Narkkari kämppis
Aiheena siis otsikko. Kämppis tilailee itselleen milloin mitäkin asuntoomme omalla nimellään ja vielä ei ole kärähtänyt. Vetelee kuitenkin kaikenlaista ja aika usein. Muutin vuosi sitten ja emme ole entuudestaan tuttuja ja nytkin lähinnä puhumme kohteliaasti toisillemme, muttemme varsinaisesti tunne emmekä ole ystäviä. Ihan mukava, rento tyyppi kuitenkin eikä piikitä mitään tai sekoile, lähinnä kai jotain psykedeelejä ja "rauhoittavia".
Olen muuttamassa vasta talvella kun saan takuuvuokran kerättyä ja kysymys kuuluukin näin. Jos kämppis jää kiinni ja oletetusti tulisi kotietsintä tai vastaava ja asunnosta löytyy huumeita. Voiko siitä seurata mitään minulle? Huumeiden hallussapito tai vastaava? En itse siis käytä mitään. Seuraisiko siitä silti jotakin, koska en ole esimerkiksi käräyttänyt kämppistäni? Huumeet hän pitää omassa huoneessaan (en tosin tiedä onko olohuoneessa tai keittiössä, en ole nähnyt). :/
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä Ilmianna. Narkkari kun jää kiinni, niin poliisi alkaa selvittää myös keneltä se huumeensa ostaa ja muutenkin penkoa lisää ihmisiä narautetuksi. Ja kyllä ne piripäät ekana epäilee kämppistä, ja varmasti myös kostavat. Jos käräytät, erittäin todennäköisesti menetät vielä sormesi.
Tässä taisi olla kyse happopäähipistä, eikä pirivieteristä.
Samat diilerit niitä kaikkia aineita silti jakelee. T: Nistin exä.
Höpö höpö. Suomessa on aika yleistä kasvatella kukkaa ikkunalaudalla ja monet käyttävät esimerkiksi tiettyjä sieniä tai kasveja psykedeeleinä. En itse asiassa tunne yhtä ainuttakaan ihmistä joka olisi ikinä ostanut diilereiltä ja monenmoista pölypäätä kuuluu lähipiirin. (itse taas en käytä edes alkoholia, ei ole meikäläisen juttu tuollaiset todellisuutta muuttavat aineet)
Noi psykoosi-puheet olivat täyttä huuhaata asiaan perehtymättömiltä ihmisiltä. Älä pelkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä luulee joskus ostaneensa asunnon paremmalta alueelta ja neliöhintaa on. Sitten selviää, että joku säätiö omistaa pienen huoneiston samasta rapusta, minne majoitetaan kuntoutuvia narkomaaneja. Mikä käytännössä tarkoittaa, että discoilta jatkuu nonstoppina.
Melkoista arpapeliä on. Kun muutin Pajamäkeen Helsinkiin niin pari varakkaampaa ystävää sanoivat etteivät ikinä haluaisi asua ydinkeskustan ulkopuolella missään hikisessä lähiössä. Toinen osti kämpän Kampista ja toinen Ullanlinnasta. Kampissa (390 000 e) asuvan ystävän naapuri narkkari ja neuloja löytyy milloin mistäkin. Ullanlinnassa (n 300 000 e) asuvalla on yläkerrassa naapurina usein juhliva pariskunta ja seinänaapuri on keski-ikäinen stalkkerimies.
Oma taloni on kuolemanhiljainen. *vahingoniloa*
Luulis toisaalta, että kaikki Pajamäessä pajauttais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille varmuuden vuoksi ettei itselle koidu harmia.
Narkkarikämppiksen ilmiantaneena voin sanoa että harmia koitui. Ei mua huumeiden käytöstä tai hallussapidosta epäilty, mutta ex-kämppiksen ja kavereidensa raivo oli melkoinen, samoin pelko kostosta. Ei ne koe tekevänsä mitään väärää.
Mistä saivat tietää, että käräytit? Ei ole oikein sekoilla kimppakämpässä, mutta ei siitä kantelukaan. Oikein kantelupukeille, jos joutuvat pinteeseen. Aikuiset ihmiset voivat ratkoa tuollaiset asiat ilman mitään poliisejakin.
Eli sinä et käräyttäisi pedofiiliä,koska vasikointi on väärin?
A. Vasikointi on termi lavertelulle rikoksista joissa on ITSEkin ollut mukana. Ei suinkaan sivullisen, uhrin tms. toimintaa. B. Pedofilia ei ole uhriton rikos. Psykedeelien käyttäminen on. Aika erikoinen moraalikäsitys, jos tosissasi vertaat lasten hyväksikäyttämistä hipin psykedeelikokeiluhin..
Vierailija kirjoitti:
Noi psykoosi-puheet olivat täyttä huuhaata asiaan perehtymättömiltä ihmisiltä. Älä pelkää
Eihän se yleistä olekaan, mutta toisaalta kaks frendiä saanut psykoosin pilvenpoltosta.
Jos teillä on selkeästi omat jaetut tilat siellä ja sinun puolellasi ei mitään laitonta ole, niin sinua ei voida syyttää mistään. Tästä ennakkotapauksena juttu, jossa kämppis kasvatti huoneessaan kannabista ja poliisin saapuessa tila voitiin selkeästi rajata hänen alueekseen, jonne toisella asukkaalla ei ollut asiaa. Ellet sitten saa jotain narkkarikostajaa ovellesi, mikäli kämppis hoksaa, että sinä olet ilmiannon takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se yleistä olekaan, mutta toisaalta kaks frendiä saanut psykoosin pilvenpoltosta.
Ei ole tieteellisesti todistettu että kannabis aiheuttaisi psykoosia.
Väitteitä on mutta mitään todistetta tai samalaista todistetta kuten alkoholin aiheuttamasta psykoosista ei ole.
Käyttö voi laukaista piilevän psykoosin (epäillään) mutta samalla tavalla sen voi laukaista myös avioero tai runsas kahvin käyttö.
Eli psykoosi on vain yksi keksitty tekosyy jota ei ole tieteellisesti todistettu missään.
Siksi epäilen että valehtelet tai sitten näille ystävillesi on valehdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en nukkuisi öitäni kovin rauhallisesti, jos tietäisin samassa asunnossa majailevan jonkun psykedeelejä nappailevan. Psykoosi päälle ja se on sun finito, kun näkee jonakin mörkönä. Keittiöveitsi on kotiolosuhteissa yleisin surma-ase.
Et taida tietää miten psykedeeliset päihteet vaikuttavat?
Itse en huumeisiin koske pitkällä tikullakaan, mutta riittävän monta kertaa on tullut nähtyä, kun joku flippaakin tripeiltään ja sieneiltään.
Itse tunnen kahdeksan pössyttelijää ja vauhdin tai opiaattien ohessa vetävää, joilla on kaikilla puhjennut skitsofrenia. Nuoria miehiä. Viitsiikö sitä nyt riskeerata ja testata onneaan?
Vierailija kirjoitti:
Lol. Ei tämän ketjun mukaan. Alat varmaan ilmoittelemaan ketjun viestejä poistoon.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2872874/aiheuttaako-kannabis-jollekkin-m…
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on selkeästi omat jaetut tilat siellä ja sinun puolellasi ei mitään laitonta ole, niin sinua ei voida syyttää mistään. Tästä ennakkotapauksena juttu, jossa kämppis kasvatti huoneessaan kannabista ja poliisin saapuessa tila voitiin selkeästi rajata hänen alueekseen, jonne toisella asukkaalla ei ollut asiaa. Ellet sitten saa jotain narkkarikostajaa ovellesi, mikäli kämppis hoksaa, että sinä olet ilmiannon takana.
Kämppiksistä en tiedä, mutta laitosolosuhteissa on ihan tavallista kätkeä kamaa toisten osastolle tai jopa kaappeihin, ettei ratsatessa jää itse kiinni. Toinen on autuaan tietämätön touhusta.
Ilmoita vuokran antajalle. Kaverisi varmasti saa häädön moisesta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille varmuuden vuoksi ettei itselle koidu harmia.
Narkkarikämppiksen ilmiantaneena voin sanoa että harmia koitui. Ei mua huumeiden käytöstä tai hallussapidosta epäilty, mutta ex-kämppiksen ja kavereidensa raivo oli melkoinen, samoin pelko kostosta. Ei ne koe tekevänsä mitään väärää.
Mistä saivat tietää, että käräytit? Ei ole oikein sekoilla kimppakämpässä, mutta ei siitä kantelukaan. Oikein kantelupukeille, jos joutuvat pinteeseen. Aikuiset ihmiset voivat ratkoa tuollaiset asiat ilman mitään poliisejakin.
Entä lapsen tasolle jääneet kamanaamat?
Psykedeelikämppis varmaan joo pyytää anteeksi ja lopettaa sienestämisen, kun kämppis vaan nätisti pyytää...
Tiedän tapauksen jossa oli kämppiksiä ja yksi kärähti kasvattelusta. Poliisi jututti viatontakin mutta uskoi kyllä ettei liittynyt mitenkään tähän tapaukseen. Eli voit olla huoleta mielestäni. Ja voithan esittää ettet tiedä mitä kämppis puuhailee. Suljettujahan ne kirjeetkin on. Mutta vaikka tietäisit niin ei ole sun asia.
Mä lähinnä pelkäisin että itseltä alkaa tavaraa katoamaan. Jollain sen kämppiksen on käyttönsä rahoitettava. Ei varmaan käy töissä?
Ei kyllä ole harvinaisia psykoosit :D suurin osa mt-eläkenuorista on juurikin kokenut psykoosin ja siksi eläkkeellä. Ei masennuksesta eläkkeelle pääse.
Ja psykedeelit kyllä saa näkemään halluja. Jos jotain suomisieniä vetää niin ei välttämättä, mutta hyvinkin kun meksikolaisia tai muita vahvempia saa. Ja pilvi on yleisin joka laittaa paranoijat päälle selvinpäinkin.
-kuntoutuja joka tuntee nämä tyypit ja piirit.
Ei ne huumeet mitään lääkkeitä ole.
Tästä on monta kertaa jauhettu, että nykyisillä jalostetuilla kasveilla THC-pitoisuudet ovat ihan eri luokkaa verrattuna johonkin Woodstock-aikoihin. Tarkkana saa olla. Psykoosi voi vaania nurkan takana ketä tahansa milloin tahansa. Ei kysy aikaa tai paikkaa. Siinä tilassa saattaa kaveri näyttäytyä uhkaavana vihollisena tai pitää hypätä parvekkeelta. Yksi tuttu selvisi. Tosin pyörätuolissa puoli vuotta ja toinen puoli naamasta murskana hampaineen päivineen. Käyttö jatkui, koska nisti.
Eihän jakele ja tämä ap:n kämppis tilailee netistä tutkareita jne. Piripäät ei hapoilla tee yhtään mitään. Se pitäisi nistin exän tietää. T: ex-nisti