Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en jaksa enää kissaa

Vierailija
17.05.2017 |

Olen vakavassa masennuksessa. Yksin ja köyhä. Kissa on tosi outo ja sosiaalinen. Aina kun mulla paha kausi, alkaa tehdä tuhojaan. Lisäks paskoo ja kusee lattioille. Se oli mulle rakas, mut nyt haluan vain hylätä sen metsään.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ja mukava ihminen. Eläimet ovat aina olleet tärkeitä, koska olen kaltoinkohdeltu. Kissa on todella puuhakas ja rakastaa ihmisiä. Lapsiakin paljon. Kolmevärinen eli kilpikonna. Tyttö, nimeltä Helmi. N 7 v.

hiekka-astian puhdistan. Rahapulan vuoksi nyt Pirkka hiekkaa. Ja paskat tuli siitä.

ap

kiitos kun edes kuuntelette suruani!

Vierailija
22/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kissa reagoi oloosi. Kuulostaa stressi käytöksestä. Kissalle olisi parhaaksi etsiä uusi koti. Tai voisiko joku vaikka vanhempasi hoitaa kissaa luonaan noi vaikeat ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vastailko näihin paskoihin provoihin

Vierailija
24/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa selviää hyvin pihalla näillä keleillä, vie metsään vaan.

Vierailija
25/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuussa asun. Olen tunne-elämältään epävakaa, siksi tämä tällaista. Nyt muutakin.

kissa on tosiaan puuhakas, nokkela ja osaava. Tylsistyy kanssani. Siksi varmaan tekee tuhoja. Lojun ja nukun vain.

ap

Ei tylsistynyt, vaan huomaa että sinä olet masentunut ja yrittää auttaa. Huomaatko kuinka teet edes jotain hyödyllistä, kun siivoat kissan tekemiä tuhoja? Eläimet reagoivat herkästi omistajansa apaattisuuteen ja yrittävät saada edes jotain reaktiota irti omistajasta. Näköjään se on hyvin toiminut.

Vierailija
26/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kissan laatikko.

Vierailija
27/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa on sisäsiisti, mutta en silti jaksais sitä, kun oon masentunut. Se on kuiteskin niin vanha, että pitää vaan sinnitellä, turha sitä on enää mihinkää antaa.

Vierailija
28/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa ottaa kissan, joka paskoo ja kusee lattialle? Tervekin ihminen sellaisesta väsyy ja saa mielenterveysongelmia.

-Ei ap

Näköjäänn ainakin 15 alapeukuttajaa on valmiita ottamaan lattialle kusevan ja paskovan kissasi omakseen. Jospa laittaisivat tähän yhteystietonsa, niin pääsisit kissasta eroon heti huomenna :)

Vierailija
29/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipäs olekaan mikään provo! Voiko kenenkään kaaliin mahtua, et jollain voi oikeasti olla raskasta! Ja tehdäänhän niitä oikeita itsemurhiakin!

Vierailija]Älkää nyt vastailko näihin paskoihin provoihin[/quote]

ap

mirrim@hotmail.fi

vain asialliset kirjeet

Vierailija
30/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi olla ihan sisäsiisti, kun saa kaksi laatikkoa ja laadukasta hiekkaa ja ihmisen joka pitää laatikot siistinä ja kissaa hyvänä.

Ap ei varmaan hoida kissan vessaa hyvin sillä kissa on siisti eläin.

Ei masentunut jaksa.

Vierailija
31/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikko on hyvin hoidettu. Kissa pissaa heti kun on yksin. Kakat tuli Pirkka -hiekasta.

Vierailija
32/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko ap apua ottamaan yhteyttä paikalliseen tahoon joka voi hakea kissan pois? Sillä vain, että itse en masentuneena kykene soittamaan mihinkään (jos koskee omia henkkoht asioitani). Jos sinäkään et pysty niin voin laittaa sulle sähköpostia, voit antaa tietosi ja soitan puolestasi. Tietysti näin netissä tämä kuulostaa epäilyttävältä, haluaisin vaan että sun olo helpottaisi kun et kerran jaksa huolehtia kissasta, ja että kissa pääsisi sille sopivaan ympäristöön, se ei kaikesta päätellen voi tällä hetkellä hyvin.

T: se espoolainen jolla valitettavasti nyt liian pitkä matka hakemaan kissaa

Vierailija
33/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö kissasi hiekkalaatikosta huolta? Kyllä minun kissani näyttää mieltä jos sen hoidon unohtaa....paskat minuakin odottaa jos olen ollut pidempään poissa. Huutaa heti ovella jo rapsutuksia ja huomiota. Kyllä alennut todella alas jos viattoman eläimen noin hylkäät. Siivoan kolmesti päivässä laatikon. Veden vaihdan joka päivä. Ruokakupin pesen joka toinen päivä. Välillä pakasteseitiä/tonnikalaa ettei aina samaa kaupan pussiruokaa. On leluja, vedän esim aamutakin narua pitkin kämppää. Vie se valjaissa ulos , niin pääset itsekkin pois kämpästä. Pese se laatikko kloritella....tykkäävät hajusta.

Vierailija
34/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mnua saa auttaa.

haluan vain kuolla pois, kissa on nyt tosi paha taakka. Koska on vaativahoitoinen.

ap

Vierailija
35/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa on sisäsiisti, mutta en silti jaksais sitä, kun oon masentunut. Se on kuiteskin niin vanha, että pitää vaan sinnitellä, turha sitä on enää mihinkää antaa.

Mä en kestä näitä "mutku oon masentunut"- vinkujia. Joo, itselläkin diagnoosina vaikea-asteinen masennustila ilman psykoottisia oireita, ollut jo pari vuotta. Hylkäsinkö koirani metsään sen vuoksi? En. Ei se sen lemmikin vika ole.

Kyllä mä tiedän miltä tuntuu maata elävänä zombiena sängyssä, tuijottaa kattoon ja arpoa mikä olisi se paras keino tappaa itsensä. SILTI lenkitän koiraani, siivoan, näen ystäviä ja hetkittäin jopa elän muullakin kuin oluella ja pakastepizzalla.

Sori, ärsyttää vaan niin kovin nää "mutku masennus". No guess what, et ole ainoa.

Vierailija
36/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa ottaa kissan, joka paskoo ja kusee lattialle? Tervekin ihminen sellaisesta väsyy ja saa mielenterveysongelmia.

-Ei ap

Näköjäänn ainakin 15 alapeukuttajaa on valmiita ottamaan lattialle kusevan ja paskovan kissasi omakseen. Jospa laittaisivat tähän yhteystietonsa, niin pääsisit kissasta eroon heti huomenna :)

Mä en vielä ole tavannut kissaa, joka ei olisi oppinut sisäsiistiksi, vieläpä aika helposti. Laatikko sopivassa paikassa, hyvää kissanhiekkaa ja säännöllinen siivous, niin katti ei muualle edes suostu tarpeilleen. Lisäksi sen verran virikettä ja seuraa, ettei kissan tarvitse hakea huomiota pissaamalla lattialle. Siinä mielessä aloittaja voi siis olla levollisin mielin, kissa oppii kyllä uudessa kodissaan tavoille.

Vierailija
37/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen elämästä ei voi tietää. Vakavasti masentunut ei jaksa nousta edes sängystä, saati käydä ystävien kans kaljalla.

Vierailija
38/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kodissa on nyt kaksi pahoinvoivaa, ap ja kissa. Anna ap kissa pois eläinyhdistykselle tai muualle, jossa se saa huomiota ja virikkeitä. Kissasta luopuminen ei ole tässä tilanteessa epäonnistumista vaan vastuullinen teko. Mutta mihinkään metsään tai motarille et kissaa jätä.

Keskity ap sitten itseesi ja terveyteesi. Ota täällä tarjottu apu vastaan. Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
39/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä kissa ulos, äläkä ota sitä enään sisälle. Kyllä se uuden kodin löytää kun menee jonkun ihmisen oven taakse moukumaan. Kissa selviää kyllä luonnossakin. Kuten leijonat, gepardit, puumat ja muutkin selviää, ovat kissaeläimiä nekin.

Vierailija
40/45 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarkista sähköpostisi. Mieti onko kissasta luopuminen se mitä haluat, ja huolimatta siitä mitä päätät tehdä kissan suhteen, yritä hankkia itsellesi apua. Toivoisin että kerrot tänne miten asia kissan suhteen etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi