Median Trump ajojahti saa sairaita piirteitä. Nyt haukutaan hänen ruokailutapojaan.
Trumpin ruokailutavat pöyristyttivät - tuhdisti majoneesia, runsaasti kastiketta ja överi jälkiruoka
Ei päivää ilman Trump-dissausta. Itse olen jo pitkään kääntänyt Ylen uutiset toiselle kanavalle jos siellä mainitaan Trump. En jaksa enää tätä sonnanjauhamista hänestä. Trump sitä, Trump tätä.. milloin on ruma solmio, milloin mitäkin. Ehkä siellä on seassa aihettakin, en tiedä kun en jaksa enää seurata.
Ketään presidenttiä ei ole koskaan jahdattu näin verisesti kuin Trumpia. Ymmärrän, ettei hänen mielipiteensä mielytä kaikkia, mutta ei median toimintakaan mitään asiallista ole.
Kommentit (78)
Kyllähän se ihan porsaalta näyttää tossa ruokailu kuvassa.
Kun ei muuta enää keksitä. Eikä sitä YLE:ä kannata enää avata ollenkaan missään muodossa.
Törkeää kyllä tarjoilla vieraille "huonompaa" ruokaa kuin mitä itse syö. Tällä tarkoitan siis jälkiruokaa...
Joo, asiallisestikin voisi uutisoida. Hävettää muutenkin suomalaisen median taso nykyään. Ei kiinnostaisi muutenkaan lukea Trump-juttuja päivittäin.
Trumppia ja tosi-tv pissisten perseitä. Siinä median tarjonta vuonna 2017.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ihan porsaalta näyttää tossa ruokailu kuvassa.
Kuinka moni näyttää fiksulta ja filmaattiselta syödessään? Donny haluaa selvästi nauttia elämänsä viimeisistä vuosista syömällä juuri sitä, mikä hänelle maistuu. Oikeaoppisestihan tuo salaattikastikepullon kuuluisi kala- ja äyriäispitoisiin salaatteihin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei muuta enää keksitä. Eikä sitä YLE:ä kannata enää avata ollenkaan missään muodossa.
Ai ei keksitä? Juurihan lähipäivinä on noussut taas vaikka mitä puheenaiheitta herra presidentistä.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin ruokailutavat pöyristyttivät - tuhdisti majoneesia, runsaasti kastiketta ja överi jälkiruoka
Ei päivää ilman Trump-dissausta. Itse olen jo pitkään kääntänyt Ylen uutiset toiselle kanavalle jos siellä mainitaan Trump. En jaksa enää tätä sonnanjauhamista hänestä. Trump sitä, Trump tätä.. milloin on ruma solmio, milloin mitäkin. Ehkä siellä on seassa aihettakin, en tiedä kun en jaksa enää seurata.
Ketään presidenttiä ei ole koskaan jahdattu näin verisesti kuin Trumpia. Ymmärrän, ettei hänen mielipiteensä mielytä kaikkia, mutta ei median toimintakaan mitään asiallista ole.
Kukaan muu presidentti ei ole antanut nain paljon aihetta. Joka paiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhut kyllä palturia. Kyse on siitä, millaiset välit on mediaan ja kuka sitä mediaa rahoittaa. Obaman lennokki-iskut saivat huomattavasti vähemmän huomiota kuin Trumpin isku Syyriaan. Ja rohkenen epäillä, ettei Clintonin Saudeista saamaa vaalirahoitusta ja siten myös yhteyksiä retosteltaisi mediassa yhtä suurella intohimolla kuin Trumpin väitettyjä (ja ehkä todellisia) kytköksiä Venäjään.
En sano sillä, etteikö asioista pitäisi kirjoittaa - tietysti pitää. Toivoisin vaan jonkinmoista puolueettomuutta asiaan.
Joo, itse luen kyllä Yleä, mutta suodatan suuren osan "uutisista". Otan aina myös huomioon punavihreän kuplan, jossa toimittajista suurin osa elää. Trump ajojahti on ihan pyöristyttävää.
1. USA:n presidentin valtaoikeuksiin kuuluu se, että hän voi sanoa irti vaikka FBI:n pääjohtajan.
2. Tiedot, joita Trump vuosi Venäjälle: terroristit voivat käyttää tietokoneita, ja rakentaa pommin näiden sisään. Oliko tämä jotain salaista tiedustelutietoa? :D
3. Sisäpiiriväitteestä kohu Trumpista: tuijottaa kylpytakissa TV:tä kaikki yöt, no mitä v*tun väliä? Katson minäkin välillä televisiota kylpytakissa?
4. En jaksa enää :D Muutan johonkin luolaan.
5. Muutenkin uutisten taso Suomessa on ihan naurettavaa, kannattaa seurata kansainvälisiä medioita, että saa vähän jotain vertailukohtaa, ja parempia "uutisia" kuin "Näin yllät pyykimään pyllysi ja jaksat lemmiskellä", mitä v*ttua nyt taas? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhut kyllä palturia. Kyse on siitä, millaiset välit on mediaan ja kuka sitä mediaa rahoittaa. Obaman lennokki-iskut saivat huomattavasti vähemmän huomiota kuin Trumpin isku Syyriaan. Ja rohkenen epäillä, ettei Clintonin Saudeista saamaa vaalirahoitusta ja siten myös yhteyksiä retosteltaisi mediassa yhtä suurella intohimolla kuin Trumpin väitettyjä (ja ehkä todellisia) kytköksiä Venäjään.
En sano sillä, etteikö asioista pitäisi kirjoittaa - tietysti pitää. Toivoisin vaan jonkinmoista puolueettomuutta asiaan.
Minkalaista "puoluettomuutta" odotat medialta joka raportoi etta amerikkalaisia reporttereita ei paastetty huoneeseen kun presidentti kutsui venalaiset Valkoiseen Taloon?
Trumpin ongelmat johtuvat pitkään jatkuneesta yökastelusta, josta häntä rangaistiin fyysisesti.
On tosiaan ennenkuulumatonta jahtaamista. Eivätkö ne mollaajat yhtään häpeä? Näkisivät itsensä ulkopuolelta miten lapsellisia ovat.
Ei yllätä. 🐷(Loukkaus possua kohtaan.)
No kyllähän ihmisen naamasta näkee miten paskasti se syö vääriä luonnottomia kemikaalintäytteisiä ja keinotekoisia mättöjä. Pätee 90% muihin EUn ja USAn paviaaneihin. Ja etenkin teihin sokerilutkiin.
Jos Trumppi luuli, ettei muut halua syödä ranskiksia ja majoneesia, niin sehän on häneltä päinvastoin ajattelevaista.
Ihan virkeältähän päälle seitsemänkymppiseltähän tuo vaikuttaa, vaikka Pekka Puskan mielestä koko ukon pitäis teoriassa olla jo kolesterolista tukossa.
Taidankin lähteä tästä yöMackiin.
Ette ilmeisesti seuraa muun maailman mediaa, jos Yle on mielestänne tässä se pahin mollaaja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, itse luen kyllä Yleä, mutta suodatan suuren osan "uutisista". Otan aina myös huomioon punavihreän kuplan, jossa toimittajista suurin osa elää. Trump ajojahti on ihan pyöristyttävää.
1. USA:n presidentin valtaoikeuksiin kuuluu se, että hän voi sanoa irti vaikka FBI:n pääjohtajan.
2. Tiedot, joita Trump vuosi Venäjälle: terroristit voivat käyttää tietokoneita, ja rakentaa pommin näiden sisään. Oliko tämä jotain salaista tiedustelutietoa? :D3. Sisäpiiriväitteestä kohu Trumpista: tuijottaa kylpytakissa TV:tä kaikki yöt, no mitä v*tun väliä? Katson minäkin välillä televisiota kylpytakissa?
4. En jaksa enää :D Muutan johonkin luolaan.
5. Muutenkin uutisten taso Suomessa on ihan naurettavaa, kannattaa seurata kansainvälisiä medioita, että saa vähän jotain vertailukohtaa, ja parempia "uutisia" kuin "Näin yllät pyykimään pyllysi ja jaksat lemmiskellä", mitä v*ttua nyt taas? :D
Ja nämä asiat huomannut ja niistä huomauttava leimataan oitis Trumpin kannattajaksi samojen sekopäiden toimesta jotka journalismin tuolle tasottomalle tasolle ovat vetäneet.
Sitten ihmetellään uskottavuusongelmaa ja leimataan puolestaan ne ihmiset jotka eivät enää usko, vähintään Putinin palkkasotureiksi.
Elin läpi kylmän sodan ja pidin sen lieveilmiöitä aikanaan vainoharhaisina, mutta ei se ollut mitään nykymenon rinnalla, hulluutta potenssiin kymmenen.
Minkälaiset otsikot Suomessa saisi, jos TP Sauli Niinistö tarjoaisi toimittajien päivällisillä vieraille eri ruuat kuin itselleen? Trump on itse itsensä pahin vihollinen. Vaikuttaa täydeltä tomppelilta. Pelottavaa, että sellainen on maailman vaikutusvaltaisimman maan päämies.
Ps. Nämä jutut saavat Trumpin vain näyttämään toopelta. Potkut tulee sitten valtionpetoksesta oikeudessa. Vuoden 2018 vaalien jälkeen viimeistään, kun demokraatit saavat enemmistön.
Tuo nyt on täysin turhaa, koska Usassa puidaan nyt oikeasti isoja ja vakavia kysymyksiä Trumpin presidenttiydestä.