Mikä on hauskin avaus minkä muistat lukeneesi täällä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kansakuntaa päin hoiperteleva kioskinmyyjä umpikujassa:)
Myyjä oli kaiken lisäksi till in tallin.
Nämä ryhmäytymisleikkijutut on kaikessa kauheudessaan naurattaneet. Samoin ne oudoimmat treffikumppanit.
Jostain ehkä toiselta palstalta muistan hämärästi ketjun, jossa ihniset olivat kyllästyneet puolisonsa kuorsaamiseen.
No ei ole varmasti hauskin kaikista mutta eilen nauroin puuppaavalle lapselle.
Pesettekö jauhelihan ennen ruoaksi valmistusta?
On ollut jotain, mikä on naurattanut vedet silmissä, mutta nyt en niitä muista.
Se kun joku rivitalossa asuva wt-muija kertoi miehensä riidelleen naapurin kanssa ja uhosi täällä rinta rottingilla, että kylläpä naapuri sen jälkeen hiljeni kun mies oli mennyt omalle takapihalle tekemään kataa. (Kata on karatessa tehtäviä liikesarjoja)
Nauroin silloin niin että vesi tuli silmistä. Saattoi olla provokin. Meillä on hyllyt väärällään pojan karatepokaaleita ja ehkä sen takia huvitti mua jotain muuta enemmän😄😄
Otsikko joka antoi ymmärtää että tulossa on joku tosi skandaalinomainen juorukertomus mutta sitten itse viesti olikin: odottakaa, käyn laittamassa kalan uuniin ja kerron sitten.
Sama jatkui vielä hyvän aikaa. Ap:n viestien välillä oli aina minuuttien tauko. Milloin huhuili onko nyt ihmiset varmasti kuulolla, milloin pahotteli kun oli unohtanut laittaa uunin päälle ja oli joutunut menemään takaisin keittiöön.
Samaan aikaan yleisön viestit kävi yhä hermostuneemmiksi.
Telakoituuko miehesi saunaillassa?
Vierailija kirjoitti:
Se kun joku rivitalossa asuva wt-muija kertoi miehensä riidelleen naapurin kanssa ja uhosi täällä rinta rottingilla, että kylläpä naapuri sen jälkeen hiljeni kun mies oli mennyt omalle takapihalle tekemään kataa. (Kata on karatessa tehtäviä liikesarjoja)
Nauroin silloin niin että vesi tuli silmistä. Saattoi olla provokin. Meillä on hyllyt väärällään pojan karatepokaaleita ja ehkä sen takia huvitti mua jotain muuta enemmän😄😄
Mutta onkos teillä Rothwaaler Timiä?
Naapuri hankki taostelukoiran tjsp. Hilarious.
pesen pimpulilla vessan hanat, mies joka halusi vessanpönttöön kalakuvioisen renkaan, naapurin uhkaava koira.
Yli kymmenen vuotta sitten ketju jossa linnanjuhlien osallistujat kirjoittelivat vastaanotolta. En ole löytänyt ketjua haulla.
Se naapurin koira, joka katsoi uhkaavasti aidan takaa oli aika hyvä. Klassikko on myös mitä koruja käytät tamponin narussa ja üesetkö jauheNLihan ennen kypsennystä.
200g makaronilaatikkoa per häävieras :D
Se, voiko joku tehdä mulle Munsalan kansallispuvun. Nauroin niin, että räkä roiskui.
"Pojalle nimeksi -Matti. Eli mikä sopisi tuohon"
Tähän mä palaan uudestaan ja uudestaan, ja aina naurattaa!
Mitä kummallista lääkäri on kirjoittanut sinusta tms. Nauroin vedet silmissä muutamille jutuille, suosikkinani on edelleen "potilaalla on aina ollut marsuja".