Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun Ylen A-Teema päättyi, ministeri Berner meni päätoimittajan luo. "Hyvä Atte, hyvin pärjäsit"

Vierailija
18.05.2017 |

Tämä kohtaus olisi pitänyt nähdä televisiossa. Olisi kuitannut ison osan keskustelua.

http://aijaa.com/D9FoLH

Pelkkää showta oli tuo ohjelma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, showta on myös näiden ovet paukkuen jatkuva ristiretki entistä pomoaan vastaan. Panoksena pelissä on pomon vaihto johonkin vässykkään joka ei uskalla sanoa toimittajilleen vastaan jolloin saadaan yle verovaroilla rahoitetuksi vasemmistopropagandamediaksi.

Vierailija
2/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis ovet paukkuen lähteneiden jatkuva...

tai voihan se ristiretkikin jatkua ovet paukkuen, mistä minä tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jostain syystä ylevero nousee, vaikka kanavia vähennetään.

Vierailija
4/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää turvata ruotsinkielinen ohjelmatuotanto, sen sijaan että esim. ostettaisi ruotsista ohjelmaa ja tehtäisi itse vaan ajankohtaislähetyksiä ja uutiset.

Vierailija
5/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleverosta ei pääse, vaikka muutais maasta. Tuttavan työeläke tulee Suomesta ja joutuu maksamaan Ylelle, vaikka on asunut ulkomailla pysyvästi jo vuosia.

Vierailija
6/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo saamarin ultrapolitisoitunut YLE kiitos! Yle on aina ollut pahasti poliitisesti korruptoitunut. Ei tälläisiä verorahoistas!

Vierailija
7/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studion lattia oli stailattu vapaamuurariloosiksi? Merkki veljille, että homma on hanskassa edelleen?

https://3.bp.blogspot.com/-BEVOMLzbtk4/WRydW9SEQsI/AAAAAAAANmA/ADlRMJEf…

Vierailija
8/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin just ohjelman lopuksi lukea sitä tilannetta kun mikit irrotetaan, kuka kääntyy keneen päin ja ketä kätellään ja taputellaan selkään, mutta kuvaaminen lopetettiin lyhyeen.

Mä en muutenkaan oikein ymmärtänyt Bernerin roolia koko keskustelussa, koska hän ei puhunut oikein mitään. Kun häneltä kysyttiin jotain, niin vastasi lyhyesti. (esim. kansanedustajien yhteydenpito toimittajiin)

Vierailija
9/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE:vero nousee sen takia koska näin poliitikot alleviivaat YLEn riippumattomuutta ja että poliitikkoja saa arvostella ja eivät kosta YLE:n budjettia pienentämällä.

Rasittavaa tietysti veronmaksajana kun YLE on vaan poliitiikan teon väline ja pakko maksaa.

Vierailija
10/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin just ohjelman lopuksi lukea sitä tilannetta kun mikit irrotetaan, kuka kääntyy keneen päin ja ketä kätellään ja taputellaan selkään, mutta kuvaaminen lopetettiin lyhyeen.

Mä en muutenkaan oikein ymmärtänyt Bernerin roolia koko keskustelussa, koska hän ei puhunut oikein mitään. Kun häneltä kysyttiin jotain, niin vastasi lyhyesti. (esim. kansanedustajien yhteydenpito toimittajiin)

Eihän Berner vastannut oikeastaan ensimmäiseenkään kysymykseen.

Vierailija
11/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko teille muille olo, että sitä riippumattoman selvityksen lopputulosta yritettiin vähätellä ja hiukan jopa arvosteltiin sen tekijää ja vihjailtiin että siinä voisi olla jotain jopa epäluotettavaa?

Puhun siis mielikuvista ja rivien välissä olevista asioista.

Vierailija
12/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ensimmäinen kysymys, en muista enää?

Vierailija
13/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YLE:vero nousee sen takia koska näin poliitikot alleviivaat YLEn riippumattomuutta ja että poliitikkoja saa arvostella ja eivät kosta YLE:n budjettia pienentämällä.

Rasittavaa tietysti veronmaksajana kun YLE on vaan poliitiikan teon väline ja pakko maksaa.

Et tosiaan seuraa uutisia yhtään.

Vierailija
14/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös se Berneri tähän heittänyt hyvän vastauksen, että YLEN rahoitus voitaisiin lukita pitkäksi aikaa samalle tasolle, kuten Ruotsissa on tehty, jolloin poliittisella vaikuttamisella ei ole samaa tehoa.

Toisaalta, mille tasolle se lukitaan? Nykyinen valtava rahoituspotti mahdollistaa nykyisen törsäämisen, niin ei tälle tasolle ainakaan.

YLE on ihan valtava organisaatio, jos vertaa muiden maiden vastaaviin toimijoihin. Henkilöstöä ja täten palkkakuluja on ihan taivaissa. Muistan sen uutisen jossa kerrottiin että YLE on kaksinkertainen kooltaan verrattuna BBC:n. Jos verrattaisiin näitä kahta kulut per kansalainen, niin jokainen tajuaa että Ylen törsäys ei vaan ole ok.

Vierailija
15/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ensimmäinen kysymys, en muista enää?

no ehheh taas

Vierailija
16/16 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän kämmenellä ei pelkää ihminen. . Hyvä Atte hyvin pärjättiin!