Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet pitkän keskusteluketjun palstalla, monennellako sivulla uskot, että painavimmat mielipiteet asiasta on sanottu?

Vierailija
17.05.2017 |

Itse hyppään sivulle yhdeksän. Sitä ennen on vain reaktioita, kauhistelua, hämmästelyä ja vähän faktoja ja erilaisia mielipiteitä. Yhdeksänteen sivuun mennessä on kaikki relevantti ja järkevät näkökulmat tulleet esille ja fiksut kirjoittajat sanovat mielipiteensä näillä main. Sen jälkeen alkaa riitely, nillitys, tyhjänpäiväinen spekulointi, maahanmuuttokriittisten sekoilu ja kaikki mikä tekee AV:sta ikävän ja ketju jatkuu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 4 tulee muutama hyvä kommentti ja sitten jossain 10 on jo lainailtu mukavasti. Riippuu tietysti missä vaiheessa itse olen tullut mukaan, lopussa 2 hahmioa riitelee tikusta...

Vierailija
2/3 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläisyyspiste tulee vastaan alle 10 sivun. Loppu on toiston toistoa, joka päättyy Hitler-korttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aiheesta. Tietyissä aiheissa niitä fiksuja kommentteja ei ole ollenkaan tai sitten ne hukkuvat sinne meuhkaamisen alle, kun kukaan ei oikeasti tartu ajatuksella niihin fiksuihin kommentteihin. Tuhat alapeukkua ja sama taivastelu jatkuu. Nuo maahanmuutto- ja seiskajuoruketjut ovat juuri tällaisia, että järkipuhe ei juurikaan tuo keskustelulle uutta suuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän