Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa tapailua? Miehen sängyssä oli iso pehmonalle :D

Vierailija
18.05.2017 |

Miehellä ei ole lapsia ja ikääkin on jo 31. Mies kertoi, että tykkää halia nallea kun nukkuu. Pidättekö tätä outona? Mies kutsui kylään ja näin nallen miehen sängyssä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pehmoleluapina myös ja itse reilu kolmekymppinen mies. On ollut mukana jo 30 vuotta, enkä helpolla luovu. Vastoinkäymisen sattuessa sitä on ollut mukava halailla. Välillä ihan muuten vaan.

Miksi se pehmo on niin tärkeä ja rakas? Mies sanoi ettei koskaan aio luopua siitä, mutta ei sanonut syytä. On saanut sen vanhemmiltaan.

Koska on ollut mun kaveri niin pitkään kuin muistan. Ei sen kummempaa syytä.

Vierailija
22/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se turri?

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sun miehesi sattumalta pitkä ja tumma, suhtautuu äitiinsä herkästi? Pk-seutu? Juokse ja lujaa..

Mies ei ole suomalainen, mutta on pitkä ja tummatukkainen. Äidistä ei ole ollut puhetta.

Hetkonen! Nyt alkoi hälytyskellot soimaan ja lujaan. Pehmolelu on ok, mutta älä ainakaan minkään kamelinpesijän kanssa rupea häsämään.

Vierailija
24/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa nallen haaroväli, veikkaan että kankaasta löytyy mystisesti munanmentävä reikä.

Vierailija
25/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää sun miehesi sattumalta pitkä ja tumma, suhtautuu äitiinsä herkästi? Pk-seutu? Juokse ja lujaa..

Mies ei ole suomalainen, mutta on pitkä ja tummatukkainen. Äidistä ei ole ollut puhetta.

Hetkonen! Nyt alkoi hälytyskellot soimaan ja lujaan. Pehmolelu on ok, mutta älä ainakaan minkään kamelinpesijän kanssa rupea häsämään.

Haha. Sitä vaaraa ei ole, koska mies on kiinalainen. :D

Vierailija
26/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvata kirjoitti:

Kannattaa tarkistaa nallen haaroväli, veikkaan että kankaasta löytyy mystisesti munanmentävä reikä.

Voit rauhoittaa mielesi, koska mies ei ole mikään pervo eikä nalle ole seksilelu, kuten jo aiemmin sanoin.

Vierailija
27/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Nalle kaappiin ja sano miehelle. - Minä tai Nalle? Luultavasti ottaa sen Nallen, kun on koko lapsuusiän sen kaa ollu. .

Vierailija
28/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Nalle kaappiin ja sano miehelle. - Minä tai Nalle? Luultavasti ottaa sen Nallen, kun on koko lapsuusiän sen kaa ollu. .

:D Ehken kuitenkaan. Otan molemmat, sekä miehen että nallen.

Vierailija
29/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy missä sen koira on, jos se taputtelee masua niin ainakaan koiraa teidän ei kannata ottaa ?

Ruotsalainen kaverini kysyi minusta jo 10v sitten että miksi suomalaiset naiset naivat alaspäin, kun ruotsissa naisilla on hollywood tähtiä ja pankiireja Lontoosta ja ympäri maailmaa.....en osannut sanoa muuta kuin "mutta kun rakastaa" niin tämä Tuhkolmalaisneito nauroi päin naamaa että ei kukaan enää aikuisiällä satuihin usko.

Joten kerro sinä...

Vierailija
30/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole lapsia ja ikääkin on jo 31. Mies kertoi, että tykkää halia nallea kun nukkuu. Pidättekö tätä outona? Mies kutsui kylään ja näin nallen miehen sängyssä.

Jos tuollaista pitää miettiä,luultavasti ei kannata.Minä tykkäisin nallen kanssa nukkuvasta miehestä,itsekin nukun nalle kainalossa ja jos on oikein orpo olo,käperryn vielä isomman nallen syliin.Lisäksi minulla on poikaystävätyyny.Sinkkuna on läheisyys kortilla,pitää olla korvikkeita.

Vierailija
31/44 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy missä sen koira on, jos se taputtelee masua niin ainakaan koiraa teidän ei kannata ottaa ?

Ruotsalainen kaverini kysyi minusta jo 10v sitten että miksi suomalaiset naiset naivat alaspäin, kun ruotsissa naisilla on hollywood tähtiä ja pankiireja Lontoosta ja ympäri maailmaa.....en osannut sanoa muuta kuin "mutta kun rakastaa" niin tämä Tuhkolmalaisneito nauroi päin naamaa että ei kukaan enää aikuisiällä satuihin usko.

Joten kerro sinä...

Miehellä on nalle, ei koiraa.

Vierailija
32/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miesystävä on pitkä, miehekäs, nelikymppinen punttisalilla käyvä liikennelentäjä. Kuitenkin matkoiltaan kerännyt pieniä nalleja eri maista, joita säilyttää kotonaan vaatekaapissa. Mun mielestä se oli seksikästä.

Suhde valitettavasti loppui, mutta mies ja nallet olivat ihania.

Vierailija
33/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekkin voi olla kynnyskysymys joku nalle? Antaa sitten mahdollisen parisuhteen nallen käsiin. Jätä se mies, ei siitä muutenkaan mitään tulisi, hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
34/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko se tehnyt reiän sinne alhaalle. Sitten vähän hämmentäisi

Vierailija
35/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisit olemaan pahassa kilpailutilanteessa. Toivottavasti et ole mustasukkaista tyyppiä.

Vierailija
36/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kurkistanyt sängyn alle? Löytyykö sieltä seksinukkea?

Vierailija
37/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asunnossa on varmaan 20 erikokoista pehmoa. Ollaan 30v pariskunta, ei lapsia.

Joskus mä tai mun mies nukutaan iso nalle kainalossa.

Pitääkö huolestua? :D

Vierailija
38/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
39/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nalle urospuolinen...jos on, niin miesystäväsi on umpih#mo...

Itse olet vain pelkkä kulissi, ja ns. hyvä apu runk#tessa...

Vierailija
40/44 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. Mies ansaitsee parempaa kuin tytön joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän