Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit on jotenkin epänormaaleja. Heidän lapset ei halua leikkiä muiden naapuruston lasten kanssa

Vierailija
17.05.2017 |

Kun muiden perheiden jälkikasvu remuaa pitkin metsiä ja kallioita, niin nämä hienohelmat istuu isin ja äidin kanssa sisällä tekemässä läksyjä, lukemassa kirjoja ja soittamassa jotain pianoa!

Johan tollasille nauraa harakatkin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauhistus.

Vierailija
2/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutte Malmilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sellaiset kokemukset ettei lapset paljon ulkona leiki, muuta kuin kesällä, yleensä ollaan ne puistojen ainoat käviät.

Vierailija
4/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kiikarit, joilla näkee seinän läpi vai miten voit tietää, mitä naapurisi tekevät kotonaan?

Vierailija
5/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Muumilaakson Vilijonkalta.

Vierailija
6/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan meidänkin naapuri luulee :D :D Lasten parhaat kaverit asuu kauempana, kyläilevät kyllä usein. Leikkivät myös ulkona usein ja tekevät kaikkea mitä lapset yleensä tekee. Mutta ovat tykkäävät myös mm lukea ja soittaa. Kyseisen naapurin lapset totta tosiaan remuavat pitkin metsiä, toisten pihoja, ihan missä tahansa tekemässä ihan mitä tahansa, rikkomassa milloin mitäkin. Koskaan "eivät ole mitään tehneet". Kun tulevat meille, yleensä vaatteet on niin likaiset ettei niitä ole pesty moneen viikkoon, hiukset likaiset, ovat nälkäisiä jne. Itse olen vähän sitä mieltä että olemme vähän hmm.. normaalimpia kuin nämä naapurit, mutta todella uskon että naapurin mielestä kaikki muut ovat epänormaaleja jos eivät anna 2-vuotiaan kulkea autotien vieressä yksin naapuriin pimeässä ilman heijastinliivejä, tai jotain vastaavaa. :D

Vierailija
7/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan meidänkin naapuri luulee :D :D Lasten parhaat kaverit asuu kauempana, kyläilevät kyllä usein. Leikkivät myös ulkona usein ja tekevät kaikkea mitä lapset yleensä tekee. Mutta ovat tykkäävät myös mm lukea ja soittaa. Kyseisen naapurin lapset totta tosiaan remuavat pitkin metsiä, toisten pihoja, ihan missä tahansa tekemässä ihan mitä tahansa, rikkomassa milloin mitäkin. Koskaan "eivät ole mitään tehneet". Kun tulevat meille, yleensä vaatteet on niin likaiset ettei niitä ole pesty moneen viikkoon, hiukset likaiset, ovat nälkäisiä jne. Itse olen vähän sitä mieltä että olemme vähän hmm.. normaalimpia kuin nämä naapurit, mutta todella uskon että naapurin mielestä kaikki muut ovat epänormaaleja jos eivät anna 2-vuotiaan kulkea autotien vieressä yksin naapuriin pimeässä ilman heijastinliivejä, tai jotain vastaavaa. :D

Jatkoa vielä :

Omasta puolestani muut saavat elää niinkuin haluavat. Mutta oli ihan pakko kommentoida kun voisin juuri kuvitella (olen kuullut) meidän "normaalin" naapurin puhuvan näin..

Vierailija
8/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojalle piti ostaa sellanen kapearenkainen pyörä, millä ei saa ajaa metsäpoluilla ja sepelillä. Sellaisissa kireissä disko shortseissa kekkuloivat niillä pyörillänsä :(

Ei ole ihan normaalia

Ap

Vierailija
9/9 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pojalle piti ostaa sellanen kapearenkainen pyörä, millä ei saa ajaa metsäpoluilla ja sepelillä. Sellaisissa kireissä disko shortseissa kekkuloivat niillä pyörillänsä :(

Ei ole ihan normaalia

Ap

Normaali onkin yliarvostettua. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi