Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aina kun olen nähnyt lapset, niin heillä on naamat ihan soossissa vaikkei ois aikoihin syöty edes. Saattaa lähteä kauppaan tai muille asioille pesemättä lasten kasvoja. Helppo pyyhkäistä ruokailun jälkeen vaikka kosteuspyyhkeellä, mutta hän vain nostaa tuon 1-vuotiaankin lattialle leikkimään ja ruoat saa kuivua naamalle. Miten tästä kehtais sanoa?

1v ja 3v

• ylös 10
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Oonkohän mä sun naapuri? En vaan muista kiinnittää tuommoisiin huomiota! :D Itselläkin aina paidassa joku tahra...

• ylös 2
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei se kai sun ongelmas ole? Tai sano suoraan jos niin paljon häiritsee. Kyllä mäkin välillä kauhistelen kun näen sellaisia suttunaamaisia (ja -vaatteisia) lapsia jossain, mutta jos vanhempia itseään ei haittaa niin minkäs sille teet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi om kyllä ällöttävää, varsinkin jos valuu vielä räkä nenästä.

Juu tuolla 1-vuotiaalla räkärannut poskilla myös kuivuneina.

En vain ymmärrä, että miten se on niin vaikeaa pyyhkiä se naama. Vaikeampaa ne kuivuneet sapuskat ja räkärannut on poskista pois saada kuin tuoreet. Joskus olen nähnyt kun vesihanan alla putsaa, mutta ei se naama siitä juurikaan muutu kun kuivuneita ruokia ja räkää nopeasti huuhtaisee, melkein yhtä likainen kuin ennen pesua.

Niih.

Vierailija kirjoitti:
No ei se kai sun ongelmas ole? Tai sano suoraan jos niin paljon häiritsee. Kyllä mäkin välillä kauhistelen kun näen sellaisia suttunaamaisia (ja -vaatteisia) lapsia jossain, mutta jos vanhempia itseään ei haittaa niin minkäs sille teet.

Sottasia naamoja en ymmärrä itsekään mutta tahrat vaatteissa on voinut tulla kun perhe on liikenteessä...missäs silloin vaihdat lapsen paidan jossei varavaatetta ole mukana? Voi kapeakatseisuus....

Vierailija

Minuakin inhottaa likaiset kasvot. Usein ko. lapsilla on myös likaiset kädet. Kivaa, kun kaupassa kosketellaan sitten kaikkia paikkoja niillä likaisilla käsillä... Itsellä on kolme lasta, eikä kasojen ja käsien puhtaina pito ole koskaan ollut liian vaativa juttu. Lapsen voi myös opettaa itse pyyhkimään kasvonsa jo kesken ruokailun, jos tulee sotkua. Niinhän toivottavasti aikuisetkin tekevät!

Vierailija

Entä lapset, joilla on räät poskilla ja paidalla? Minä olen antanut nenäliinan äidin nähden ja kehottanut niistämään. Jos lapsi ei ole osannut niistää, niin olen sanonut, että nyt äiti saa opettaa sinua, kuinka niistetetään.