Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi päiväkodin työntekijöille?

Vierailija
17.05.2017 |

Päiväkodin kevätjuhlat ovat tulossa. Mitä lahjaksi päiväkodin työntekijöille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen askartelemat kortit, joissa toivotetaan hyvää kesää. Se riittää, oikeesti.

Vierailija
2/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas näköjään tämä aika vuodesta, kun keskustelu lahjoista alkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka, kortti tai suklaata. Jotain kulutustavaraa. Ei mitään muistoesineitä.

Vierailija
4/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostettukin kortti käy. Roskiin ne kortit menee joka tapauksessa.

Vierailija
5/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä vein nätisti paketoituna. Olivat tyytyväisiä :)

Vierailija
6/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menisivätkin jonkin ajan kuluttua roskiin, tahdon opettaa myös lapselle käytöstapoja. Päiväkodin henkilökuntaa kortilla muistaminen on ihana tapa. Lisäksi olen ostanut jonkun pienen kesäjutun. Vaikkapa kesäisen servettipakkauksen. Jotain, mikä tulee käyttöön.

Vierailija
7/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syötävää/juotavaa ja kortti.

Vierailija
8/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös he saa palkkaa työstään? Se saa luvan riittää.

Vierailija
9/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vein kaikille sellaisen pienen Pentikin hillopurkin. Pieni ja söpö lahja. Kortit tietenkin myös. Meidän lapsen päiväkotiryhmässä on lastentarhanopettaja, kaksi lastenhoitajaa ja ryhmäavustaja. Koen tärkeäksi muistaa kaikkia, eikä vain esim. lapsen omahoitajaa .

Vierailija
10/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihana ja hyvä hoito ollut sekä asiallinen käytös wttä suhtautuminen lapsiin ja vanhempiin, niin sopiva olisi esim.  joku riittävän yleinen lahjakortti. Ei siis mikään very special intialainen päähieronta tmv. 

Oma tyttöni vei kukkia kerran ja tarhantäti ei katsonut, eikä kiittänyt ,vaan otti kimpun ja jatkoi kylmän viileästi juttelua toisen LTO:n kanssa. Tähän päättyi perheessämme tarhantätien ja opettajien muistamiset.

Vierailija
11/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion viedä lapsen jäädessä kesälomalle laatikollisen Brunbergin suukkoja. Korttiin joku kiitosruno, jossa lapsi suikauttaa suukot kaikille tädeille hyvästä hoidosta. ;-)

Onko nämä muistamiset muuten "pakko" antaa kevätjuhlassa vai onko ok antaa ne myös näin myöhemmin?

Vierailija
12/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä pakollista? Itse kun en aikoinani vienyt yhtikäs mitään ja hyvin sujui silti.

Vierailija
13/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi muistamiset on antaa silloin, kun lapsi jää lomalle.

Vierailija
14/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 12, ikinä en vienyt tarhaan/kouluun mitään, vaan käytiin lapsen kanssa käsipäivää sanomassa ja kiittämässä hoidosta/menneestä lukukaudesta. Samalla toivotettiin hyvää kesää/joulua, mikä vuodenaika nyt sattui olemaan.

Vierailija
15/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt mm. juustoja ja keksejä, puutarhalta ostetun yrttitaimen, kynttilöitä.

Vierailija
16/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhonohjaajille viedään setit joissa on servetit, kertakäyttölautaset, tuikkuja ja kaksi pitkää kynttilää samaa värimaailmaa. Jos ei tule käytettyä niin kai ne jonnekin mökkikyläpaikkaan voi kesällä työntää.

Kortit tietysti.

Vierailija
17/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan ikinä mitään.

Vierailija
18/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itsetehty kortti, jotka kyllä itse säilytän <3

Vierailija
19/19 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka menisivätkin jonkin ajan kuluttua roskiin, tahdon opettaa myös lapselle käytöstapoja. Päiväkodin henkilökuntaa kortilla muistaminen on ihana tapa. Lisäksi olen ostanut jonkun pienen kesäjutun. Vaikkapa kesäisen servettipakkauksen. Jotain, mikä tulee käyttöön.

Tämä. Käytöstapoja tässä harjoitellaan. Ja autetaan lasta muistamaan hänelle tärkeitä aikuisia. Tämä "eivätkös ne saa palkkaa?" -porukka on varmaan samaa, joka ei lastensa vanhempaa muista isän-/äitienpäivänä kun "eihän se minun isä/äiti ole".

Itse vien kulutustavaraa ja lasten askartelemat kortit. Keväällä usein kukkia, jouluna suklaata/kahvia/teetä/glögiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän