Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tunnette ovulaation kipuna, kysymys

Vierailija
18.05.2017 |

Tuleeko kipu yhtä kovana joka kuukausi? Mulla tosi kova kipu ja nyt kahtena viimeisenä kuukautena ollut vain pienempää kipua, onkohan munasolu irronnut ollenkaan?!

Nämä kummatkin nyt vasemmalla puolella, edelliskerralla oikealla puolella ja kipu oli tosi kova. En ole näihin kipuihin aiemmin kiinnittänyt sen kummemmin huomiota tuleeko vai eikö tule, mutta nyt lasta yrittäessä vain mietin, että kuuluisiko sen olla yhtä kovaa kipua joka kuukausi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kipu yhtä kovana joka kuukausi? Mulla tosi kova kipu ja nyt kahtena viimeisenä kuukautena ollut vain pienempää kipua, onkohan munasolu irronnut ollenkaan?!

Nämä kummatkin nyt vasemmalla puolella, edelliskerralla oikealla puolella ja kipu oli tosi kova. En ole näihin kipuihin aiemmin kiinnittänyt sen kummemmin huomiota tuleeko vai eikö tule, mutta nyt lasta yrittäessä vain mietin, että kuuluisiko sen olla yhtä kovaa kipua joka kuukausi

Minulla ainakin vaihtelee - sekä kivun voimakkuus että myös kesto. Joskus voi kipuilla koko päivänkin, joskus vain lyhyesti ilmeisesti juuri ovulaation hetkellä. Välillä kova kipu, välillä vain pienempää "juilimista". Puolieroja en ole havainut.

Vierailija
2/4 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli voi silti tulla ovis vaikkei niin kovasti satukkaan, sattuu kuitenkin vähän ja kananmunalimatkin bongattu tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös vaihtelee. Samalla tavalla kuin kuukautisetkin on joka kerta oireiltaan vähän erilaiset.

Vierailija
4/4 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tunsin ovulaation ekan kerran ikinä, meinasin pökrätä. Tuikkasi alavatsaan oikein mojovasti muutaman kerran päivän aikana, ihan huuto pääsi kun kipu oli niin yllättävä. Vissiin vaihdevuosia kohti nää oireet kiihtyy, ollut muutenkin ihan hirveitä menkkoja viimeisen vuoden ajan, tai oikeastaan aina, mutta yhä pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän