Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nähdä Robinin!

Vierailija
17.05.2017 |

MISSÄ!? Keikkoja ei lasketa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa se, että ihmiset haluavat seurata julkkisten elämää yli-innokkaasti. Juurikin tätä kaupungilla parveilemista ja seuraamista en ymmärrä. "Julkkiksetkin" ovat vain ihmisiä, ja hekin käyvät kaupoissa, kahviloissa, huvipuistoissa, ravintoloissa...

Tietysti, oman idolin näkeminen oikeassa elämässä voi tuntua olevan kuin unesta. Siltikään, he eivät ole jumalia, ja jatkuva vainoaminen ja osoitteleminen voi käydä välillä ahdistavaksi ja rasittaa. Aina ei ole parhaassa mahdollisessa kunnossa yhteiskuvaa varten.  Toivoisin, että ihmiset antaisivat tilaa julkkiksille. Onneksi Suomessa asiat eivät vielä ole liian vakavia sen suhteen.

Vierailija
22/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Robin itseasissa olla miten rauhassa olla innokailta seuraajiltaan?

Ainaki itse on sanonut ja antanut sen kuvan että ainakin Turussa hän saa olla yllättävän rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainaki itse on sanonut ja antanut sen kuvan että ainakin Turussa hän saa olla yllättävän rauhassa.

Mä vasta luin instasta, ku joku nuorehko päiväkodin täti hehkutti juosseensa Robinin kadulla kiinni kollegansa kanssa ja olivat pyytäneet tätä Robinin koulun vieressä sijaitsevan päiväkodin kevätjuhliin..

Vierailija
24/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin Robinin muutama viikko sitten sattumalta eräässä yökerhossa. Menin rohkeasti juttelemaan ja hän osoittautuikin todelliseksi herrasmieheksi. Juttu luisti tosi hyvin ja päädyimme vielä yhteisille jatkoille. Koko yöhän siinä sitten vierähti ja täytyy sanoa että oli elämäni paras yö! Nautimme toistemme seurasta ja rakastelimme aamuun asti. Hänellä oli tosi varmat otteet sängyssä niin nuoreksi mieheksi!

Aivan varmasti. "Robin - en käy baareissa, enkä ymmärrä yhdenyönjuttuja - Packalen"

Vierailija
25/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vasta luin instasta, ku joku nuorehko päiväkodin täti hehkutti juosseensa Robinin kadulla kiinni kollegansa kanssa ja olivat pyytäneet tätä Robinin koulun vieressä sijaitsevan päiväkodin kevätjuhliin..

Meni aivan varmasti :D

Vierailija
26/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen Robinia lähes päivittäin, asuu ihan lähellä.

No onko Robin ja häneen perheensä samanoloinen kuin julkisuuskuva antaa ymmärtää?

Mitähän se julkisuuskuva sinusta antaa ymmärtää?

No mitähän, fiksu ja kohtelias ilopilleri. Sellanen siitä julkisuuskuvan perusteella tulee mulle mieleen...

Juuri sellainen hän on.

Vierailija
27/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa telkkari! Sen teennäistä, levy-yhtiön luomaa naamaa tulee täydellä syötöllä joka kanavalta...

Vierailija
28/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa telkkari! Sen teennäistä, levy-yhtiön luomaa naamaa tulee täydellä syötöllä joka kanavalta...

Meinaat, että ois kovinki eri ihminen ilman levy-yhtiötä? :D

Vierailija
29/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni tuttu oli nöhnyt hänet perheensä kanssa syömässä ravintolassa. Robin oli ollut kuulemma hyvökäytöksinen nuori mies.

Vierailija
30/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun töllöttimessä on varmaa jotai vikaa ku ei sielt kovin monelta kanavalta näy Robinii...

Vierailija
31/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Hän asuu Hirvensalossa Turussa. Sinne pääsee vain siltaa pitkin. Sinne kun menee kärkkymään, niin joskushan sen on siitä kuljettava.

Tai sitten hänen koulunsa ulkopuolelle. Onko hän tämän kevään ylioppilas? Jos on, niin lakkiaispäivä taitaa olla ainoa.

Vierailija
32/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun perusteella pitäis tehdä joku näköhavaintoja Robinista -sovellus, johon pystys aina ilmoittamaan havaintonsa.

Mielellään myös vaatteet ja sen hetkinen mielentila.

Joo ei

Vierailija
33/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Hän asuu Hirvensalossa Turussa. Sinne pääsee vain siltaa pitkin. Sinne kun menee kärkkymään, niin joskushan sen on siitä kuljettava.

Tai sitten hänen koulunsa ulkopuolelle. Onko hän tämän kevään ylioppilas? Jos on, niin lakkiaispäivä taitaa olla ainoa.

Robin ajelee autolla joka ei jää huomaamatta.

Vierailija
34/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ylioppilas viel tänä vuonna, käsittääkseni siis kulkee vielä koulussa.

Sinne siis

Vierailija
35/42 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ei livenä pidä itsestään mitään meteliä, ollaan oltu samassa koulussa ja on ihan tavallinen oppilas siellä muiden joukossa. Rauhallinen ja omien kavereidensa kanssa. Mietin välillä että onneksi edes koulussa saa olla "normaali" nuori, eikä kukaan juokse perässä ja pyydä nimmareita tai kohtele jotenkin erityisenä. Robin on kyllä ihailtava siinä mielessä, että julkisuus ei ole kilahtanut hattuun.

Vierailija
36/42 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin Robinin muutama viikko sitten sattumalta eräässä yökerhossa. Menin rohkeasti juttelemaan ja hän osoittautuikin todelliseksi herrasmieheksi. Juttu luisti tosi hyvin ja päädyimme vielä yhteisille jatkoille. Koko yöhän siinä sitten vierähti ja täytyy sanoa että oli elämäni paras yö! Nautimme toistemme seurasta ja rakastelimme aamuun asti. Hänellä oli tosi varmat otteet sängyssä niin nuoreksi mieheksi!

Tekiks se voltei?

Vierailija
37/42 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kiva ku pyydetää kaikenmaailman kissanristiäisiin ja sit vaa pitäis koittaa kohteliaasti kieltäytyä ettei sais kovin törpön mainetta. Kaikki ei vaa ymmärrä et julkkiksetki on iha tavan ihmisii jotka tarvii omaa tilaa

Vierailija
38/42 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tarkistin asian. Tekee lukion neljässä vuodessa ja on vasta ensi kevään ylioppilas. Luostarivuoren koulun liepeille siis tyrkylle.

Vierailija
39/42 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa just turussa saa olla enemmä rauhassa ku joissai pienemmissä paikoissa...

Vierailija
40/42 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin ajelee autolla joka ei jää huomaamatta.

Valkoinen i8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän