Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toimenpiteitä vanhentuville kasvoillesi on tehty?

Vierailija
17.05.2017 |

Yleistä gallupia! Mitä pieniä tai suuria toimenpiteitä olet tehnyt häivyttääksesi ikääntymisen merkkejä? Mikä toimi ja mikä ei? Ikäsi?

Ja jokainen jonka sormet jo syyhyävät päästä naputtelemaan jossain muodossa "En mitään, olen 59-vuotias, näytän edelleen viisitoistakesäiseltä ja tulin vain aukomaan päätäni teille kurjille kuolevaisille." voi jättää viestin kirjoittamatta koska ketään ei kiinnosta.

Itse olen kolmekymppinen, naamassa alkoi pari vuotta sitten ikääntyminen näkymään melkoista vauhtia hyvin epäesteettisen näköisesti. Olen kokeillut seuraavia:
Botox - toimii. Käyn ottamassa kaksi kertaa vuodessa silmienväliin jotta siihen pyrkivä kiukkuryppy pysyy poissa.
Täyteaineet - toimii tavallaan. Nasolabiaaleihin olen kokeillut muutaman kerran eri vahvuisia, lopputulos on ollut erittäin hyvä mutta kestänyt vain muutaman viikon vaikka yli vuoden kestoa on lupailtu. Kuulema aineenvaihduntani on vain liian vilkas.
Mesolangat - ei mitään vaikutusta nähtävillä, ei toimi.
Mikroneulaus - en osaa sanoa. Neulaan säännöllisesti (noin vuoden ajan neulaillut) eikä se ainakaan ole huonompaan suuntaan naamaa vienyt joskaan ei mitenkään silminnähden parempaankaan.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ihme että suomalaiset naiset näyttävät ikäisiään vanhemmilta kun luulevat että pelkällä nivealla ja saippualla pärjäävät... 

Juurihan minä sanoin, että minua luullaan yleisimmin 35-vuotiaaksi.

N48

Sehän nyt ei lohduta kun keskiverto 35-v suomalainen nainen näyttää kuin 45-v muualla.

Sitäpaitsi kyllähän nyt ihmiset antavat ne ikäarviot aina alakanttiin ettei vanhingossa luokata ketään. 

Jotenkin katkera? 😂

N48

Katkera korkeintaan siitä että joudun hakemaan naisseuraa muualta kun kotimaasta ei löydy laatua. Niin, ja siihenkin että moni ystävyys meni kun joskus toin tyttöystävän visiitille Suomeen. Kohtelivat kuin lottovoittajaa.

Vierailija
62/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja jos varaa olisin korjauttaisin kyllä veltostunutta naamaa.Tupakka syynä, jonka olen onneksi jo jättänyt.Peilistä katsoo ikäistään väsyneemmän näköinen ilmestys.Muakin on kuitenkin joskus harvoin baarissa kehuttu, Luultu muka 10v nuoremmaksi, mutta en mä nyt niin tyhmä ole että tosissani ne kehut ottaisin, sitäpaitsi tuo iltavalaistus on aika armollinen.Yksi kaveri ihan kyselee että minkäikäiseltä näyttää.Tottakai silloin moni haluaa imarrella ja saa todellisuutta alhaisempia vastauksia.Kerran joku vastasi oikean ikänsä ja hän otti sen loukkauksena.

Mielestäni kaunis voi olla minkäikäisenä tahansa, eikä siinä ole pahaa jos haluaa itsrään korjailla, mutta realisti kannattaa olla, ja uskoa ennemmin omia silmiään kuin kohteliaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 40

Kasvuhormoni 2-4iu päivässä.

Tässä jää kaikensortin kosteutukset ja botoxit toiseksi, kun ihon ja muun kehon kollageenisynteesi on pysyvästi teini-ikäisen tasolla :D

Ja näitä tarnoita lukiessa ei kuulosta tuo 2-8€ päivässä mitenkään pahalta "Hollywood approved" metodista:

http://www.vanityfair.com/style/2012/03/human-grown-hormone-hollywood-2…

Vierailija
65/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Et muutu kaksikymppiseksi, vaikka tekisin mitä kauneusoperaatioita.

Vierailija
67/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suvussasi ollut tuollaista nuorena vanhan näköiseksi tulemista? Jos ei ole, kannattaisi käydä lääkärissä. Sinulla voi olla joku vakavampi sairaus jos olet jo kolmikymppisenä niin vanhan näköinen että tarvitset kaikki nuo toimenpiteet.

Kyllä tämä on äidin puolelta perittyä. Myös hänelle tapahtui kuulema merkittävä "notkahdus" kasvoissa kolmenkympin aikoihin. Sieltä puolelta periytyy erittäin voimakkaasti juurikin nuo kiukkurypyt silmien välissä sekä nasolabiaalit. Vaikka muutoin naama ei vielä roiku, nuo mainitut vanhentavat ihan käsittämättömästi ilmettä ja tekevät tietenkin aika vihaisen näköisen yleisilmeen.

Lohdullista sinänsä, että mikäli ikääntyminen menee muutoinkin samaa rataa äidin kanssa, niin paino ei ala kertymään ja kuusikymppinen äitini näyttää nyt ikäisekseen erittäin hyvältä, eli vaikka tässä iässä tulee rajuhko muutos niin äidilläni ainakaan ei ollut mitään pysäyttämätöntä syöksylaskua. Mutta nämä tietyt muutokset häiritsevät, sen voin ihan pinnallisena ihmisenä myöntää.

Mä en ymmärrä mistä tulee se käsitys, että kolmekymppiset ei alkais jo näyttää vanhenevilta. Kyllä usealla hiusrajat vetäytyy, hiukset ohenee ja on jo huomattaviakin juonteita ja ryhtiongelmia...

Monia tarkkailemalla huomaa. Hollywoodissa ja viihdemaailmassa ylipäätään ei ole vastaavaa, mut katsokaa ympärillenne

Vierailija
68/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, 40

Kasvuhormoni 2-4iu päivässä.

Tässä jää kaikensortin kosteutukset ja botoxit toiseksi, kun ihon ja muun kehon kollageenisynteesi on pysyvästi teini-ikäisen tasolla :D

Ja näitä tarnoita lukiessa ei kuulosta tuo 2-8€ päivässä mitenkään pahalta "Hollywood approved" metodista:

http://www.vanityfair.com/style/2012/03/human-grown-hormone-hollywood-2…

Noihan nyt kokeilevat ihan kaikkea mitä tarjotaan. Lopputulos voi sitten olla hyvä tai 70v kissanaamanainen. En kyllä tuon perusteella tekisi johtopäätöksiä.

Sitäpaitsi...

Tuosta sun artikkelista kirjoitti:

Molitch cites several studies that explored whether H.G.H. therapy could in some way slow the aging process of adults with normal hormone levels. “All of those studies have uniformly shown no benefit,” he says. “It was a legitimate question to ask. It’s been asked and answered.”

Vierailija
69/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ihme että suomalaiset naiset näyttävät ikäisiään vanhemmilta kun luulevat että pelkällä nivealla ja saippualla pärjäävät... 

Juurihan minä sanoin, että minua luullaan yleisimmin 35-vuotiaaksi.

N48

Sehän nyt ei lohduta kun keskiverto 35-v suomalainen nainen näyttää kuin 45-v muualla.

Sitäpaitsi kyllähän nyt ihmiset antavat ne ikäarviot aina alakanttiin ettei vanhingossa luokata ketään. 

Missä tilanteissa ylipäätään ikä tulee puheeksi? En muista kuin ehkä kerran olleeni mukana keskustelussa jossa sivuttiin ikää.

Vierailija
70/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vanheneminen. En värjää harmaita hiuksiakaan. Ei ole mitään tarvetta olla ikuisesti nuori. Ihan hyvältä tuntuu olla 46 ja näyttää siltä. (Ja aivan sama vaikka joku luulisi vanhemmaksi/nuoremmaksi)

Vierailija
71/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorennustoimenpiteet pitää aloittaa ennen kuin mitään merkkejä on havaittavissa. Hollywoodissa tämänkin toiset on osanneet, ja näyttävät siltä etteivät vanhene ollenkaan.

Vierailija
72/73 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mukava kun voisi oikeasti keskustella aiheesta eikä lukea näiden mielipiteitä jotka eivät halua tehdä iholleen mitään tai jotka näyttävät 88 vuotiaana, 16vuotiaalta vaikka on mäntysuovalla aina pessyt naamansa.

Vierailija
73/73 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin mikroneulauksen, saa nähdä vaikuttaako mitenkään. Voisi alkaa tekemään noita happokuorintoja, jos niistä olisi jotain iloa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi