Haha! Sinne hävis nekin "helteet" viikonlopulta
Kommentit (41)
Nyt on toukokuu. Hitto mitään helteitä kaivata!
No ihan kiva kävelykeli - kyllä tässä vielä keritään hikoillakin ihan tarpeeksi kesällä. :-)
+19 ja aurinkoista näkyy olevan. Ihan jes synttärilahja.
+16 ja pilvistä, aivan ihana sää ulkoiluun:). Tosin Helsinkiin vielä tällä hetkellä luvataan +17 ja aurinkoa lauantaille. Kelpaa mulle sekin, kunhan ei tulisi tappohelteitä. Ymmärrän, että monet niitä haluaa, mulle ei sovi yhtään.
Ihan hyvältä näyttää. Pääasia että kylmät yöt loppuu.
Ei kai niitä kukaan kaipaakaan (ainakaan vielä), mutta hupaisaa että meteorologit aina "lupailee" helteitä/aurinkoista/lämpöä ensi viikolle ja sitten totuus onkin ihan muuta.
Miksi ei vain voi sanoa että samaa p*skaa säätä on tiedossa hamaan tappiin?
Vierailija kirjoitti:
+16 ja pilvistä, aivan ihana sää ulkoiluun:). Tosin Helsinkiin vielä tällä hetkellä luvataan +17 ja aurinkoa lauantaille. Kelpaa mulle sekin, kunhan ei tulisi tappohelteitä. Ymmärrän, että monet niitä haluaa, mulle ei sovi yhtään.
Korjaan: Perjantaille nuo lukemat, lauantaille Hki +14 ja pilvistä, hyvä sekin :).
Turkuun ennustetaan +20 ja pilvetön taivas.
Kyllä nyt harmittaa. Not. Jatkuisi vaan keli tällaisena max +15 asteisena.
Perjantaina +19c Hki, uskallan ehkä pistää shortsit ja lähteä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina +19c Hki, uskallan ehkä pistää shortsit ja lähteä ulos.
Mereltä kun tulee tyuulahdus niin kysyn uusiksi shortsikeleistä.
Ettekai te klikkaile niitä IS/IL sääotsikoita? Vielä varmempaa roskaa kuin tyrmäävät missit ja salarakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan yöt lämpimiä.
No ei tarvitse yhtään lämpimämpiä öitä enää olla, kun nytkin on jo niin kuuma, ettei saa nukuttua, ja ulkonakin siis sen verran lämmin ettei läpivetokaan viilennä tarpeeksi. Tai ehkä viilentäisi jos voisi pitää ikkunoita koko yön auki, mutta kiitos rööki-idioottien, se on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan yöt lämpimiä.
No ei tarvitse yhtään lämpimämpiä öitä enää olla, kun nytkin on jo niin kuuma, ettei saa nukuttua, ja ulkonakin siis sen verran lämmin ettei läpivetokaan viilennä tarpeeksi. Tai ehkä viilentäisi jos voisi pitää ikkunoita koko yön auki, mutta kiitos rööki-idioottien, se on mahdotonta.
Öisin on about nollassa. Missä siperiassa sä haluaisit asua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois vaan yöt lämpimiä.
Öisin on about nollassa. Missä siperiassa sä haluaisit asua?
Täällä on kyllä ollut useimpina öinä vähintään +5, viime yönä +7. Missä siperiassa oikein asut?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on toukokuu. Hitto mitään helteitä kaivata!
Mä en kaipaa sitä kesälläkään. Liian tuskallista. Erityisesti töiden tekeminen.
Tosi jees.