeksi.

Huhhuh, mulla alkoi posket punottaa jo pelkästä lukemisesta. Melko rietasta menoa. Tekstistäsi en nyt kyllä saanut oikein kuvaa että oletko itse lääkäri, sairaanhoitaja vai jostain muusta syystä sairaalassa työskentelevä.

Olen kyllä siitä ihan samaa mieltä, ettei ole mitään syytä olla ottamatta jos tarjotaan, vaikka joskus ehkä lähteekin vähän laukalle.

Vierailija
54/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pareja DI-Sairaanhoitaja. 

Vierailija
55/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu lasarettiin hyvin paketoituna, joku riuska naishoitsu tulee, tytti, avaamaan paketin.

Vierailija
56/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kaupan kassalla, kun aloin seurustella lääkärin kanssa. Tutustuimme silloisen työkaverini kautta. Oli kuulemma joskus yrittänyt minulle töissä moikkailla, mutta en ollut huomannut 😅

Vierailija
57/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen sosiaalityöntekijänä sairaalassa ja komeat lääkärit ja hoitsut on kyllä mukava bonus työssä. Harmi vaan että iso osa on joko varattuja tai mulkkuja.

Vierailija
58/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kukaan tunnusta mutta voin sanoa sivusta seuranneena, että sitä tapahtuu helvetisti. Ehkä se kuoleman läheisyys saa ihmisellä vietit nousemaan pintaan.

Olin itse töissä sairaalassa muutaman vuoden. Tulin miesvaltaiselta alalta ja voin sanoa, että jos samaa moraalia olisi esittänyt edellisessä työpaikassa niin potkut olisi tullut kuukaudessa. No ei siinä mitään, kyllä sitä kaikkeen sopeutuu. Valehtelematta kyllä voin sanoa, etten ole ikinä pannut niin paljon kuin silloin. Ilmeisesti maine kiiri, ja sairaalassahan se kiirii, niin että puutteessa olevat naisia, niin hoitsuja, sihteereitä kuin lääkäreitäkin, alkoi olla melkein jonossa odottamassa oven takana että pääsisi pantavaksi. No ei nyt ihan noin mutta melkein. Toisaalta minkä minä sille voin, en minä mitään munkin lupausta ollut antanut niin että annoin palaa. Sain silloin käsityksen, jota mieltä olen edelleenkin, että Suomessa ei panna naisia tarpeeksi.

Ette  kai te arvon palstalaiset oikeasti tällaista usko?? Se työ on tarpeeksi rankkaa ilman mitään ylimääräisiä häiriötekijöitä. Siinä kun päivän aikana olet muutaman kerran vaihtanut työasua asiakkaiden virtsan, ulosteen, veren ja oksennuksen takia voin kertoa että viimeisenä siinä on minkään muun puutteessa kuin LEVON.

Vierailija
59/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuulumatonta, nainen statuksen ja paksun tilipussin perässä!

Ei tarvitse olla rikas lääkäri. :)

Lähes kaikki lääkärit ovat kovapalkkasia, puhutaan siis yli 5000 palkoista.

Vierailija
60/66 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahan perässä olisin, niin etsisin ennemmin jonkun yrityspampun kuin lääkärin. Tai varakkaan suvun vesan.