Nainen, haluaisitko että miehen deitti-ilmoituksessa lukee, jos on mielenterveyskuntoutuja?
Ja loppuvuoden poissa työelämästä. Olen omasta mielestäni ihan yhtä hyvässä tai huonossa kunnossa kuin kuntoutujapiireissä olevat rengastetut ja seurustelevat naiset, joita on enemmistö.
Kommentit (11)
Tietenkin. Tietäisin olla viestimättä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Tietäisin olla viestimättä.
Et ole puheväleissä lapsesi kanssa?
Jos se vaikuttaa elämään paljonkin niin joo.
Itse en mainitsisi kuntoutumista vielä ilmoituksessa koska se ei vaikuta asioihin juuri mitenkään tällä hetkellä. Jos olisi pahempi kausi en kyllä edes etsisi kumppania.
En koskaan vastaisi mt-kuntoutujalle. Sori vaan. Ei kukaan etsi ongelmia. Poikkeuksena ehkä muut mt-kuntoutujat. Sinuna yrittäisin löytää naisen muuta kautta. Kun on ensin tutustunut, osaa katsoa ihmistä persoonana ja kokonaisuutena eikä ehkä säikähdä sairautta. Eikö siellä mt-porukoissa ole sinkkuja?
ehkä ei kantsi, herättää turhan kielteisiä ennakkoluuloja. Tuollaisesta voi puhua muutamien tapaamisten jälkeen, jos menee yksiin. Minun mielipide vaan toki. Itse kerroin mt-ongelmistani parisuhteen alkukuukausina.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan vastaisi mt-kuntoutujalle. Sori vaan. Ei kukaan etsi ongelmia. Poikkeuksena ehkä muut mt-kuntoutujat. Sinuna yrittäisin löytää naisen muuta kautta. Kun on ensin tutustunut, osaa katsoa ihmistä persoonana ja kokonaisuutena eikä ehkä säikähdä sairautta. Eikö siellä mt-porukoissa ole sinkkuja?
Et vastaisi, koska et halua ongelmia, mutta tutustuttuasi se olisi ok? Siis, sehän on sama ihminen koko ajan.
Vaikea sanoa. Itse olen mt-kuntoutuja, joten ei vaikuttaisi minun reaktiooni negatiivisesti, mutta tavisten silmissä tuo on ymmärrettävästikin ongelma varsinkin siinä vaiheessa, kun se mielenterveyskuntoutujuus on yksi harvoista asioista jotka toisesta vasta tietää. Toisaalta olisi vielä ikävämpi saada pakit siinä vaiheessa, kun asiasta myöhemmin kertoo.
Mikäli olet sellaisessa kunnossa, ettei sairautesi aiheuttaisi mitään jatkuvia ja ilmeisiä ongelmia suhteessa, olisi ehkä parempi tutustua ihmiseen edes vähän paremmin ensin, jotta voisit selvittää haluatko edes itse tutustua paremmin ja puhua henkilökohtaisemmista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastaisi, koska et halua ongelmia, mutta tutustuttuasi se olisi ok? Siis, sehän on sama ihminen koko ajan.
Missasit pointin sitten ihan huolella. Harva tieten tahtoen hakeutuu parisuhteeseen mt-kuntoutujan kanssa. Häneen voi kuitenkin päätyä ihastumaan, jos häneen sattuu tutustumaan. Mutta jos ihminen saisi päättää, keneen rakastuu, ei valitettavasti mikään sairaus ole toiveiden listalla, ja deittipalveluista etsitään sitä toiveiden ihmistä. Eikö tämä ole ihan päivänselvää?
Jos rakastamani mies päätyisi mt-ongelmiin, pysyisin rinnalla, ja tukisin missä vain tarvitaan. Mutta valitettavasti tuntemattoman kohdalla en siihen olisi valmis. Vaikea kysymys. Ei ehkä kannata laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missasit pointin sitten ihan huolella. Harva tieten tahtoen hakeutuu parisuhteeseen mt-kuntoutujan kanssa. Häneen voi kuitenkin päätyä ihastumaan, jos häneen sattuu tutustumaan. Mutta jos ihminen saisi päättää, keneen rakastuu, ei valitettavasti mikään sairaus ole toiveiden listalla, ja deittipalveluista etsitään sitä toiveiden ihmistä. Eikö tämä ole ihan päivänselvää?
Asia ei selvinnyt yhtään enempää. Nyt puhut siitä, että voisi päättää kehen rakastuu, mutta kun näin ei ole, niin kirjoituksessasi ei ole mitään pointtia.
Älä laita. :) Kerrot sitten myöhemmin. Muuten saattaa olla, ettet pääse treffeille!