Missä olette ja mitä teette juuri NYT?
Muutakuin palstailette :) Itse olin aamulla tentissä ja nyt kotona. Syön palstailen ja sen jälkeen aloitan uuteen tenttiin lukemisen.
Kommentit (30)
Olen töissä, lounastauolla aloitan prosessoimaan Sami Minkkisen luotsaaman verkkovalmennuksen maksutonta trialia, johon ilmoittauduin (ennen someraivogatea).
Istun kotona sohvalla, juon kahvia ja katson televisiosta eläinlääkäri Polia.
Istun Tampereella puistonpenkillä. Työhönottohaastattelu kohta. Asun parinsadan km päässä.
Finderella kirjoitti:
Olen töissä, lounastauolla aloitan prosessoimaan Sami Minkkisen luotsaaman verkkovalmennuksen maksutonta trialia, johon ilmoittauduin (ennen someraivogatea).
Great!
Tulin juuri verkostoitumislounaalta. Käyn ehkä hakemassa lapsen päivähoidosta ja otan bissen.
Ruokatauolla juon kahvia meidän taukotilassa. ☺ Kohta lähden siivoamaan parit vessat, jippii.
koulusiivooja
Töissä, koodaan ja testaan, yksi läppäri on viihdekäytössä.
Kotona, leivon, leivät uunissa vielä vartin ja sitten taas matka jatkuu.
Istun työhuoneessani yhdessä EU-instituutiossa ja pidän aikaista lounastuntia, koska myöhemmin en ehdi.
Kotona vapaapäivän vietossa. Tarviin alkaa vihermehun valmistukseen. En ole vielä saanut tehtyä 😶.. .😞
Yleensä teen mehun aamulla.
Jos ehdin ennen sadetta, pihalla on puuhaa myös. Pyykit ovat myös ulkonarulla :)
Nautin nyt kahden päivän vapaasta. Edellinen kahden päivän vapaa oli neljä viikkoa sitten. Neljä ykkösvapaata välissä.
Olen iloinen, etten saanut työhukin aikana aurallista migreeniä. Nuha kyllä tuli.
Mukavaa päivää :)
Töissä, toimistolla, täytän yhtä taulukkoa silmät ristissä ja piinaan työkavereita tarkistuttamalla taulukkoa. Välillä käyn tällä puolella. Kahvitaukoa odotellessa.
Kakkosasunnolla etätöissä. Illalla omaa menoa tässä kaupungissa ja töissä kiirettä niin pitää käyttää päivät ihan oikeesti työntekoon. Just tein ruuan ja nyt odottelen että kaffe valmistuu.
Omalla pihalla 26 asteen lämmössä leppeässä tuulessa istun keinussa ja palstailen. Koiranpentua siis "ulkoilutan" mutta sekin väsähti tuohon viereen :).
Kotisohvalla toipilaana rajusta flunssasta. Mitään ei jaksa tehdä vielä, mut alkaa jo pää seota tähän makaamiseen! Lienee tervehtymisen ensi merkkejä tuo...
kotona kammarin lattialla viritän tvkanavia
Tilasin juuri pizzan. Olin uimassa; tämä on kylpylä Suomen vyötärönseudulla.
Paistan pizzaa ja katon aikuisen tyttäreni kanssa jääkiekkoa. Nyt hän hyppii kattoon koska sai juuri hyviä uutisia töistä. Turun keskustassa.
Imetän lasta sohvalla. Näyttää nukahtavan, niin voin mennä seuraavaksi laittamaan ruokaa.