Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussikuski kaahaa ihan hirveää vauhtia, olen kyydissä!!

Vierailija
17.05.2017 |

Pelottaa ihan saakelisti että kohta koko auto kaatuu, tai joku jää alle tms. Saatanan hullu!! Tyyttäilee vain muille ja äsken ei ehtinyt pysägtyä edes pysäkille vaikka joku painoi stop, kun ei ehtiny jarruttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki?

Vierailija
2/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena muistan tapauksen kun olin menossa lapsuudenkotiini käymään ja ihan suomalainen bussikuski jonka kyydissä olin kaahasi todella kovaa. Jopa takapenkin nuoret pojat säikähtivät kaahausta. Kuski vaan naureskeli tempulleen. Hengissä selvittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Itse oon ollut bussissa, jossa kuski tekstasi ajaessaan 100 alueella ja muutenkin ajoi kuin kaistapää. Se bussi oli aina päätepysäkillä varttia aikataulua edellä. Oispa jännä tietää, kuinka moni jäi pysäkille jos on koettanut tulla kyytiin jostain muualta kuin niiltä kolmelta bussiasemalta joissa pysähtyi varmasti sillä 170km välillä.

Vierailija
4/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Miten ajattelit av:lle kirjoittamisen auttavan tässä asiassa..?

Vierailija
5/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti reklamaatiota bussifirmaan. Ota vaikka videokuvaa kaahailusta ja liitä se viestiin. Esimies tuskin arvostaa kaahailijaa.

Vierailija
6/6 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena muistan tapauksen kun olin menossa lapsuudenkotiini käymään ja ihan suomalainen bussikuski jonka kyydissä olin kaahasi todella kovaa. Jopa takapenkin nuoret pojat säikähtivät kaahausta. Kuski vaan naureskeli tempulleen. Hengissä selvittiin.

Miten bussikuskin syntyperä liittyy mihinkään? Onko kaahaaminen vähemmän vai enemmän vaarallista?